Hymyilyttää myös että olin aikamoisessa vähemmistössä niitä, jotka kuitenkin uskoivat jatkoonmenoon näissä puolivälierissä. Hymyilyttää myös sellaiset nimimerkit, jotka eivät uskoneet voittoon Pelicansia vastaan, mutta paradoksaalisesti uskovat nyt voittoon Kärppiä vastaan.
Vai että paradoksaalisesti. Kuulun itse niihin, joka ei uskonut IFK:n mahiksiin Pelsuja vastaan ja se sarjan eka peli vain vahvisti tätä tunnetta. Kaikeksi onneksi olin täysin väärässä. Tietenkin Kärpät on vielä selvästi kovempi vastus ja vielä selkeämpi ennakkosuosikki, mutta altavastaajan asemasta on helpompi lähteä näyttämään närhen munat.
IFK on murheellisen usein karahtanut juuri pudotuspelien ekalle rundille, koska pleijarivaihdetta ei ole löytynyt ja kone ei ole lähtenyt käyntiin. Väitän, että nytkin välierissä nähdään entistä parempi IFK, kun paineita on saatu karistettua ja vastassa on "ylivoimainen" Kärpät. Stadilaiskone on saatu käyntiin, itseluottamus on kondiksessa ja Kärpät haastetaan tosissaan. Kaikki on mahdollista, kuten niin monesti on nähty.
Ongelma sinun kohdallasi, arvon Lemieaux, on se alituinen besserwisseröinti. Samaa jengiä tässä kannatetaan ja pääasia lienee IFK:n menestys. Sinun kohdallasi vaikuttaa aika usein siltä, että tärkeintä on sittenkin olla oikeassa ja myös julistaa sitä täällä palstalla. Nostaa omaa häntää, kun jokin arvio osuu oikeaan ja samalla myös hiukan lytätä muita, jotka eivät ole samaa mieltä.
Ei tarvitse kuin hieman vilkuilla viestihistoriaasi ja todeta, että viittaat jatkuvasti menneeseen ja erinäisiin asioihin, joita olet aiemmin kirjoittanut. Tyyliin "aivan kuten viikko sitten totesin, lopputulos oli tämä...". Eli viestiesi keskeisin teema on usein se, miten kerrot tienneesi sitä sun tätä ja sitten haluat ikään kuin rehennellä asioilla.
Kukin tyylillään, mutta vähän raskasta luettavaa se paikoin on. Osaat kuitenkin keskustella ihan pelistäkin, ilman sitä Mr. Know-it-all -vaihdetta.
Peace.