Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
Oli joskus Mertsi hyväkin, mutta on tainnut laiskuus iskeä.
Tää on kyllä hauska mieheltä, joka on aina kehunut tekevänsä taustatyöt huolella. Toinen on tietysti se, että hän tarkistaa nimien ääntämisen aina etukäteen. Jepjep, Muuttin.
Jaaha ei siinä kauaa menny ku se johto saatiin kustua..
Näinhää se on mut aina se vaa jaksaa vituttaa yhtä paljo :D Jotenkii sitä haluis uskoa, että tollasesta tavasta päästäis eroon mut fuk it.HEI!
Tää on meidän iiefkoo!
Tämän minäkin haluasin tietää. Tanskalta käsittämätön valinta Broadhurstin sijaan.Sallinen saa kyllä ton 0-100-aloituksen jälkeen ollakin vihainen. Miksi se laitettiin kaapimaan?
Ja tästä tapparan kaatoon. HAH
Eiks Kalto peluuta hyökkääjiä?Tämän minäkin haluasin tietää. Tanskalta käsittämätön valinta Broadhurstin sijaan.
Jode hoitaa erikoistilanteet silloin kun vastustaja ottaa veskarin pois eli puolustetaan johtoa ja Kalto hoitaa kun ne tilanteet kun itse otetaan veskari pois. Erikoistilannepelaamisesta kummassakin tapauksessa kyse. Jode jossain cityn ennakossa syksyllä kertoi noin. Eli menee tavallaan loogisena jatkumona sille että Kalto hoitaa yv:t ja Jode av:t. Toki aivan varmasti käyneet nuo keskenään ennalta läpi.Eiks Kalto peluuta hyökkääjiä?
Ok, dorka mikä dorkaa. Mitä sitten tekee Pikkarainen - ei mitään?Jode hoitaa erikoistilanteet silloin kun vastustaja ottaa veskarin pois eli puolustetaan johtoa ja Kalto hoitaa kun ne tilanteet kun itse otetaan veskari pois. Erikoistilannepelaamisesta kummassakin tapauksessa kyse. Jode jossain cityn ennakossa syksyllä kertoi noin. Eli menee tavallaan loogisena jatkumona sille että Kalto hoitaa yv:t ja Jode av:t. Toki aivan varmasti käyneet nuo keskenään ennalta läpi.
Muuten menee noin tuo hyökkääjät/pakit peluutusjako mihin viittasit. Erikoistilanteet tekee tähän poikkeuksen.
Sitä mitä pääkoutsit yleensä. Vastaa kuuluisasta isosta kuvasta ja käy läpi apukoutsien kanssa peluutusta jos joku sitä ei miellytä. Aika normisettiä kai nykyään. Eräs pelimies tuon mulle joskus tiivisti näin että päävalmentajien rooli on ottaa yleisöltä kiitokset tai paska niskaansa näiden pelitapahtumien osalta.Ok, dorka mikä dorkaa. Mitä sitten tekee Pikkarainen - ei mitään?
Ok, dorka mikä dorkaa. Mitä sitten tekee Pikkarainen - ei mitään?
Ja ”hyvää, vahvaa.....” sitäsuntätä. Ainakin 20 kertaa per matsi. Vie hermon!!