1FK
#uskottekokotona
1FK
#uskottekokotona
Ollaan me ainakin semmoset viisi minuuttia ykkösiä! Nautitaan siitä.Ikävä pilata juhlat, mutta Tappara johtaa edelleen sarjaa. 2-2 peli Hakametsässä ja Tamperelaisilla enemmän 3p voittoja.
Ollaan me ainakin semmoset viisi minuuttia ykkösiä! Nautitaan siitä.
Suurin piirtein ;-)Jos oikein tarkkoja ollaan, niin IFK taisi johtaa sarjaa just ja just noin kaksi minuuttia!
Ikävä pilata juhlat, mutta Tappara johtaa edelleen sarjaa. 2-2 peli Hakametsässä ja Tamperelaisilla enemmän 3p voittoja.
Itse epäilen että lauantaina.Nyt hymyilyttää, mutta otteluohjelma on sellainen, että perjantaina voi tulla kylmää kyytiä.
Saiko joku screenshottia siitä, kun johdettiin sarjaa? Se hymyilyttäisi jos sen pistäisi jakoon.
Ihan samoin hymyilyttää, että vain kaksi joukkuetta on kyennyt tekemään 3 maalia per peli, ja IFK on toinen niistä. Kuvottaa katsoakin vaikka jotain KalPan maalieroa: plussan puolella selvästi joo, mutta maaleja tehdään keskimäärin vaivaiset kaksi per peli. Jokainen toki tyylillään, ja ihan hyviä tuloksia kalakukot ovat saaneet aikaan, mutta en minä ainakaan jaksaisi tuollaista kiekkoa katsoa koko kautta.
Jeps, piti olla nopea.
Hymyilyttää tämä IFK:n nykymeno ylipäätään!!! On mukava seurata lätkää just nyt :)
Olin saunassa ja kuulin 0-2 ja menin vielä hetkeksi kylpyyn ja pari maalia lisää. Tämä helpottaa ylihuomista aivan helvetisti, kun varmistaa voiton jo puolessa erässä.
Taas ollaan sarjakärjessä at the moment.
Taitaa käydä niin että nyt päästään olemaan siellä ihan yönkin yli. Voilaa!