Jos toi jengi olisi yhtään vähemmän fyysinen se ei olisi olemassa.
Tsirkut takaisin, sitten taas sujuisi!Joo kaikki ledit vaihdettava hehkulamppuihin ja valaisimien määrä puolitettava!
Koska esim. viime kaudella oltiin timantinkova kotijoukkue?Tsirkut takaisin, sitten taas sujuisi!
Samalla logiikalla Pikkarainen olisi Scotty Bowmannin tasoinen koutsi, haha.Pitääkö moittia Bemströmiä lisää?
Mulla särähti "vimmatusti" se "Muuttin" korvaan.Jos ei jo itse peli vituttanut tarpeeksi niin huomasin kuinka paljon EN ole kaivannut Mertarannan sekoi..selostuksia. Vitutti kun joka toisessa käänteessä kertoi mielipidettään lainapelaajista.
Tämä on syy IFK:n olemattomaan pelisysteemiin. IFK elää yksilöiden varassa tuloksesta. Bemström on selkeästi erittäin turhautunut.Mä penkittäisin Bemströmin. Alkaa vituttaa sen neppailu ja yksinyrittäminen.
Mertaranta käyttää yksinkertaista logiikkaa lausumisessa; Putin lausutaan "Puuttin" joten Motin lausutaan "Muuttin"."Muuttin" - ei saatana. Tästä taisi @Salo70 jo eilen mainitakin.
Mertaranta käyttää yksinkertaista logiikkaa lausumisessa; Putin lausutaan "Puuttin" joten Motin lausutaan "Muuttin".
Ois aika HC-juomapeli jos pitäisi ottaa ryyppy joka kerta kun Antero sanoo "aijai sentään" tai "vimmatusti".Laitoin halliäänet päälle, en jaksa kuunnella Mertarantaa.
Veljeni kuoli tällä tavallaOis aika HC-juomapeli jos pitäisi ottaa ryyppy joka kerta kun Antero sanoo "aijai sentään" tai "vimmatusti".
Joo eiköhän tästä joku rankkaritappio vielä tule. HIFK ei voita ja minä häviän rahani.