Nyt just hymyilyttää!

  • 2 062 511
  • 10 281

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Jos katsotaan pelkkiä torjuntaprosentteja niin Kärppien, Tapparan, Jypin, Kookoon, HPKn, Lukon ja Pelicanssin molemmat maalivahdit ovat torjuneet paremmin kuin kumpikaan meidän molareista. Kovin paljon eroa ei siis ole sillä kumpi meillä pelaa. Ehkä jossain voisi jo haastatella Lunkkaa ja kysellä mikä meininki?
(boldaukset ihan vaan ajan tappamiseksi matsia odotellessa)
Ja JYPin tämä toinen maalivahti on, tuttuakin tutumpi "liigan paskin maalivahti" Markus Ruusu. Ehkä "ainaiset" maalivahtiongelmat ei johdukaan IFKssa itse maalivahdeista.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Jos katsotaan pelkkiä torjuntaprosentteja niin Kärppien, Tapparan, Jypin, Kookoon, HPKn, Lukon ja Pelicanssin molemmat maalivahdit ovat torjuneet paremmin kuin kumpikaan meidän molareista. Kovin paljon eroa ei siis ole sillä kumpi meillä pelaa. Ehkä jossain voisi jo haastatella Lunkkaa ja kysellä mikä meininki?
(boldaukset ihan vaan ajan tappamiseksi matsia odotellessa)
Pysyisivät nyt ehjänä ni nähtäis ukkojen oikea taso. Molemmat oli ihan ookoo ennen loukkaantumisia...Tuohimaakii paransi peli peliltä, vaikka jokunen huono peli tais olla välillä. Kaikki kyllä lähtee joukkuepuolustuksen toimivuudesta, jolloin molarinkii on helpompi näyttää hyvältä ku ei tarvii joka matsiin tusinaa gamesavereita ottaa. Lyytinen sais opetella jo pikkuhiljaa pelaamaan ja antamaan edes ne syötöt lapaan ja omille jätkille.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Hymyilyttää kuinka hyvin kuuluu töllön välityksellä IFK-fanien kannatushuudot ja laulu!
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pysyisivät nyt ehjänä ni nähtäis ukkojen oikea taso. Molemmat oli ihan ookoo ennen loukkaantumisia...Tuohimaakii paransi peli peliltä, vaikka jokunen huono peli tais olla välillä. Kaikki kyllä lähtee joukkuepuolustuksen toimivuudesta, jolloin molarinkii on helpompi näyttää hyvältä ku ei tarvii joka matsiin tusinaa gamesavereita ottaa. Lyytinen sais opetella jo pikkuhiljaa pelaamaan ja antamaan edes ne syötöt lapaan ja omille jätkille.
Säähän sen lohkaisit ja hyvin. Molemmat oli/on "ihan ok", vaan ei kumpikaan sen yli. Ainakaan tällä hetkellä, eikä tähän astisella kaudellakaan.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Säähän sen lohkaisit ja hyvin. Molemmat oli/on "ihan ok", vaan ei kumpikaan sen yli. Ainakaan tällä hetkellä, eikä tähän astisella kaudellakaan.
Mut kyllä toi Tuohimaa herätti luottamusta selvästi enemmän ku Engren. Yks meni mut muuten oli varsin varmaa tekemistä, eikä pomppukiekkojakaan juuri tullu. Attehan sylki niitä kokoajan ja kiekko pomppi jatkuvasti.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Hymyilyttää (vaikka Telia vituttaa) laitoin kympillä 5-2 ja toisella et Lennu tekee maalin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kenkää kaikille, tai ainakin uudet jaot, ei tällaista sähläystä katso kukaan.
 

Anterotero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal.
Olipa mukava perjantai-ilta Nordiksella. Joku äijä tuli heittää vähän läppää hallin käytävällä ja anto mun pojalle HIFK:n kaulahuivin, kun näytti kuulemma niin HIFK:n mieheltä. Pisti ja pistää edelleen hymyilyttämään, että päästiin lähtemään matsista himaan kolme pistettä ja kaulahuivia rikkaampina.
 

Walrus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maajoukkue tauon jälkeen neljä peliä tuloksellisesti hyvin, peli hirveetä kuraa. Tänään halliin raahauduin ranteet auki fiiliksellä, mutta olihan tuo taas ihan käsittämätön tason nosto, kun vastustajan taso nousi. Ajattelin käydä aamulla katseleen Espooseen avatussa Veijo Ween myymälässä, että mimmosia nakkeja olis tarjolla.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vaikka tällä kaudella en ole jaksanut seurata IFK:n otteluita ja katsonut lähinnä vaan tulokset, niin kylläpä nautin tästä Tapparan ja varsinkin Kärppien nöyryyttämisestä kaikilla rintamilla. Tuntuu tapaus Leskinenkin kirpaisevän näätäleirissä kovasti. :)
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Tämän on pakko olla yksi parhaista, jollei paras, runkosarja-viikonloppu IFK:n kannattajana. Kärpät ja Tappara nurin ja oli pitkästä aikaa sellainen fiilis että IFK:n veskariin voi luottaa kuin vuoreen. Sitten päivällä toi Keräsen odotettu jatko - siinä vaiheessa kelailin että Tobbari on kyllä tehnyt hyvää duunia ja että Keränen on varmaan paras hankinta liigaan tälle kaudelle siitä lähtien kun pelit alkoi. Sitten vielä illansuussa tämä Leskinen. Aikamoinen viikonloppu.

Ehkä ryöstöt täydestä Ilmalasta Lauantai-iltana viime vuosikymmenellä olivat hienoja juttuja kanssa mutta silloin oli kuitenkin kyseessä yksittäinen tapahtuma. Nyt tuli plussaa koko viikonloppu perjantaista sunnuntaihin.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Tämän on pakko olla yksi parhaista, jollei paras, runkosarja-viikonloppu IFK:n kannattajana. Kärpät ja Tappara nurin ja oli pitkästä aikaa sellainen fiilis että IFK:n veskariin voi luottaa kuin vuoreen. Sitten päivällä toi Keräsen odotettu jatko - siinä vaiheessa kelailin että Tobbari on kyllä tehnyt hyvää duunia ja että Keränen on varmaan paras hankinta liigaan tälle kaudelle siitä lähtien kun pelit alkoi. Sitten vielä illansuussa tämä Leskinen. Aikamoinen viikonloppu.

Ehkä ryöstöt täydestä Ilmalasta Lauantai-iltana viime vuosikymmenellä olivat hienoja juttuja kanssa mutta silloin oli kuitenkin kyseessä yksittäinen tapahtuma. Nyt tuli plussaa koko viikonloppu perjantaista sunnuntaihin.

No nyt hymyilyttää jo sen verran paljon minuakin, että jengi luulee minun osallistuvan semmaan jonkin hilpeämmän vaikuttimen alaisena. Joskus lätkällä on sellainen vaikutus, harvemmin tätä on IFK-fanina kuitenkaan saanut kokea.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Hymyilyttää, kun lähes kaikkien muiden liiga-jengien palstoilla on vitutus-ketjut ylhäällä, kun IFK hommasi Leskisen. Varsinkin Kärppien ketjua on ilo lukea!

Mä oon saanu vuosien varrella niin paljon hymyillä teidän vitutus-ketjua lukiessa, et hyvä jos saat nyt vähän takaisin päin :)
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Mä oon saanu vuosien varrella niin paljon hymyillä teidän vitutus-ketjua lukiessa, et hyvä jos saat nyt vähän takaisin päin :)
[/Q
Mä oon saanu vuosien varrella niin paljon hymyillä teidän vitutus-ketjua lukiessa, et hyvä jos saat nyt vähän takaisin päin :)

No on sulla ollut aika pienet hymyn aiheet. Mut ihan hyvä jos nyt hymyilyttää.
Mua hymyilyttää sun pieni iloisuus.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Ja nyt alkoi hymyilyttää tää jatkiksen uus sovellus.
Katso edellinen viestini. Hahaha!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kolme viimeistä matsia pelattu kahta selkeää runkosarjan johtavaa jengiä, sekä hallitsevaa mestaria vastaan. Tuloksena yhdeksän pistettä. Hymyilyttäähän se.

Taidan käydä huomenna Wotkinin tehtaanmyymälässä. Enkä osta vielä joulukinkkua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös