Aika koville tuntuu ottavan tuolla Kärppä osiossa Leskisen menetys. Ja ymmärtää sen kun tietää kuinka kova pelimies on. Nyt antoi jo hyviä viitteitä. Uskon että keväällä kovempi kuin yksikään Kärppien laituri.
Tämä se suurin syy onkin, miksi tuolla meidän puolella tämä ei ole mikään helpon pala purtavaksi.Uskon että keväällä kovempi kuin yksikään Kärppien laituri.
Niin. Turusta. Oman pojan kotiutusta.Mua hymyilyttää, kun naapurin puolella kuolataan(taas) meidän pelaajien perään.
Siellä eletään kuplassa, jossa kuvitellaan kaikkien haluavan Venäjälle. Veikkaisin, että meidän Turunen matkaa Stadista seuraavaksi länteen eikä itään.Mua hymyilyttää, kun naapurin puolella kuolataan(taas) meidän pelaajien perään.
Mä olen käsityksessä, että Turunen on HIFK:n kasvatti ;)Niin. Turusta. Oman pojan kotiutusta.
Ja Paajasta. Koska tekee em. Omasta pojasta paremman.
Mua hymyilyttää, kun naapurin puolella kuolataan(taas) meidän pelaajien perään.
En minäkään näkisi tuota just nyt mitenkään ensisijaisen houkuttelevana paikkana Turuselle, mutta mistäs näitä tietää.No kappas. Veikkaan että Turusella on hieman eri tavoitteet kun lähteä Harjavallan kolmoseen vetämään. Hyvät on lääkitykset.
En minäkään näkisi tuota just nyt mitenkään ensisijaisen houkuttelevana paikkana Turuselle, mutta mistäs näitä tietää.
Mä olen käsityksessä, että Turunen on HIFK:n kasvatti ;)
Mutta hyvä, että haluatte sinne köheliin laadukkaitakin pelaajia.
Eikös tuo nyt oo ihan sama missä pelaa jos ei meillä pelaa ensi kaudella. Onhan näitä yhden kauden vierailijoita ollut ennenkin, menestyneitä ja vähemmän menestyneitä.Eiköhän Turunen pelaa sellaisen kevätkauden, ettei miehen tarvitse Jokereiden kolmosketjua miettiä.