Nyt just hymyilyttää!

  • 2 065 678
  • 10 293

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Mä laitan jokaiseen matsiin 6-1 HIFKille parilla eurolla. Useemman kauden ollut jo tapana. Tällä kaudella ei oo osunut kertaakaan. En muista osuiko viime kaudella. Pitäisköhän valita joku toinen tulos... ei se vaihtamalla parane.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Mä laitan jokaiseen matsiin 6-1 HIFKille parilla eurolla. Useemman kauden ollut jo tapana. Tällä kaudella ei oo osunut kertaakaan. En muista osuiko viime kaudella. Pitäisköhän valita joku toinen tulos... ei se vaihtamalla parane.
Kokeile sillee, että otat ton maalin pois vastustajalta jos se sit osuis :p
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mä laitan jokaiseen matsiin 6-1 HIFKille parilla eurolla. Useemman kauden ollut jo tapana. Tällä kaudella ei oo osunut kertaakaan. En muista osuiko viime kaudella. Pitäisköhän valita joku toinen tulos... ei se vaihtamalla parane.

Lensikö viime kaudella kaukosäädin seinään, kun tehtiin aikas merkityksetön 1-7 maali Oulussa pelin lopussa :o
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Lensikö viime kaudella kaukosäädin seinään, kun tehtiin aikas merkityksetön 1-7 maali Oulussa pelin lopussa :o

Eikös se ollut tällä kaudella?

Tohon matsiin liittyy sellainen hauska juttu, että olin unohtanut laittaa vedon. Eihän sitä ihan jokaiseen matsiin muista. Katselin kauhun sekaisin tuntein, että ei vittu, nythän se sit olis osunut ja olin helpottuneen onnellinen 7. maalista :)

Sehän tossa 6-1 tuloksessa on hyvä, että kerroin on siinä yleensä sen verran kohdillaan, että yksi osuma kaudessa riittää rahoittamaan koko paskan. Tänään tällä hetkellä kerroin 151. Ja on osumassa.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Pelipäivä,hymyilyttää. Pieni darranpoikanen aiheuttaa jännitystä. Tai oikeestaan kauhua.
Laitetaan Lunkka takas kaappiin ja otetaan Jääskän kolli gw päälle. Ehkä se siitä..
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Eikös se ollut tällä kaudella?

Tohon matsiin liittyy sellainen hauska juttu, että olin unohtanut laittaa vedon. Eihän sitä ihan jokaiseen matsiin muista. Katselin kauhun sekaisin tuntein, että ei vittu, nythän se sit olis osunut ja olin helpottuneen onnellinen 7. maalista :)

Sehän tossa 6-1 tuloksessa on hyvä, että kerroin on siinä yleensä sen verran kohdillaan, että yksi osuma kaudessa riittää rahoittamaan koko paskan. Tänään tällä hetkellä kerroin 151. Ja on osumassa.

Se 11-1 matsi Jukureita (?) vastaan oli sellainen johon laitoin kauden ainoan Keskikaljatyylisen vedon. Mulla oli lapulla 8 ja 9 IFK:lle ja Jukureille 1. Pitkään näytti hyvältä mutta lopulta IFK teki 2 maalia liikaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Hymyilyttää luottavaiset vedonlyönnit, hyvä fiilis itselläkin että voitto tulee. Tuttu 1-5 veto Hifk:lle, jokohan osuis?
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Täytyy myöntää, että nyt jännittää kunnolla ensimmäistä kertaa näissä pudotuspeleissä. Uskon ja toivon, että on aihetta kirjoittaa tähän ketjuun myös matsin jälkeen. Nyt vaan alusta asti täysi rähinä päälle ja Raipen pojat kumoon.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Hymyilyttää kun tajusin että matsi alkaa todellakin klo 16. Rödan Veikkausliiga nimittäin lähtee käyntiin klo 18.30. Jos ei mene jatkoille, niin kaiken näkee.

Jos menee niin vituilleen että kausi päättyy lätkässä, niin jouhea vihreä siirtymä suoraan fudiskauteen.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Pelipäivä,hymyilyttää. Pieni darranpoikanen aiheuttaa jännitystä. Tai oikeestaan kauhua.
Laitetaan Lunkka takas kaappiin ja otetaan Jääskän kolli gw päälle. Ehkä se siitä..

Darra voitettu,kauhu jäljellä. Tänään kaikki peliin ja Singon gw päälle. Nyt on kovat piipussa! Tsemii Röda!!
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Pakkohan se on vielä uskoa hulluihin vetoihin. Nyt se 3-8 ja tepsi on maassa.
Tosin vaan eurolla.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Ihan pienesti hymyilyttää se, että Lukko meni finaaleihin ja Tappara ei.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Aloitetaan uusi projekti puhtaalta pöydältä. Muutaman vuoden se varmaan kestää, että saadaan homma toimimaan. Onneksi siihen on jo tottunut menneinä vuosikymmeninä, ettei kannata hätäillä. Kyllä seuraavan mestaruuden tullessa hymyilyttää niin, että varmaan menee leuat sijoiltaan.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Aloitetaan uusi projekti puhtaalta pöydältä. Muutaman vuoden se varmaan kestää, että saadaan homma toimimaan. Onneksi siihen on jo tottunut menneinä vuosikymmeninä, ettei kannata hätäillä. Kyllä seuraavan mestaruuden tullessa hymyilyttää niin, että varmaan menee leuat sijoiltaan.
Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin.... vai paistaako?
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monikin asia hymyilyttää, eli:
  1. Raipe näytti kriitikoille ja naureskelijoille pitkää nenää (lukeudun itse heihin) ja vei Tepsin finaaliin.
  2. Tuskainen koronakausi on vihdoin ohi ja ensi syksynä pääsee taas katsomaan lätkää paikan päälle.
  3. Pikkarainen ei enää valmenna HIFKta ensi kaudella.
  4. Tappara koki vääryyttä tuomarityöskentelyn taholta. Mut ei näitä nyt tartte sääntökirjan mukaan aina viheltää
Eli on näillä tappiopilvillä aina hopeareunuskin.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Kylhän täs vähän vituttaaki, mut sit toisaalta kyl vähän hymyilyttää, et olikohan se Pikkaraisen kertoma puolimaratoni aiemmin tänään sitten kuitenkin vähän liikaa? Ja kuka veti alle tunnin?
 

Tykinkuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos joku asia hymyilyttää niin ei tartte katella Piksun corsilätkää enää kuin yhden pelin jos nyt ylipäänsä jaksaa mitään pronssipeliä katella. Peltosesta ei ole mitään tietoa valmentajana mutta vaikuttaa ainakin sofistikoituneemmalta jätkältä kun nää baaritappelijat sun muut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös