Käy katsomassa tilastot.Mitä nyt Marjamäen kiekkokontrollin aikanakin järjestään siellä vähiten yv-minuutteja saaneiden jengien joukossa. Ette oikeesti muuta keksi kuin dumarit? Mua vituttaisi IFK:laisena lähinnä Selin.
Käy katsomassa tilastot.Mitä nyt Marjamäen kiekkokontrollin aikanakin järjestään siellä vähiten yv-minuutteja saaneiden jengien joukossa. Ette oikeesti muuta keksi kuin dumarit? Mua vituttaisi IFK:laisena lähinnä Selin.
Jotka kertovat että Kärpät sai esim. juuri Marjamäen aikana vähän jäähyjä ja myös vähän ylivoimaa. Koittakaa nyt jumalauta saada siellä alivoima kuntoon jos on salaliitto päällänsä tai ei vaan rehellisesti pysy jalalla perässä, koskee myös junttijengejä. Olen itse kasvanut Stadissa ja narrien parissa törmäsin turhaan pullisteluun ja katteettomaan ylimielisyyteen, teillä oli oikeanlaista ylpeyttä ja lajituntemusta, kyllä säkin Kake pystyt parempaan.Käy katsomassa tilastot.
Tunnetko Tyrväisen hyvinkin kun kehtaat ääliöksi kutsua? Kuka sun muroihin on kussut? Vaikka sun mukaan kärpillä kaikki on parasta tällä hetkellä, niin fanit tuskin, jos ovat samaa luokkaa kanssasi.Kävin kattomassa tilastoja ja kas kummaa, Kärpillä näyttää olevan paras maalivahti, paras lokakuun pelaaja ja pistekärki sekä tällä hetkellä myös
paras maalintekijä. Toki se aiheuttaa vastustajille jäähyjä kun ei oikein pysytä vauhdissa mukana. J. Tyrväisen tapaiset ääliöt lisää näköjään
itkemisen määrää. Selinille voisi ostaa jo hamekangasta.
Kävin kattomassa tilastoja ja kas kummaa, Kärpillä näyttää olevan paras maalivahti, paras lokakuun pelaaja ja pistekärki sekä tällä hetkellä myös
paras maalintekijä. Toki se aiheuttaa vastustajille jäähyjä kun ei oikein pysytä vauhdissa mukana. J. Tyrväisen tapaiset ääliöt lisää näköjään
Ainahan kärpillä on kaikki parasta. Tilaa kangasta samalla lasselle.Kävin kattomassa tilastoja ja kas kummaa, Kärpillä näyttää olevan paras maalivahti, paras lokakuun pelaaja ja pistekärki sekä tällä hetkellä myös
Puhun siis tästä kaudesta. Joka näkyy tilastoista. Playoffeissa suhdeluku on Oulussa 1/3 koti-ja vierasjengien jäähyjen suhteen.Jotka kertovat että Kärpät sai esim. juuri Marjamäen aikana vähän jäähyjä ja myös vähän ylivoimaa. Koittakaa nyt jumalauta saada siellä alivoima kuntoon jos on salaliitto päällänsä tai ei vaan rehellisesti pysy jalalla perässä, koskee myös junttijengejä. Olen itse kasvanut Stadissa ja narrien parissa törmäsin turhaan pullisteluun ja katteettomaan ylimielisyyteen, teillä oli oikeanlaista ylpeyttä ja lajituntemusta, kyllä säkin Kake pystyt parempaan.
Antaa myös uskoa jatkoon, koska IFK:n pakisto on rajusti vajaamiehinen. Ja Oulun kotituomarointi. Hauska homma, kun Anssi "rakastan kaikkia junttijengejä" Ritari kehuu jopo pystyssä kuinka Kärpät on saanu eniten ylivoimaa Liigassa. Niinhän se on joka vuosi ;)
A) Kiekko on maalissa ennen kontaktia veskaan
B) SaiPalainen lanaa IFK:n veskan. Missä jäähy?
Oikea tuomio olisi ollut maali + jäähy SaiPalle.
J. Tyrväisen tapaiset ääliöt lisää näköjään
Peli katkeaa, kun kiekko ylittää maaliviivan. Ei pelikatkolla kaatuva pelaaja voi jäähyä saada. Osuu sitten kaatuessaan mihin tahansa. Siis näin ainakin itse luulen, en tiedä.A) Kiekko on maalissa ennen kontaktia veskaan
B) SaiPalainen lanaa IFK:n veskan. Missä jäähy?
Oikea tuomio olisi ollut maali + jäähy SaiPalle.
Peli katkeaa, kun kiekko ylittää maaliviivan. Ei pelikatkolla kaatuva pelaaja voi jäähyä saada. Osuu sitten kaatuessaan mihin tahansa. Siis näin ainakin itse luulen, en tiedä.
Onko se kausariin kuuluva lippu? Jos siinä on viivakoodi joka luetaan, voisikohan jostain saada korvaavan lipun? Huono tuuri tosiaan. Itse en kyseiseen matsiin pääse joten annoin lipun kaverille. Muutoin oisin voinut antaa sen sinullekin.Jätin ansiotta saamani lipun ulkoilmaotteluun 250 kilometrin päähän. Eikä ole takaisin asiaa ennen tiistaita. Vittu kun vituttaa. Tulee halvemmaksi ostaa omalla rahalla uusi kuin lähteä huvikseen ajelemaan, mutta sekään ei nyt oikein innostaisi...
Juuri sellainen. Mutta kuten sanottu kyse on ansiottomasti saadusta lipusta, eli jätin kausarin uusimatta ja maksamatta tälle kaudelle, mutta sellainen minulla ilmeisesti silti on. Ainakin mobiilikausari lähetettiin puhelimeen. En tosin tiedä toimiiko se vai ei, koska matkaa matseihin on vähän rankemmanpuoleisesti. Postissa tosiaan lähetettiin ihan paperiversio tuonne ulkoilmapeliin.Onko se kausariin kuuluva lippu? Jos siinä on viivakoodi joka luetaan, voisikohan jostain saada korvaavan lipun? Huono tuuri tosiaan. Itse en kyseiseen matsiin pääse joten annoin lipun kaverille. Muutoin oisin voinut antaa sen sinullekin.
... Raskin puolesta. Joku nobody jossain Mikkelissä torppas Raskilta päivän pelin ohi.
Jäikös Raskilta Tampereenkin ulkoilma ottelu Ilvestä vastaan välistä? Oliko pelikieltoo vai jotain muuta..
Ilmeisesti peukaloa voi näyttää, kunhan ei liikuttele sitä vihjailevasti ylös-alas.Rask kärsi viime vuonna juuri Tampereen ulkoilman aikaan rangaistusta säädyttömästä käden liikuttamisesta.