Hymyilyttää Tuomo Ruudun kommentit. Taas. Kunnon palikka!
Tässä löytynee vastaus:Mitäs Tuomo oli kommentoinut?
Tässä löytynee vastaus:
Näkemys: Tuomo Ruutu totesi MM-kisoista, että "onneksi tämä on harrastus"– Eiköhän kouluttamattomat ex-NHL-tähdet ole valmennustöissä nyt nähty
Nuorten Leijonien apuvalmentaja Tuomo Ruutu kuvasi tehtäväänsä harrastukseksi, mikä oli maajoukkueen ja alle 20-vuotiaiden MM-kisojen räikeää aliarvioimista.www.jatkoaika.com
Tässä löytynee vastaus:
Näkemys: Tuomo Ruutu totesi MM-kisoista, että "onneksi tämä on harrastus"– Eiköhän kouluttamattomat ex-NHL-tähdet ole valmennustöissä nyt nähty
Nuorten Leijonien apuvalmentaja Tuomo Ruutu kuvasi tehtäväänsä harrastukseksi, mikä oli maajoukkueen ja alle 20-vuotiaiden MM-kisojen räikeää aliarvioimista.www.jatkoaika.com
Urakointi jatkuu NHL-seura New York Rangersin kehitysvalmentajana, mihin pestiin Ruutu palkattiin viime vuonna.
– Rangersinkin hommat ovat menossa. Lähtee taas työn merkeissä käyntiin. Niinhän se on aina tässä. Onneksi tämä on harrastus, Ruutu veistää.
Tuossa Jatkoajan kirjoituksessa on pahasti viety Tuomo Ruudun kommentti ulos asiayhteydestä. Alkuperäisestä MTV:n uutisoinnista:
Ruutu puhui siis Rangersin kehitysvalmentajana toimimisesta, ei nuorten MM-kisoista. Lisäksi tuossa asiayhteydessä koko heitto tarkoittanee sitä, että kovasti on töitä heti vuoden alussa, mutta onneksi Ruutu ei ole leipiintynyt jääkiekkotehtäviinsä, vaan pystyy ajattelemaan niitä ikään kuin "harrastustoimintana" siinä mielessä, että hommat tehdään ilolla pilke silmäkulmassa eikä väkisin hampaat irvessä. Jos Jatkoajan kirjoittajan mielestä Ruudun kommentti tarkoittaa sitä, ettei tämä ota työtään tosissaan, olisiko myös Mikael Granlund pitänyt lynkata siitä syystä, ettei hän muka ottanut vuoden 2011 MM-turnausta tosissaan vaan heitti ennen finaalia, että "tämä on vain lätkää"?
Kova luotto siihen että tänään IFK löylyttää Ilveksen. Ainakin mun olohuoneessa.
(Täytyy ehkä varmuuden vuoksi säätää vaikeus tulokas-tasolle mun NHL2020:ssä.)
Kyllä mua voitto hymyilyttää ja vielä kovasta jengistä vieraissa. Tärkeä voitto jengin itseluottamuksen kannalta.
Tässä muuten se Pikkaraisen heitto tuomarille:
HIFK:n päävalmentajan tykitys SM-liigatuomarille tallentui tv-kuviin – tivasi useaan otteeseen: ”Pelasitko joskus Ilveksessä?”
Jarno Pikkarainen kiinnostui erotuomarin pelaajaurasta.www.is.fi