SaatananJäätävä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Alkaa olla viis vaille just nyt vituttaa -kamaa
Mitä sanoi?
Haastattelija kysyi, kun ketjuja muokkailtiin paljon matsin aikana, että kenen kanssa Keränen pelasi ja eniten johon Keränen vastasi, että ei edes muista jonka jälkeen alkoi hihittely ja filmi poikki.
Hymyilyttää tuo M. Keräsen Postgame-haastattelu. Kertoo kyllä kaiken siitä kuinka sekaisin tuo paletti tällä hetkellä on. :D
Mitä sanoi? Tätä kaveria (eikä Leskistäkään) ei olisi ikinä pitänyt hankkia. Luopio mikä luopio.
Hymyilytti IFK ylivoima. Ei päätä eikä häntää, JYP:pi vei IFK:ta alivoimalla 100-0
En muista nähneeni että mikään joukkue pitää kiekkoa noin pitkään alivoimalla. Jypillä oli kiekko varmaan minuutin putkeen.
JYP pelasi kieltämättä loistavan pätkän alivoimaa. Olen silti eri mieltä siitä, etteikö HIFK:n huonolla ja haluttomalla esityksellä kyseisessä ylivoimassa ollut mitään osaa JYPin alivoimaan. Totta kai sillä oli iso merkitys. Silti JYPille hatunnosto tuosta alivoimapelaamisesta.Sama. Mun mielestä tossa ei ollu mitään osaa paskalla ylivoimapelaamisella, vaan vastustaja pelasi ultimaattisen alivoiman. Mä otan hatun päästä, ja onnittelen JYP:iä suorituksesta. Tossa suorituksessa oli kyllä munaa yhteen kauden parhaista alivoimista tähän mennessä.
Salute!
Tätä toivoisi kyllä näkevän useamminkin, oli munakasta meininkiä! Hitto, tohon alivoimalla pelaavalle jengille vielä joku loistavan mailapelin omaava veskari, jolle pystyy pakit laittaa vielä kiekkoa lapaan ja siitä edelleen hyökkääjille käteen roikkuna :)Tuota alivoimaista kiekottelua käytetään yllättävän vähän, vaikka sillä tappaa jäähyjä tehokkaimmin. Syyksi arvelen sen, että kukaan ei halua olla se viimeinen kaveri, jonka syöttö jää lumikasaan tai muuten vajaaksi, ja tarjoaa vastustajalle maalipaikan.
JYP pelasi tilanteen erinomaisesti saatuaan kiekon haltuun. Tämä oli seurausta ensin siitä, että M. Keränen riplasi kiekon kanssa viivassa ja yrittäessään antaa alimpana ”pakki-pakkia” Leskiselle onnistui syöttämään 6 metriä ohi lavasta, jonka jälkeen lähdettiinkin juoksemaan perässä. Huolimattomuusvirhe, jonka Keränen sitten myöhemmin paikkasi maalillaan.JYP pelasi kieltämättä loistavan pätkän alivoimaa. Olen silti eri mieltä siitä, etteikö HIFK:n huonolla ja haluttomalla esityksellä kyseisessä ylivoimassa ollut mitään osaa JYPin alivoimaan. Totta kai sillä oli iso merkitys. Silti JYPille hatunnosto tuosta alivoimapelaamisesta.
Miks sua hymyilyttää, kun sun joukkuetta (oletan, että kannatat IFKta) nöyryytetään?
Sori, mut mä en tajua tätä. Me ollaan tän jengin faneja. Mua ainakin vitutti ihan lapasena se ylivoima. Kaukana hymystä. Yritän tän keskellä kuitenkin tukea tota jengiä vaikka kriittinen välillä olenkin.
J********, PIKKARAINEN ON JUMALA!!!
En olisi IKINÄ USKONUT, että meidän Turun nappisilmästä ja Jukurikasvatista muodostuu tällainen velmu, joka saa Flamethowerinkin soimaan korvissa duurisäveltä, nyt on ISO MOMENTUM PIKELLÄ!!!!!
IFK pomppasi nyt Piken avulla selväksi mestariehdokkaaksi numero UUNO....!
...kunnes sitten lauantai-iltana olin IFK-pelin jälkeen tunnin ehtinyt nukkua, kelloni soi vain tarkistaakseni Pelikaanien voiton....ikäväkseni näin kuitenkin vain Raumam boeka ja "Rauma Costa"-lakanat, sekä muun juhlivan sinikeltaisen yleisön.
Se Piken momentum suli sitten siihen...todennäköinen sijoitus onkin siis kuudes ja vieraissa aloitus Rauma boekaa vastaan.
Ainoa mikä oikeasti edes vähän tällä hetkellä Lukon kovan vireen keskellä laittaa hymyilyttämään on kuitenkin lankapuhelin ja savumerkit, jolloin Olkiluodon miehet on viimeksi voittaneet kullan, 1963.
Toinen mikä laittaa hymyilyttämään on se, että käykö kuitenkin kuten 2011 ja Boeka kaatuu todella suvereenisti, vaikka kotietu tässä karkaisikin?
Vaivun nyt tulevan alkuviikon koomaan taas murheenkryynenä siitä, että vaikka Lugu kaatuisikin, niin sieltä pomppaa taas se kuuluisa Tappura/Kärvähtäneet ja kuittaa finaalipaikan.
Jotenkin kuitenkin olen nyt nimimerkkien BOL, Postinjakaja ja Pekka Kaukalo kommenteista alkanut uskoa, että mitä jos sittenkin tänä vuonna, ehkä sittenkin?
Olisi maagista, jos Pike tämän kaiken epäuskoni keskellä nostaisikin pokaalin ilmaan.
Hymyilyttää, ja ehkä vähän pelottaakin, että joku ei erota turkulaista ja savolaista. Yllätyksenä se ei tässä tapauksessa kuitenkaan tule, sen verran hapokasta meininki on ollut.
Hymyilyttää, ja ehkä vähän pelottaakin, että joku ei erota turkulaista ja savolaista. Yllätyksenä se ei tässä tapauksessa kuitenkaan tule, sen verran hapokasta meininki on ollut.
Pitää toivoa että pleijareissa Pikkarainen kääntää aivan uuden vaihteen.Katsoin äsken läpi liigan TOP 5 tilastoja (maalipörssi, tehopörssi, syöttöpörssi, pistepörssi, jäähypörssi jne). Koko listalta löytyi ainoastaan yksi (1) IFK:n pelaaja.
Ykkösenä maalivahtien torjuntatilastossa on JAN LUNDELL 100%. Kärppien Annunenkin jää kauas taakse jollain 95% torjuntaprosentilla.
Voi sanoa että IFK on aika hajuton, mauton ja näkymätön joukkue.
Katsoin äsken läpi liigan TOP 5 tilastoja (maalipörssi, tehopörssi, syöttöpörssi, pistepörssi, jäähypörssi jne). Koko listalta löytyi ainoastaan yksi (1) IFK:n pelaaja.
Ykkösenä maalivahtien torjuntatilastossa on JAN LUNDELL 100%. Kärppien Annunenkin jää kauas taakse jollain 95% torjuntaprosentilla.
Katsoin äsken läpi liigan TOP 5 tilastoja (maalipörssi, tehopörssi, syöttöpörssi, pistepörssi, jäähypörssi jne). Koko listalta löytyi ainoastaan yksi (1) IFK:n pelaaja.