Nyt just hymyilyttää!

  • 2 063 739
  • 10 288

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Kävin pitkästä aikaa lukemassa että mitä rakkaalle naapurille kuuluu ja tämä viesti pisti silmään. Naurattaa kyllä tuo Narrien nykyinen pelleily, aika helvetin moni kaverikin on lopettanut joukkueen seuraamisen kokonaan tuon KHL-siirron jälkeen. Kyllä saa olla kiitollinen, ettei Everi & co. lähtenyt raiskaamaan IFK:ta tuonne muoviliigaan.

Ei ole helppoa sanoa tätä, mutta helvetin kateellisena tässä joutuu olemaan naapurille. Teillä on edelleen seura joka arvostaa perinteitään, kannattajiaan sekä pelaa mielenkiintoisia vastustajia vastaan.

Valitettavasti snadista skloddista lähtien rakastamastani seurasta ei ole jäljellä kuin logo ja kolme omaa kundia. Kaikki muu on yhtä muovista kuin koko KHL liiga. Toimistoa tuntuu kiinnostavan enemmän seuran identiteetin muuttaminen koko suomen Jokereiksi ja jopa venäläistäminen kuin juurien kunniottaminen. Anteeksi kielenkäyttöni, mutta "vittu mitä paskaa".

Itse olen siirtynyt käytännössä kokonaan seuraamaan A-junnujen otteita. Ikävä kyllä heilläkään ei ole enää pelaajapolkua edareihin. Ainoa lohtu on se, että koko KHL tulee kaatumaan enemmin tai myöhemmin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei ole helppoa sanoa tätä, mutta helvetin kateellisena tässä joutuu olemaan naapurille. Teillä on edelleen seura joka arvostaa perinteitään, kannattajiaan sekä pelaa mielenkiintoisia vastustajia vastaan.

Valitettavasti snadista skloddista lähtien rakastamastani seurasta ei ole jäljellä kuin logo ja kolme omaa kundia. Kaikki muu on yhtä muovista kuin koko KHL liiga. Toimistoa tuntuu kiinnostavan enemmän seuran identiteetin muuttaminen koko suomen Jokereiksi ja jopa venäläistäminen kuin juurien kunniottaminen. Anteeksi kielenkäyttöni, mutta "vittu mitä paskaa".

Itse olen siirtynyt käytännössä kokonaan seuraamaan A-junnujen otteita. Ikävä kyllä heilläkään ei ole enää pelaajapolkua edareihin. Ainoa lohtu on se, että koko KHL tulee kaatumaan enemmin tai myöhemmin.

Respect, huge respect!!!!!!!!

Toivotaan että oikea Jokerit palaa vielä tänne, ja saadaa ne kovasti kaivatut paikalliset taas takaisin!
 
Viimeksi muokattu:

Bromse

Jäsen
Toivotaan että oikea Jokerit palaa vielä tänne, ja saadaa ne kovasti kaivatut paikalliset taas takaisin!

Ei Helsingin paikallispelit ainakaan mielenkiintoa vähentäisi nykyisessä Liigassa, mutta en ole ihan varma olenko samaa mieltä arvon doupin kanssa tuosta. Henkselit paukkuen ulos liigasta, raha ja oikotie onneen mielessään naapuriliigaan Venäjän rajan tuolle puolelle. Nyt kun idyyli alkaa pikkuhiljaa murtumaan, ja karu todellisuus vähän raottaa oveaan, pitäisi ottaa takaisin liigaan? Tuskin liigan johdolla on hirveesti munaa lyödä märkää rättiä naamaan jos naamana on Jokerit, mutta ei nyt välttämättä kovin hyvää signaalia anna, jos joukkue voi pomppia sarjasta toiseen. Seisköön päätöksensä takana. Ymmärrystä toki liikenee näille kannattajille, jotka ei ole koko case-KHL:n puolesta puhuneet missään vaiheessa. Muutenkin esimerkiksi naapurin nimimerkki V-G- on allekirjoittaneen mielestä selvästi yksi parhaimpia kirjoittajia jonka juttuja on mielenkiintoista lukea, varsinkin kun silloin tällöin liigan tai IFK:n osioon tulee käymään.

Eikä tämä ole mikään katkeran miehen surullinen ulostulo vaikka voi siltä vaikuttaakin. Paras skenaariohan olisi kun Jokerit olisi kieltäytynyt alunperinkin tästä KHL-seikkailustaan, ja antanut vaikka Bluesin sen tehdä jos jonkun oli pakko leikkiin mukaan ryhtyä.

Ai niin, saattoi olla vähän ohi aiheen. Sori.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei liity tietysti HIFK-ketjuun millään tavalla, mutta en tuonne naapurin ketjuun halua mitään kirjoittaa, kun se on heti kauheaa provoa. Sitä olen itse vähän miettinyt, että millä eväillä Jokerit muka Liigaan palaisi? Saa korjata, mutta halli on käsittääkseni täysin venäläisomistuksessa ja Hjallis omistaa joukkueesta 51%. Jokereiden eväät oli taloudellisesti syöty, vaikka hallin tuotolla paikkailtiin jääkiekkopuolen taloutta. Nyt ei enää pystyttäisi paikkaamaan jääkiekkopuolen tappioita hallin tuotoilla ja tuskin venäläisillä olisi mitään intressejä rahoittaa joukkuetta Liigassa...ja onnistuisiko koko Liigaan palaaminen edes tämän osittaisen venäläisomistuksen aikana, vaikka Liiga vihreää valoa näyttäisi. Totta kai Liiga ottaisi narrit kiljuen takaisin, mutta kyllä tuo yhtälö mahdottomalta tuntuu. Tokihan Jokerit KHL:ssä tulee vielä monta kautta pelaamaan ja varmasti menestyykin hyvällä tasolla ja moni kannattaja pitää sinne siirtymistä positiivisena asiana lähinnä pelillisen tason nousun myötä, mutta itse en usko koko KHL:n olevan pystyssä viiden vuoden päästä, ainakaan nykyisessä muodossaan. Mitä sitten tapahtuisi Jokereille. Yksi vaihtoehto voi olla se, että se haihtuu savuna ilmaan. Toki raunioille voidaan perustaa joku uusi joukkue ja jatkaa samalla nimelläkin. Kyllä Jokereillakin niin paljon tietysti on taloudellista tukea taustalla, että tuskin joukkue kokonaan kuolisi.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Ei kai Jokereiden ole pakko Hartwallilla pelata, jos eivät pääse yhteisymmärrykseen omistajien kanssa. Kaippa Nordikselta löytyy edelleen muitakin pukukoppeja, joten siellä sitten vaan jos maitojunalla joskus Liigaan palaavat. Itse pidän suurempana esteenä sitä puuttuvaa 49 prosenttia, joka pitää hanskassaan kaikkia rahoja. Toki tuon 49 prosentin kytkeytyminen Hartwall Arenaan mutkistaa asiaa entisestään, mutta mikään ei sido narreja arenaan enää siinä kohtaa kun omistajapohjanmuutos saadaan ajettua läpi. Olettaen siis, että uudet omistajat ovat muita kuin Rotenbergeja tai Timosenkoja vai mitä ihmeitä ne nyt sitten olivatkaan.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Ei liity tietysti HIFK-ketjuun millään tavalla, mutta en tuonne naapurin ketjuun halua mitään kirjoittaa, kun se on heti kauheaa provoa. Sitä olen itse vähän miettinyt, että millä eväillä Jokerit muka Liigaan palaisi? Saa korjata, mutta halli on käsittääkseni täysin venäläisomistuksessa ja Hjallis omistaa joukkueesta 51%. Jokereiden eväät oli taloudellisesti syöty, vaikka hallin tuotolla paikkailtiin jääkiekkopuolen taloutta. Nyt ei enää pystyttäisi paikkaamaan jääkiekkopuolen tappioita hallin tuotoilla ja tuskin venäläisillä olisi mitään intressejä rahoittaa joukkuetta Liigassa...ja onnistuisiko koko Liigaan palaaminen edes tämän osittaisen venäläisomistuksen aikana, vaikka Liiga vihreää valoa näyttäisi. Totta kai Liiga ottaisi narrit kiljuen takaisin, mutta kyllä tuo yhtälö mahdottomalta tuntuu. Tokihan Jokerit KHL:ssä tulee vielä monta kautta pelaamaan ja varmasti menestyykin hyvällä tasolla ja moni kannattaja pitää sinne siirtymistä positiivisena asiana lähinnä pelillisen tason nousun myötä, mutta itse en usko koko KHL:n olevan pystyssä viiden vuoden päästä, ainakaan nykyisessä muodossaan. Mitä sitten tapahtuisi Jokereille. Yksi vaihtoehto voi olla se, että se haihtuu savuna ilmaan. Toki raunioille voidaan perustaa joku uusi joukkue ja jatkaa samalla nimelläkin. Kyllä Jokereillakin niin paljon tietysti on taloudellista tukea taustalla, että tuskin joukkue kokonaan kuolisi.

Nimenomaan joukkueen tuotoilla paikattiin hallin tappioita. Cobol tuota joskus avasi Jokereiden-puolella, mutta käytännössä ainakin hallivuokra oli ylisuuri ja lisäksi kaukalomainoksien tulot menivät suoraan hallille, kun muilla jengeillä ne menivät joukkueille. Noilla paikkailtiin sopivasti noita tuloja ihan verotussyistäkin. Kaikki kikkailu ei välttämättä ihan kestäisi päivänvaloa.
 

Bromse

Jäsen
Ei kai Jokereiden ole pakko Hartwallilla pelata, jos eivät pääse yhteisymmärrykseen omistajien kanssa. Kaippa Nordikselta löytyy edelleen muitakin pukukoppeja, joten siellä sitten vaan jos maitojunalla joskus Liigaan palaavat. Itse pidän suurempana esteenä sitä puuttuvaa 49 prosenttia, joka pitää hanskassaan kaikkia rahoja. Toki tuon 49 prosentin kytkeytyminen Hartwall Arenaan mutkistaa asiaa entisestään, mutta mikään ei sido narreja arenaan enää siinä kohtaa kun omistajapohjanmuutos saadaan ajettua läpi. Olettaen siis, että uudet omistajat ovat muita kuin Rotenbergeja tai Timosenkoja vai mitä ihmeitä ne nyt sitten olivatkaan.
Espoossahan on kohta tyhjä halli odottamassa ottajaansa, jos Bluesille käy valitettavan huonosti.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei Helsingin paikallispelit ainakaan mielenkiintoa vähentäisi nykyisessä Liigassa, mutta en ole ihan varma olenko samaa mieltä arvon doupin kanssa tuosta. Henkselit paukkuen ulos liigasta, raha ja oikotie onneen mielessään naapuriliigaan Venäjän rajan tuolle puolelle. Nyt kun idyyli alkaa pikkuhiljaa murtumaan, ja karu todellisuus vähän raottaa oveaan, pitäisi ottaa takaisin liigaan? Tuskin liigan johdolla on hirveesti munaa lyödä märkää rättiä naamaan jos naamana on Jokerit, mutta ei nyt välttämättä kovin hyvää signaalia anna, jos joukkue voi pomppia sarjasta toiseen. Seisköön päätöksensä takana. Ymmärrystä toki liikenee näille kannattajille, jotka ei ole koko case-KHL:n puolesta puhuneet missään vaiheessa. Muutenkin esimerkiksi naapurin nimimerkki V-G- on allekirjoittaneen mielestä selvästi yksi parhaimpia kirjoittajia jonka juttuja on mielenkiintoista lukea, varsinkin kun silloin tällöin liigan tai IFK:n osioon tulee käymään.

Eikä tämä ole mikään katkeran miehen surullinen ulostulo vaikka voi siltä vaikuttaakin. Paras skenaariohan olisi kun Jokerit olisi kieltäytynyt alunperinkin tästä KHL-seikkailustaan, ja antanut vaikka Bluesin sen tehdä jos jonkun oli pakko leikkiin mukaan ryhtyä.

Ai niin, saattoi olla vähän ohi aiheen. Sori.

Kyllä mäkin itseasiassa sitä mietin aiemmin, että jos nyt tulisi se Jaa-Ei -kysely, joka asian ratkaisisi, niin olisiko kysymys helppo sitten kuitenkaan. Mutta olisihan se hieno juttu, jos tuo KHL -roska häviäisi Hesarin urheilusivujen alakulmasta kokonaan, ja naapuri palaisi tänne minne oikeasti kuuluu. Mutta rajut tappiot jengin ja hallin kanssa ilmeisesti pakottivat myymään puolet seurasta. Enpä usko että muuten olisivat tohon lähteneet.

IFK:lle täytyy kyllä nostaa hattua siitä, että talouspuoli on kunnossa, ja perinteistä pidetään kiinni. Urheilullinen menestys on ollut liian laihaa, mutta toivottavasti siinä asiassa kääntyisi uusi lehti viimeinkin.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Ei liity tietysti HIFK-ketjuun millään tavalla, mutta en tuonne naapurin ketjuun halua mitään kirjoittaa, kun se on heti kauheaa provoa. Sitä olen itse vähän miettinyt, että millä eväillä Jokerit muka Liigaan palaisi? Saa korjata, mutta halli on käsittääkseni täysin venäläisomistuksessa ja Hjallis omistaa joukkueesta 51%. Jokereiden eväät oli taloudellisesti syöty, vaikka hallin tuotolla paikkailtiin jääkiekkopuolen taloutta. Nyt ei enää pystyttäisi paikkaamaan jääkiekkopuolen tappioita hallin tuotoilla ja tuskin venäläisillä olisi mitään intressejä rahoittaa joukkuetta Liigassa...ja onnistuisiko koko Liigaan palaaminen edes tämän osittaisen venäläisomistuksen aikana, vaikka Liiga vihreää valoa näyttäisi. Totta kai Liiga ottaisi narrit kiljuen takaisin, mutta kyllä tuo yhtälö mahdottomalta tuntuu. Tokihan Jokerit KHL:ssä tulee vielä monta kautta pelaamaan ja varmasti menestyykin hyvällä tasolla ja moni kannattaja pitää sinne siirtymistä positiivisena asiana lähinnä pelillisen tason nousun myötä, mutta itse en usko koko KHL:n olevan pystyssä viiden vuoden päästä, ainakaan nykyisessä muodossaan. Mitä sitten tapahtuisi Jokereille. Yksi vaihtoehto voi olla se, että se haihtuu savuna ilmaan. Toki raunioille voidaan perustaa joku uusi joukkue ja jatkaa samalla nimelläkin. Kyllä Jokereillakin niin paljon tietysti on taloudellista tukea taustalla, että tuskin joukkue kokonaan kuolisi.

Mikäli (toivottavasti) paluu tulee, niin toivottavasti se tehdään urheilullisin edellytyksin eikä kabinettipäätöksellä. Mahdollisen paluun kynnyksellä talous on KHL-seikkailun jälkeen tod.näk, niin kuralla, että suomisarjan? kautta uuteen nousuun ja pelit esim. pöndellä trio arenalla. En epäile hetkeäkään etteikö Jokerit saisi rahoittajia taaksensa ja tässä olisi mainio mahdollisuus ajaa omia junnuja sisään.

Tämä nyt on pelkkää spekulaaltiota, mutta en jaksa uskoa siihen, että mahdollisesti venäläisetn omistajien kyllästyttyä hommaan olisi taloudellisia mahdollisuuksia jatkaa liigassa siihen mihin jäätiin.

Vielä mä yritän uskotella, että Stadissa pelataan vielä derbyä ja minä saisin -83 vuoden finaalien revanssin. Tuosta hetkestä oma "ura" lähti vaahtosammuttinen kokoisena liikkeelle ja olen revanssista unelmoinut.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Espoossahan on kohta tyhjä halli odottamassa ottajaansa, jos Bluesille käy valitettavan huonosti.
Ei huono idea ja sopivasti metrokin valmistuu ensi vuonna kuljettamaan faneja itä-helsingistä Areenalle.

_
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Mukavaa postia tuli tänään. Perinteisten joululahjalippujen (KooKoo, ke 27.1.) lisäksi mukana oli ihan tyylikäs avaimenperä.

Muut kausikorttilaiset: mihin peliin saitte lippuja?
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Mulle tuli 2.3. Sport-matsiin. Itse en ilmeisesti juuri pääse siihen matsiin. Ja avaimenperä oli mukana.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Meille tuli kotiin liput tammikuun IFK-Blues peliin, onkohan koko jengiä enää silloin olemassakaan?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Joo mullekin posti toi perinteisen HIFK joulukortin. Kirjeen sisällä avaimenperä ja 2 tsettiä HIFK vs KooKoo matsiin. Täytyy osallistua tohon pelipaidan arvontaan. Jos kävis taas tuuria arvonnassa. Viime keväänä voitin arvonnassa Söden pelipaidan.
 

riimu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Avs, Preds, Leijonat
Mulle tuli HIFK-Kärpät matsiin keväälle liput, joulukortti ja avaimenperä. On meil hieno tiimi!
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeps ja meille tuli firmaan liput KooKoo matsiin. Ei pitäisi valittaa, mutta ollaan asiakkaiden kanssa aitiossa ko matsissa ja omat kausaritkin ko matsissa vähän "ylimääräiset". No massapostituksessa tällaista sattuu ja tulihan sieltä kuitenkin kiva avaimen perä...
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jeps ja meille tuli firmaan liput KooKoo matsiin. Ei pitäisi valittaa, mutta ollaan asiakkaiden kanssa aitiossa ko matsissa ja omat kausaritkin ko matsissa vähän "ylimääräiset". No massapostituksessa tällaista sattuu ja tulihan sieltä kuitenkin kiva avaimen perä...

Voisihan niitä aina yrittää jonkun kanssa vaihtaa? Jok otäällä huutelemalla tai noissa muissa faniryhmien some osioissa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tähän sarjakärkenä olemiseen alkaa muuten jo tottumaan ;)
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahimmat vastustajat Kärpät, Tappara ja Lukko menettivät kaikki tänään pisteitä. Tappara ja Lukko jäivät kokonaan ilman ja Kärpille ainakin 1 pinnan menetys,
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Ja Kärpätkin hävisi, liki täydellinen kierros.

Katselin tuossa runkosarjan loppuohjelmaa, ja onhan IFK:lla nyt kaikkien aikojen sauma viedä runkosarja, tai vähintään ottaa kerrankin puolivälieriin säälijengi vastaan... Vain yksi reissu Raumalle, Ouluun ei tarvitse lähteä ollenkaan ja Tapparakin vain kerran vieraissa. Tammikuussa kuuden matsi putki, jossa 2x Kookoo, Blues ja HPK, paljon hyviä kotipelejä ja ei ensivilkaisulla mitään älyttömiä peliputkiakaan enää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös