Nyt just vituttaa!

  • 2 580 009
  • 12 196

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Mitä nyt Marjamäen kiekkokontrollin aikanakin järjestään siellä vähiten yv-minuutteja saaneiden jengien joukossa. Ette oikeesti muuta keksi kuin dumarit? Mua vituttaisi IFK:laisena lähinnä Selin.
Käy katsomassa tilastot.
 

PlayMacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Rovaniemen Kiekko, HIFK, Rangers.
Käy katsomassa tilastot.
Jotka kertovat että Kärpät sai esim. juuri Marjamäen aikana vähän jäähyjä ja myös vähän ylivoimaa. Koittakaa nyt jumalauta saada siellä alivoima kuntoon jos on salaliitto päällänsä tai ei vaan rehellisesti pysy jalalla perässä, koskee myös junttijengejä. Olen itse kasvanut Stadissa ja narrien parissa törmäsin turhaan pullisteluun ja katteettomaan ylimielisyyteen, teillä oli oikeanlaista ylpeyttä ja lajituntemusta, kyllä säkin Kake pystyt parempaan.
 

tuulis2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kävin kattomassa tilastoja ja kas kummaa, Kärpillä näyttää olevan paras maalivahti, paras lokakuun pelaaja ja pistekärki sekä tällä hetkellä myös
paras maalintekijä. Toki se aiheuttaa vastustajille jäähyjä kun ei oikein pysytä vauhdissa mukana. J. Tyrväisen tapaiset ääliöt lisää näköjään
itkemisen määrää. Selinille voisi ostaa jo hamekangasta.
 

cauna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin kattomassa tilastoja ja kas kummaa, Kärpillä näyttää olevan paras maalivahti, paras lokakuun pelaaja ja pistekärki sekä tällä hetkellä myös
paras maalintekijä. Toki se aiheuttaa vastustajille jäähyjä kun ei oikein pysytä vauhdissa mukana. J. Tyrväisen tapaiset ääliöt lisää näköjään
itkemisen määrää. Selinille voisi ostaa jo hamekangasta.
Tunnetko Tyrväisen hyvinkin kun kehtaat ääliöksi kutsua? Kuka sun muroihin on kussut? Vaikka sun mukaan kärpillä kaikki on parasta tällä hetkellä, niin fanit tuskin, jos ovat samaa luokkaa kanssasi.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Kävin kattomassa tilastoja ja kas kummaa, Kärpillä näyttää olevan paras maalivahti, paras lokakuun pelaaja ja pistekärki sekä tällä hetkellä myös
paras maalintekijä. Toki se aiheuttaa vastustajille jäähyjä kun ei oikein pysytä vauhdissa mukana. J. Tyrväisen tapaiset ääliöt lisää näköjään
itkemisen määrää. Selinille voisi ostaa jo hamekangasta.

Voitko kertoa miksi Selinille pitää ostaa hamekangasta vai onko vain joku oma fetissi?
 

Silppuri

Jäsen
Kävin kattomassa tilastoja ja kas kummaa, Kärpillä näyttää olevan paras maalivahti, paras lokakuun pelaaja ja pistekärki sekä tällä hetkellä myös
paras maalintekijä. Toki se aiheuttaa vastustajille jäähyjä kun ei oikein pysytä vauhdissa mukana. J. Tyrväisen tapaiset ääliöt lisää näköjään
itkemisen määrää. Selinille voisi ostaa jo hamekangasta.
Ainahan kärpillä on kaikki parasta. Tilaa kangasta samalla lasselle.
 

444

Jäsen
Kas, tuulipukukansa on saapunut Isolle Kirkolle pullistelemaan. Luulisi, että jos ei mitään fiksua sanottavaa ole, niin voisi mennä mölisemään omalle hiekkalaatikolleen. Vai johtuuko tämä kukkoilu siitä, että pelkkä omien kehuminen oman jengin faneille alkaa kyllästyttää ja sen vuoksi pitää lähteä hakemaan huomiota muualta?
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Jotka kertovat että Kärpät sai esim. juuri Marjamäen aikana vähän jäähyjä ja myös vähän ylivoimaa. Koittakaa nyt jumalauta saada siellä alivoima kuntoon jos on salaliitto päällänsä tai ei vaan rehellisesti pysy jalalla perässä, koskee myös junttijengejä. Olen itse kasvanut Stadissa ja narrien parissa törmäsin turhaan pullisteluun ja katteettomaan ylimielisyyteen, teillä oli oikeanlaista ylpeyttä ja lajituntemusta, kyllä säkin Kake pystyt parempaan.
Puhun siis tästä kaudesta. Joka näkyy tilastoista. Playoffeissa suhdeluku on Oulussa 1/3 koti-ja vierasjengien jäähyjen suhteen.
Tän ilmoitti jo Rautakorpi aikanaan ;)
Eilenhän se Tyrviksen ja Lassen kohtaaminen oli Lassen peliälyä. Mutta Ahtolan jäähyä, vaikka tyhmä poikkari olikin, tuskin olisi missään muualla puhallettu, kun Junttilaa kohtaan Oulussa.
En syytä Oulua ja Kärppiä mistään, vaan dumarit on syyssä.
Eikä, kuten sanoit av-peli ole kuosissa IFK:lla.
Siinä on paljon tekemistä.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Antaa myös uskoa jatkoon, koska IFK:n pakisto on rajusti vajaamiehinen. Ja Oulun kotituomarointi. Hauska homma, kun Anssi "rakastan kaikkia junttijengejä" Ritari kehuu jopo pystyssä kuinka Kärpät on saanu eniten ylivoimaa Liigassa. Niinhän se on joka vuosi ;)

Joo puolet TOP6-pakeista pois, ja vastustaja oli Liigan paras kotijoukkue. Jotku jopa sanoivat ettei Oulussa ole tällä kaudella nähty vielä yhtä hyvää vieraserää kuin IFK pelasi 1.erässä. Itse olin selostuksen varassa pääosan ekasta erästä, mutta kai se hyvä oli. Mä en mihinkään johdonmukaisiin kotituomarointeihin usko, mutta puolisokea apinakin näki kuinka hepponen se Ahtolan jäähy oli, josta Kärpät kavensi ekan erän loppuun, eikä sitä Tyrväisen kevyttä poikkaria Lasseen olisi varmaan vihelletty ihan joka matsissa. No selittelyt ei auta, IFK:lla oli oma paikkansa 3.erän lopulla ja siinä olisi pitänyt hiljentää koko saatanan Oulu ja lähteä tuuletellen himaan. Seuraava matsi käynnissä jo, toivottavasti ei tarvi pelin jälkeen tähän ketjuun palata.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
A) Kiekko on maalissa ennen kontaktia veskaan
B) SaiPalainen lanaa IFK:n veskan. Missä jäähy?

Oikea tuomio olisi ollut maali + jäähy SaiPalle.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vituttaa, että piti piste menettää tuommoisen hallinnan jälkeen ja se, että Liigan tuomarointi on niin järkyttävää paskaa. Nordgrenin taklaus oli puhdas, mutta ei vittu kun tuomarit paskoo housuun aina kun tapahtuu jokin kontakti!
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
A) Kiekko on maalissa ennen kontaktia veskaan
B) SaiPalainen lanaa IFK:n veskan. Missä jäähy?

Oikea tuomio olisi ollut maali + jäähy SaiPalle.

Nyt en oikein ymmärrä? Sehän oli pelitilanne minkä O'Connor ryssi. O'Connor siitä olisi pitänyt penaltia saada kun melkein teloi Engrenin teoillaan.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
J. Tyrväisen tapaiset ääliöt lisää näköjään
itkemisen määrää. Selinille voisi ostaa jo hamekangasta.

Tuskin kukaan on kuitenkaan itkenyt, ei tämä niin vakavaa ole. Jotkut kuulemma saattavat pitkän kauden jälkeen kyyneleenkin tirauttaa, mitä en aivan ymmärrä.

Tuleeko muuten hyvä mieli kun käy vittuilemassa voitetun pelin jälkeen toisen joukkueen palstalla? Toivottavasti auttaa, toivotan samalla menestystä Kalpalle, Sportille ja Kärpille sekä muille suosikkijoukkueillesi.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
A) Kiekko on maalissa ennen kontaktia veskaan
B) SaiPalainen lanaa IFK:n veskan. Missä jäähy?

Oikea tuomio olisi ollut maali + jäähy SaiPalle.
Peli katkeaa, kun kiekko ylittää maaliviivan. Ei pelikatkolla kaatuva pelaaja voi jäähyä saada. Osuu sitten kaatuessaan mihin tahansa. Siis näin ainakin itse luulen, en tiedä.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Peli katkeaa, kun kiekko ylittää maaliviivan. Ei pelikatkolla kaatuva pelaaja voi jäähyä saada. Osuu sitten kaatuessaan mihin tahansa. Siis näin ainakin itse luulen, en tiedä.

Kyllä voi. Eikös tappelutkin usein tapahdu pelin jo katkettua? Veskari on koskematon, oli peli käynnissä tai ei. Kaatuminen on lähtökohtaisesti tahatonta, mutta kyllä mielestäni SaiPan kaveri ajoi ihan itse täydellä vauhdilla maalille ja vähät välitti että osuuko johonkin, kunhan kiekko saadaan maaliin. Sinänsä juuri oikea asenne hyökkääjällä tuossa, mutta kyllä tuomarinkin kuuluisi samalla hoitaa oma osuutensa oikein.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tieto siitä että Hessun otteita saa ihastella vaan tän kauden stadissa. Ihan helvetin hienoa katottavaa kaverin pelaaminen.

Toivottavasti Nikke sitten ens kaudella pelaa läpimurtokautensa.
 

444

Jäsen
Jätin ansiotta saamani lipun ulkoilmaotteluun 250 kilometrin päähän. Eikä ole takaisin asiaa ennen tiistaita. Vittu kun vituttaa. Tulee halvemmaksi ostaa omalla rahalla uusi kuin lähteä huvikseen ajelemaan, mutta sekään ei nyt oikein innostaisi...
 

Driver#66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätin ansiotta saamani lipun ulkoilmaotteluun 250 kilometrin päähän. Eikä ole takaisin asiaa ennen tiistaita. Vittu kun vituttaa. Tulee halvemmaksi ostaa omalla rahalla uusi kuin lähteä huvikseen ajelemaan, mutta sekään ei nyt oikein innostaisi...
Onko se kausariin kuuluva lippu? Jos siinä on viivakoodi joka luetaan, voisikohan jostain saada korvaavan lipun? Huono tuuri tosiaan. Itse en kyseiseen matsiin pääse joten annoin lipun kaverille. Muutoin oisin voinut antaa sen sinullekin.
 

444

Jäsen
Onko se kausariin kuuluva lippu? Jos siinä on viivakoodi joka luetaan, voisikohan jostain saada korvaavan lipun? Huono tuuri tosiaan. Itse en kyseiseen matsiin pääse joten annoin lipun kaverille. Muutoin oisin voinut antaa sen sinullekin.
Juuri sellainen. Mutta kuten sanottu kyse on ansiottomasti saadusta lipusta, eli jätin kausarin uusimatta ja maksamatta tälle kaudelle, mutta sellainen minulla ilmeisesti silti on. Ainakin mobiilikausari lähetettiin puhelimeen. En tosin tiedä toimiiko se vai ei, koska matkaa matseihin on vähän rankemmanpuoleisesti. Postissa tosiaan lähetettiin ihan paperiversio tuonne ulkoilmapeliin.

Korjasin ongelman hankkimalla lipun piippuhyllylle. 32€ tuosta paikasta on vähän överi, mutta ilmeisesti kuitenkin oikein hinnoiteltu, kun kaupat syntyivät.
 

Smeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jäikös Raskilta Tampereenkin ulkoilma ottelu Ilvestä vastaan välistä? Oliko pelikieltoo vai jotain muuta..

Kuten joku aikaisemmin tässä tai jossain muussa ketjussa vastasi niin Rask kärsi viime vuonna juuri Tampereen ulkoilman aikaan rangaistusta säädyttömästä käden liikuttamisesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös