Nyt just hymyilyttää!

  • 2 059 732
  • 10 268

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt hymyilyttää, mutta otteluohjelma on sellainen, että perjantaina voi tulla kylmää kyytiä.
 

Bromse

Jäsen
Nyt hymyilyttää, mutta otteluohjelma on sellainen, että perjantaina voi tulla kylmää kyytiä.
Itse epäilen että lauantaina.

Perjantaina on kuitenkin vastassa Kärpät - ei mikään sarjan suurin HMV-joukkue, perjantai-ilta, loppuunmyyty Nordis ja varmasti hieno tunnelma. Näissä asetelmissa varmasti voitto on lähempänä kuin seuraavan päivän vieraspelissä Tapparaa vastaan. Molemmat IFK ja Kärpät pelaa huomenna, ja pitää välipäivän torstaina. IFK pelaa tällä viikolla tiistaina, keskiviikkona ja perjantaina ennen lauantain peliä. Tapparalla matsi tänään ja huomenna, ja seuraava peli vasta lauantaina, joten hieman saavat enemmän lepoa.

Tosin IFK kun kyseessä niin aina vaikea sanoa, voi olla että nollataan molemmat tai otetaan molemmista oikein olan takaa dunkkuun.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Saiko joku screenshottia siitä, kun johdettiin sarjaa? Se hymyilyttäisi jos sen pistäisi jakoon.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна

Liitteet

  • image.png
    image.png
    258,1 KB · kertaa luettu: 544

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää, ja oikeastaan hämmentää, kun katsoo maalieroja tuossa taulukossa. Jotenkin tästä kaudesta on jäänyt sellainen mielikuva, että kaikki voitot on otettu jollain yhden maalin erolla tai jatkoajalla, mutta niin vain meillä onkin sarjan toiseksi paras maaliero. En ihan tajua miten tai missä välissä se on tapahtunut, mutta kelpaa kyllä!

Ihan samoin hymyilyttää, että vain kaksi joukkuetta on kyennyt tekemään 3 maalia per peli, ja IFK on toinen niistä. Kuvottaa katsoakin vaikka jotain KalPan maalieroa: plussan puolella selvästi joo, mutta maaleja tehdään keskimäärin vaivaiset kaksi per peli. Jokainen toki tyylillään, ja ihan hyviä tuloksia kalakukot ovat saaneet aikaan, mutta en minä ainakaan jaksaisi tuollaista kiekkoa katsoa koko kautta.
 

FortyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan samoin hymyilyttää, että vain kaksi joukkuetta on kyennyt tekemään 3 maalia per peli, ja IFK on toinen niistä. Kuvottaa katsoakin vaikka jotain KalPan maalieroa: plussan puolella selvästi joo, mutta maaleja tehdään keskimäärin vaivaiset kaksi per peli. Jokainen toki tyylillään, ja ihan hyviä tuloksia kalakukot ovat saaneet aikaan, mutta en minä ainakaan jaksaisi tuollaista kiekkoa katsoa koko kautta.

Hyvä huomio kaikkinensa ja tämän kauden fyysisten otteiden myötä viime kaudella kuultu lempinimi 'Helsingin Kalpa' loistaa poissaolollaan.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Hymyilyttää kyllä todella leveästi tuo kahden minuutinkin sarjajohto:)))) Onhan se harvinaista herkkua!

Hifk:lla oli muuten viime kaudella 25 pelin jälkeen kasassa 44 pistettä ja 6.
sija. Kuntopuntarissa oli kuitenkin sijoitus tuossa vaiheessa jo laskusuunnassa selkeästi, toisin kuin nyt.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hymyilyttää tämä IFK:n nykymeno ylipäätään!!! On mukava seurata lätkää just nyt :)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hymyilyttää tämä IFK:n nykymeno ylipäätään!!! On mukava seurata lätkää just nyt :)

Olin saunassa ja kuulin 0-2 ja menin vielä hetkeksi kylpyyn ja pari maalia lisää. Tämä helpottaa ylihuomista aivan helvetisti, kun varmistaa voiton jo puolessa erässä.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin saunassa ja kuulin 0-2 ja menin vielä hetkeksi kylpyyn ja pari maalia lisää. Tämä helpottaa ylihuomista aivan helvetisti, kun varmistaa voiton jo puolessa erässä.

Tsot, tsot, ei nyt nuolaista ennen kuin tipahtaa. Ottelu kestää kuitenkin täydet 60 minuuttia.

Anyways, en kyllä muista hetkeen tällaista, että IFK olisi takonut kymppiin 0-4 taululle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös