Tekisitkö meille muille palveluksen ja ilmoittaisit etukäteen aikeistasi? En aio syyttää sinua tappioista - ellet ole joku kenttäpelaajista - mutta voisin keksiä itse muuta tekemistä näille illoille.Joka vitun kertaa kun oikein odotan peliä, jopa varaan pari kaljaa nautittavaksi, niin menee näin. Fy fan.
Tekisitkö meille muille palveluksen ja ilmoittaisit etukäteen aikeistasi? En aio syyttää sinua tappioista - ellet ole joku kenttäpelaajista - mutta voisin keksiä itse muuta tekemistä näille illoille.
Ollaan rehellisiä; ei mun oma track record näistä illoista ole sen parempi. No hyvänä puolena seuraavat vähintään neljä peliä jää näkemättä, joten varmaan lähtee hyvään nousuun.Olisi kieltämättä reilua. Ehkä pitäisi lopettaa lätkän seuraamista kokonaan, alkaisi never ending voittoputki IFK:lla.
Ollaan rehellisiä; ei mun oma track record näistä illoista ole sen parempi. No hyvänä puolena seuraavat vähintään neljä peliä jää näkemättä, joten varmaan lähtee hyvään nousuun.
Ei rosterin tai budjetin puolesta, mutta valmennusosastolla on annettu niin paljon tasoitusta, että sitähän tämä tulee tänäkin vuonna olemaan. Ehkä seuraava valmentaja on sellainen, jolta sopii jo odottaa jotain tuloksiakin.No varmaan lähtee, kun vastustajat ovat taas luokkaa "vielä paskempi kuin IFK". Eli kyllä toi Pikkarainen noita paskoja vastaan pärjää. Harmi vain hänelle, ettei IFK:n kuulu lähtökohtaisesti taistella sijasta 9.
Ei rosterin tai budjetin puolesta, mutta valmennusosastolla on annettu niin paljon tasoitusta, että sitähän tämä tulee tänäkin vuonna olemaan. Ehkä seuraava valmentaja on sellainen, jolta sopii jo odottaa jotain tuloksiakin.
Eri mieltä Leskisestä. Yritystä on, mutta itseluottamus kateissa. Laukaukset logoon jne. Niki on todella yössä, eli onko loukkaantumista päällä vai jotain muuta.IFK:n puolustus ja Halonen olivat todella heikkoja tänään. Samoin meidän nämä ns. tähdet Borgström, Leskinen ja muut välinpitämättömät löysät.
Posit: onneksi on sellanen hyvä 5h Kuopiosta Stadiin, niin saavat keskenään miettiä miten meni noin niinku omast mielest.
On niitä muitakin valmentajia lomautettu.Toivoa sopii. Helvetin korona! Muuten vois toivoa, että Pikkarainen sais monoa jo nyt. Perusteet mun mielestä ovat olemassa, kun miettii meidän suorittamista kärkipuoliskon joukkueita vastaan.
Selvää tässä on, että pikkarainen ei vain ole pätevä valmentaja tänne. Yksi hyvä poffi sarja. Siinä se. Eipä edes vituta enää, välikausi kaikinpuolin.Kyllä tämä nyt alkaa olla selvää, Pikkaraisen HIFK pystyy voittamaan taulukon 7 > jengejä suht ok prosentilla ja jos niitä sattuu tulemaan muutama peräkkäin niin alkaa ns"fantasia" tila jossa maalaillaan nakkikattilaa tapetille. Kylmä totuus astuu esiin jos malttaa katsoa pari matsia muita jengejä vastaan. Elämme kuplassa?
Vituttaa, että tällä kaudella on realisoitunut kaksi asiaa, joita ei olisi ikinä uskonut:
- Maaliruisku Dyk on maalipaikoissa kuin syväjäädytetty.
- Tähtistatuksella saapunut, tarunhohtoisessakin pelattu Borgström kykenee juuri ja juuri täyttämään kolmossentterin paikan.
Eilinen ei tullut sinänsä yllätyksenä, koska olen nähnyt ton leffan ennenkin. Nollat taulussa on aina noloa. Liikaa jäätyneitä käsiä kokoonpanossa. Kolmos- ja nelosketjut oli ihan umpipaskoja eilen ja ykkösessä ja kakkosessa 4/6 hyökkääjää pelasivat huonon pelin. Ihan tosi vaikea voittaa, kun vastustajan veskarilla oli hyvä ilta. Mutta kausi on kesken vielä ja sarja on todella tasainen. Mitään ei ole menetetty vieläkään.
Jep. Itseä alkanut jo hissuksiin kanssa veetuttamaan tämä ns "tilasto ja maaliodottamakiekko" jossa IFK pörrää kyllä pirusti (kunnes lakkaa pörräämästä), mutta jossa ei kyllä vähintää puolessa peliajasta ole juuri yhtään mitään järkeä, ja tilatot kaunistuvat lähinnä roiskimisesta.@douppi, hyvää tekstiä. Mun täytyy sanoa, että tykkäsin pirusti Törmäsen aikana, ainakin toisella kaudella, siitä, että takaa tultiin ohi vaikka vikassa erässä.
Ja kyllä, mulle se tyyli on pidemmän päälle aika samantekevä. Edelleenkään isot kiekonhallintaprosentit ei lämmitä yhtään kun taululla maalien määrä on nolla.