Ihailtavaa optimismia. Tänään on kuitenkin tpsillä iskun paikka. 4-0 ei kuulosta realistiselta mutta kelpaisi kyllä.Noniin, lepopäivän jälkeen on Tepsi purjeessa, ja Stadi vie 4-0
Ihailtavaa optimismia. Tänään on kuitenkin tpsillä iskun paikka. 4-0 ei kuulosta realistiselta mutta kelpaisi kyllä.
Kokeile sillee, että otat ton maalin pois vastustajalta jos se sit osuis :pMä laitan jokaiseen matsiin 6-1 HIFKille parilla eurolla. Useemman kauden ollut jo tapana. Tällä kaudella ei oo osunut kertaakaan. En muista osuiko viime kaudella. Pitäisköhän valita joku toinen tulos... ei se vaihtamalla parane.
Mä laitan jokaiseen matsiin 6-1 HIFKille parilla eurolla. Useemman kauden ollut jo tapana. Tällä kaudella ei oo osunut kertaakaan. En muista osuiko viime kaudella. Pitäisköhän valita joku toinen tulos... ei se vaihtamalla parane.
Lensikö viime kaudella kaukosäädin seinään, kun tehtiin aikas merkityksetön 1-7 maali Oulussa pelin lopussa :o
Eikös se ollut tällä kaudella?
Tohon matsiin liittyy sellainen hauska juttu, että olin unohtanut laittaa vedon. Eihän sitä ihan jokaiseen matsiin muista. Katselin kauhun sekaisin tuntein, että ei vittu, nythän se sit olis osunut ja olin helpottuneen onnellinen 7. maalista :)
Sehän tossa 6-1 tuloksessa on hyvä, että kerroin on siinä yleensä sen verran kohdillaan, että yksi osuma kaudessa riittää rahoittamaan koko paskan. Tänään tällä hetkellä kerroin 151. Ja on osumassa.
Pelipäivä,hymyilyttää. Pieni darranpoikanen aiheuttaa jännitystä. Tai oikeestaan kauhua.
Laitetaan Lunkka takas kaappiin ja otetaan Jääskän kolli gw päälle. Ehkä se siitä..
Ja naurattaa pelkkä ajatus ilmeestä Tapolan persenaamalla kun Tapparan maali hylättiin videotarkastuksen jälkeen.Ihan pienesti hymyilyttää se, että Lukko meni finaaleihin ja Tappara ei.
Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin.... vai paistaako?Aloitetaan uusi projekti puhtaalta pöydältä. Muutaman vuoden se varmaan kestää, että saadaan homma toimimaan. Onneksi siihen on jo tottunut menneinä vuosikymmeninä, ettei kannata hätäillä. Kyllä seuraavan mestaruuden tullessa hymyilyttää niin, että varmaan menee leuat sijoiltaan.