Mistä näitä valopäitä aina tänne ilmestyy? Kiinnostus HIFK:ta kohtaan on näköjään suurta muuallakin Suomessa.Niin Tepsillä on vaan hemmetisti paremmat puolustajat, sentterit, maalivahdit ja valmennus. Nää on näitä.
Mistä näitä valopäitä aina tänne ilmestyy? Kiinnostus HIFK:ta kohtaan on näköjään suurta muuallakin Suomessa.Niin Tepsillä on vaan hemmetisti paremmat puolustajat, sentterit, maalivahdit ja valmennus. Nää on näitä.
Huomenna kun alkaa finaalipelit, niin voi kyllä kiristää niin että tuntuu. Siellä TPS vetää aika hemmetin paljon heikommalla rosterilla, ja me oltais oikeesti voitu Lukko haastaa siinä 50-50 tasoon. Ahistaa mut ei jäädä siihen...ei jäädä, siis ei ollenkaan... ei oikeesti hei :)
Mua ainakin kiinnostaa tosiaan HIFK ja onnea mitalista ja muutenkin tsemppiä!Mistä näitä valopäitä aina tänne ilmestyy? Kiinnostus HIFK:ta kohtaan on näköjään suurta muuallakin Suomessa.
Jo itse taklaus oli mielestäni hieman järjetön, mutta ei törkeä rattijuopumus varsinaisesti lisäpisteitä anna maailman paras ihminen-kilpailussa.Ja ihan vapaasti saatte uskotella, että Anttalainen on huono ihminen ja että se tarvii jotenkin kostaa.
Ja jos tykkää niin, niin saahan sitä uskotella, että teillä oli parempi materiaali, ei siinä mitään.
Jos te olisitte finaalissa niin tapittaisitteko töllöä nyt kuusi tuntia ennen ekan matsin alkua, vai mitenkä nää katseet nyt pitäs sinne finaaleihin suunnata, kun ei paikan päälle pääse? Itse en muista, kun on niin pitkä aika finaaleista.
Niin nohevimmat varmaan jo huomasivatkin, että nuo aiemmat manintani olivat koosteita teidän omista jutuistanne, joita toisillenne täällä viljelette, eikä niitä näköjään ole syytä muiden kommentoida vaikka miten järjen vastaisilta vaikuttaisivat.
Jos te olisitte finaalissa niin tapittaisitteko töllöä nyt kuusi tuntia ennen ekan matsin alkua, vai mitenkä nää katseet nyt pitäs sinne finaaleihin suunnata, kun ei paikan päälle pääse?
Juu sanoinkin jo että hikfi kiinnostaa.
Sentterit paremmat? Siis mitä vittua mun paskanruskeenväriset silmät just luki?no niin tarkoitus oli olla kirjoittamatta tänne enää ja keskittyä huikeaan finaalisarjaan, mutta taas tuli nielaistua syötti koukkuineen.
Pahoittelut kun käytin termiä hifki, mulle se on sama kuin tepsi tai kerho tai ipa tai pelsut. Ois muuten rankkaa jos itse pahoittaisin mielen kun joku terävällä kynällä kirjottava raumalainen käyttää sanaa töpselit yms. Toki ymmärrän ettei osa porukasta nyt vaan ymmärtänyt mitä hifkillä tarkoitin.
Pysyn kannassani että meillä paremmat puolustajat (en keksi yhtäkään päittäin vaihtoa pakeissa, joka olisi tepsille suotuisa). Myös sentterit mielestäni meillä paremmat, toki Lundel ei ollut parhaassa kunnossa, mutta Pärä olisi jokatapauksessa ajanut kauden mittaan eron umpeen ja ehkäpä jopa mennyt edelle. Samoin meidän veli venäläinen ja alaketjujen kokeneet sentterit olivat mielestäni paremmat. Laiturit nyt leveyden osalta kallistui himan teille, vaikkei siellä Kessun ja Pajun tasoisia laukauksia löydykkään.
Meillä on kaksi parempaa veskaa kun teillä, enkä Raipea vaihtaisi pikeen ikinä.
Jätän tän nyt tähän ja lähden pellon reunalle odottamaan illan vääntöä. Mukavaa kevättä.
e. ja oikeessa ootte, että teilläoli kalliimpi rosteri. Varamaan tulee värilasein katsottua rostereita, kun on tämmöinen omat pojat vs palkkasoturit astelma.
no niin tarkoitus oli olla kirjoittamatta tänne enää ja keskittyä huikeaan finaalisarjaan, mutta taas tuli nielaistua syötti koukkuineen.
Pahoittelut kun käytin termiä hifki, mulle se on sama kuin tepsi tai kerho tai ipa tai pelsut. Ois muuten rankkaa jos itse pahoittaisin mielen kun joku terävällä kynällä kirjottava raumalainen käyttää sanaa töpselit yms. Toki ymmärrän ettei osa porukasta nyt vaan ymmärtänyt mitä hifkillä tarkoitin.
Pysyn kannassani että meillä paremmat puolustajat (en keksi yhtäkään päittäin vaihtoa pakeissa, joka olisi tepsille suotuisa). Myös sentterit mielestäni meillä paremmat, toki Lundel ei ollut parhaassa kunnossa, mutta Pärä olisi jokatapauksessa ajanut kauden mittaan eron umpeen ja ehkäpä jopa mennyt edelle. Samoin meidän veli venäläinen ja alaketjujen kokeneet sentterit olivat mielestäni paremmat. Laiturit nyt leveyden osalta kallistui himan teille, vaikkei siellä Kessun ja Pajun tasoisia laukauksia löydykkään.
Meillä on kaksi parempaa veskaa kun teillä, enkä Raipea vaihtaisi pikeen ikinä.
Jätän tän nyt tähän ja lähden pellon reunalle odottamaan illan vääntöä. Mukavaa kevättä.
e. ja oikeessa ootte, että teilläoli kalliimpi rosteri. Varamaan tulee värilasein katsottua rostereita, kun on tämmöinen omat pojat vs palkkasoturit astelma.
Niin tuo tilanne toi vahvasti mieleen erään narri sarjan. Narri yksin läpi torjunta ja vastahyökkäyksestä maali jonka jälkeen tie auki.....Ainahan jengi vetää kotiinpäin rostereita vertaillessa, mutta aika sakeaa menoa jonkun pään sisällä jos oikeesti uskoo turkulaisilla olevan parempi sentterinelikko.
Snadisti vituttaa edelleen ettei Dyk painanut tyhjään maaliin kiekkoa Game 2:ssa, kun peli oli 2-1 meille. Kuka tietää olisko muuttanut mitään, mutta väitän että se peli olisi meille mennyt ja sitämyöten sarja ois ollut 2-0. Jos ja jos ja jos.