Nyt just hymyilyttää!

• 2 397 249
  • 12 274

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buli, RIP HIFK Hockey, 9611
Vittu se kerran kun niiden voittoa toivoo tosissaan, niinniinn... 20min aikaa.
En mä tiedä :D itse nauttisin huomattavasti enemmän Pelsuista karsinnoissa joten go SaiPa. Niin kovasti kävivät täälläkin uhoamassa kuinka HIFK on lähempänä mestistasoa ja kuinka vitun hienosti ovat olleet finaaleissa tosin saamatta yhtään viiriä kattoon. Tähän vielä sen niiden sorsamaskotin provo, että "stadin kingit, j*kerit" niin ai saatana mä nauran jos pelsut ja narrit vääntävät paikasta liigassa. Onkohan sorsa silloinkin vielä samaa mieltä?

StadinSeebra

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NJ Devils
En mä tiedä :D itse nauttisin huomattavasti enemmän Pelsuista karsinnoissa joten go SaiPa. Niin kovasti kävivät täälläkin uhoamassa kuinka HIFK on lähempänä mestistasoa ja kuinka vitun hienosti ovat olleet finaaleissa tosin saamatta yhtään viiriä kattoon. Tähän vielä sen niiden sorsamaskotin provo, että "stadin kingit, j*kerit" niin ai saatana mä nauran jos pelsut ja narrit vääntävät paikasta liigassa. Onkohan sorsa silloinkin vielä samaa mieltä?
Kyllähän toi tilanne olisi ihana, mutta lopulta toivon enemmän omille hyvää, kun pelikaanille pahaa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Joo itsekin toivoisin mieluiten Pelicansia sinne karsintoihin, niin saisivat Pelicansin fanit sitten esitellä narreja vastaan niitä typeriä "Lahden esikaupunki" -sloganeitaan. Muutenkin sitä soisi niin, että Tyrväinen ja kumppanit joutuisivat pelaamaan noissa liigakarsinnoissa, joissa eivät välttämättä uskaltaisi edes sikailla samaan malliin kun meitä vastaan, sillä narreilla on kuitenkin Ben Bloods, joka varmaan pitäisi huolen siitä, ettei mitään kaikkein pahimpia törkeyksiä uskalleta tehdä ainakaan Filppulaa, Aaltosta ja Pihlströmiä kohtaan.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tappara ei voi tulla vastaan eka kierroksella vai olisko tämä pitänyt laittaa tuonne vitutus ketjuun?

Mielestäni erittäin hyvä, ettei Tapparaa tarvitse kohdata ainakaan vielä ekalla kierroksella, koska kirvesrinnat on vaan aina meille vaikea vastustaja ja nyt varsinkin kevään koittaessa joukkue onnistuu yleensä aina parantamaan omaa peliään todella vahvasti. Toivottavasti joku pystyisi Tapparan tuolta ulos pudottamaan, etteivät he vaan tulisi meille vastaan missään vaiheessa. Kuten myös Ilveksen ja Lukon putoaminen helpottaisi valtavasti meidän tietämme sitä mestaruutta kohti mennessä.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mielestäni erittäin hyvä, ettei Tapparaa tarvitse kohdata ainakaan vielä ekalla kierroksella, koska kirvesrinnat on vaan aina meille vaikea vastustaja ja nyt varsinkin kevään koittaessa joukkue onnistuu yleensä aina parantamaan omaa peliään todella vahvasti. Toivottavasti joku pystyisi Tapparan tuolta ulos pudottamaan, etteivät he vaan tulisi meille vastaan missään vaiheessa. Kuten myös Ilveksen ja Lukon putoaminen helpottaisi valtavasti meidän tietämme sitä mestaruutta kohti mennessä.

Tätähän se tämän kauden IFK on. Jonkun muun pitää tasoittaa tietä pudottamalla vittumaiset vastustajat pois ennen kuin asettuvat meitä vastaan.
Lasken KalPan samaan kastiin kuin Ilveksen ja Lukon, laulukuoro kutsuu heitä vastaan.

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo itsekin toivoisin mieluiten Pelicansia sinne karsintoihin, niin saisivat Pelicansin fanit sitten esitellä narreja vastaan niitä typeriä "Lahden esikaupunki" -sloganeitaan. Muutenkin sitä soisi niin, että Tyrväinen ja kumppanit joutuisivat pelaamaan noissa liigakarsinnoissa, joissa eivät välttämättä uskaltaisi edes sikailla samaan malliin kun meitä vastaan, sillä narreilla on kuitenkin Ben Bloods, joka varmaan pitäisi huolen siitä, ettei mitään kaikkein pahimpia törkeyksiä uskalleta tehdä ainakaan Filppulaa, Aaltosta ja Pihlströmiä kohtaan.
Pakko sen verran kommentoida, että tää näiden pelikaanien maskotti on ollut hämmentävä otus. Välillä mietin sen toilauluja, etten ihmettelisi, vaikka joutuisi hyllylle ihan liigan toimesta. Nyt Kapasen olessa puikoissa mä uskon, ettei ihan sellasta sopaa enää odotettavissa mitä aikaisemmin kyltteineen. Kapanen ei hyväksy mitään alatyylistä seuran palkkalistoilla suorittavilta.

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Pakko sen verran kommentoida, että tää näiden pelikaanien maskotti on ollut hämmentävä otus. Välillä mietin sen toilauluja, etten ihmettelisi, vaikka joutuisi hyllylle ihan liigan toimesta.
Leikitään vaikka ajatuksella että Buli toimisi vastaavalla tavalla Nordiksella, siitä tulisi varmaan
valtakunnalllinen häly sika- IFK:sta , ja kaikkialla kailotettaisiin miten IFK pitäisi sulkea pois koko
liigasta, mä olen ihmetellyt miten sen Lahtelaisten pelleilyn kanssa ollaan oltu niin pitkämielisiä.

Siitä Ida Vainio-touhustahan ne sai sakot, mutta Pelicanshan on toiminut kun uhmakas teini joka
huomautuksista huolimatta vaan on jatkanut sitä sekoilua.

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Leikitään vaikka ajatuksella että Buli toimisi vastaavalla tavalla Nordiksella, siitä tulisi varmaan
valtakunnalllinen häly sika- IFK:sta , ja kaikkialla kailotettaisiin miten IFK pitäisi sulkea pois koko
liigasta, mä olen ihmetellyt miten sen Lahtelaisten pelleilyn kanssa ollaan oltu niin pitkämielisiä.

Siitä Ida Vainio-touhustahan ne sai sakot, mutta Pelicanshan on toiminut kun uhmakas teini joka
huomautuksista huolimatta vaan on jatkanut sitä sekoilua.
Just näin!

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Just näin!
Mä olen ihmetellyt sitäkin, että millainen tyyppi sen maskin sisällä oikein oli joka repi
sen Ilveksen lipun lapselta ja talloi sen päälle. ? Siitä olisi minun mielestäni pitänyt
tulla jo vaikka tuplaten isompi uusi sakko, sen verran ala-arvoista toimintaa, ja melkoisen
sairastakin käyttäytyä tuolla tavalla.

Jospa pilkka sattuukin kohta omaan nilkkaan, ja karsivat kohta Narreja vastaan, kun kerran
menivät sen linnun toimesta julistamaan ne Stadin ykkösiksi ?

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulee kyllä hullut pelit ensi vkloppuna. Kärpät tarvitsee voitot ettei kausi pääty ja meidänkin on otettava se 3p, että pysytään neljän joukossa. Vähän pelottavat lähtökohdat kyllä.

Pelottavat? Itse olen merkittävän läpsyttelyn sijaan aina halunnut nähdä mahdollisimman paljon draaman kaarta. Merkityksettömiä runkosarjaläpsyttelyjä näkee ihan tarpeeksi. Toki olisin tässä vaiheessa ottanut mielellään sen varman Top4 sijan ja seurannut draaman osalta Kärppiä. Liigakarsinnat menevät 100% varmuudella omalle katselulistalle. Pelicansia itse toivoisin karsintoihin asti Kärppien/Jukureiden sijaan, mutta kun Kärppiä vastaan pelataan viimeiset pelit, niin toivon heillä olevan maksimaaliset panokset. Silloin voi pelissä sattua kaikenlaista.

Näistä samoista syistä toivon paikallispelejä takaisin, mutta pelaamalla. Olen tässä asiassa ehkä valtavirtaa vastaan IFK-kannattajissa. Sitäpaitsi mikään muu ei taida saada tätä organisaatiota hereille, kuin narreille häviäminen.

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen ihmetellyt sitäkin, että millainen tyyppi sen maskin sisällä oikein oli joka repi
silloin sen Ilveksen lipun lapselta ja talloi sen päälle. ? Siitä olisi minun mielestäni pitänyt
tulla jo vaikka tuplaten isompi uusi sakko, sen verran ala-arvoista toimintaa, ja melkoisen
Samaa pohdin. Käsittämätöntä toimintaa. Tuskin on kaveri maskin takaa vaihtunu tämänkautisten toimien perusteella. Sitä vaan, että olisin olettanut seuran puolelta laitettavan vaihtoon. Tää kaveri tuskin uskaltaa poistaa maskia. Todennäkösesti joku säälittävä tapaus.

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Samaa pohdin. Käsittämätöntä toimintaa. Tuskin on kaveri maskin takaa vaihtunu tämänkautisten toimien perusteella. Sitä vaan, että olisin olettanut seuran puolelta laitettavan vaihtoon. Tää kaveri tuskin uskaltaa poistaa maskia. Todennäkösesti joku säälittävä tapaus.
Funtsattiin silloin rouvan kanssa, että onko se joku ihan junnu joka ei tajua mitä se tekee ?

Siitä repimisestähän luulisi tulevan välitön hyllytys kun aiheuttaa valtavaa imagohaittaa seuralle,
mutta ehkä se on osa sitä Lahti-vs Everybody - uhoamista jota siellä on pitkän aikaa viljelty.

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Funtsattiin silloin rouvan kanssa, että onko se joku ihan junnu joka ei tajua mitä se tekee ?

Siitä repimisestähän luulisi tulevan välitön hyllytys kun aiheuttaa valtavaa imagohaittaa seuralle,
mutta ehkä se on osa sitä Lahti-vs Everybody - uhoamista jota siellä on pitkän aikaa viljelty.
Tää samanen sankari tuli myös meidän junnuille aukomaan/haastamaan, kun oli matsi ennen liiga peliä. Silloin mietin, ettei kovin tervepäinen maskotti ole.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
sen Ilveksen lipun lapselta ja talloi sen päälle. ? Siitä olisi minun mielestäni pitänyt

Jospa pilkka sattuukin kohta omaan nilkkaan, ja karsivat kohta Narreja vastaan, kun kerran
menivät sen linnun toimesta julistamaan ne Stadin ykkösiksi ?

Joo näin kuulin, että Pelicansin maskotti olisi tosiaan repinyt sen lipun lapselta ja vielä tolla tavalla sen tallonut, eli todella sairasta ja ala-arvoista käytöstä kyllä tollainen ja ylipäätään vielä ala-arvoisempaa seuralta, kun ovat tällaisen hyväksyneet maskotiltaan.

Se olisikin kyllä hauska, kun Pelicans joutuisi itse tonne karsintasarjaan narreja vastaan, kun heitä kohtaan ovat aina suhtautuneet Stadin jengeistä myönteisemmin, kun mitä meitä kohtaan, vaikka ei kyllä narrit ole yhtä stadilainen kun mitä IFK!

Niin voisivat sitten narreja vastaan esitellä niitä "Lahden esikaupunki" -sloganeitaan.

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Joo näin kuulin, että Pelicansin maskotti olisi tosiaan repinyt sen lipun lapselta ja vielä tolla tavalla sen tallonut, eli todella sairasta ja ala-arvoista käytöstä kyllä tollainen ja ylipäätään vielä ala-arvoisempaa seuralta, kun ovat tällaisen hyväksyneet maskotiltaan.

Se olisikin kyllä hauska, kun Pelicans joutuisi itse tonne karsintasarjaan narreja vastaan, kun heitä kohtaan ovat aina suhtautuneet Stadin jengeistä myönteisemmin, kun mitä meitä kohtaan, vaikka ei kyllä narrit ole yhtä stadilainen kun mitä IFK!

Niin voisivat sitten narreja vastaan esitellä niitä "Lahden esikaupunki" -sloganeitaan.
Se meidän tiputtaminen viime vuoden puolivälierissä on niille raukoille eräänlainen mestaruuden korvike, kun sellaisia ei ole siunaantunut heille itselleen.

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Taas pyydellään apuja muilta jengeiltä.
Olis joskus vitun siistiä ottaa voitto tai kaksi ja olla ykkönen. Eikä turvautua muiden pelien tuloksiin.
No, luottavaisina viikonloppuun.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy