Nyt just hymyilyttää!

• 2 395 553
  • 12 260

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buli, RIP HIFK Hockey, 9611
Vittu se kerran kun niiden voittoa toivoo tosissaan, niinniinn... 20min aikaa.
En mä tiedä :D itse nauttisin huomattavasti enemmän Pelsuista karsinnoissa joten go SaiPa. Niin kovasti kävivät täälläkin uhoamassa kuinka HIFK on lähempänä mestistasoa ja kuinka vitun hienosti ovat olleet finaaleissa tosin saamatta yhtään viiriä kattoon. Tähän vielä sen niiden sorsamaskotin provo, että "stadin kingit, j*kerit" niin ai saatana mä nauran jos pelsut ja narrit vääntävät paikasta liigassa. Onkohan sorsa silloinkin vielä samaa mieltä?

StadinSeebra

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NJ Devils
En mä tiedä :D itse nauttisin huomattavasti enemmän Pelsuista karsinnoissa joten go SaiPa. Niin kovasti kävivät täälläkin uhoamassa kuinka HIFK on lähempänä mestistasoa ja kuinka vitun hienosti ovat olleet finaaleissa tosin saamatta yhtään viiriä kattoon. Tähän vielä sen niiden sorsamaskotin provo, että "stadin kingit, j*kerit" niin ai saatana mä nauran jos pelsut ja narrit vääntävät paikasta liigassa. Onkohan sorsa silloinkin vielä samaa mieltä?
Kyllähän toi tilanne olisi ihana, mutta lopulta toivon enemmän omille hyvää, kun pelikaanille pahaa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Joo itsekin toivoisin mieluiten Pelicansia sinne karsintoihin, niin saisivat Pelicansin fanit sitten esitellä narreja vastaan niitä typeriä "Lahden esikaupunki" -sloganeitaan. Muutenkin sitä soisi niin, että Tyrväinen ja kumppanit joutuisivat pelaamaan noissa liigakarsinnoissa, joissa eivät välttämättä uskaltaisi edes sikailla samaan malliin kun meitä vastaan, sillä narreilla on kuitenkin Ben Bloods, joka varmaan pitäisi huolen siitä, ettei mitään kaikkein pahimpia törkeyksiä uskalleta tehdä ainakaan Filppulaa, Aaltosta ja Pihlströmiä kohtaan.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tappara ei voi tulla vastaan eka kierroksella vai olisko tämä pitänyt laittaa tuonne vitutus ketjuun?

Mielestäni erittäin hyvä, ettei Tapparaa tarvitse kohdata ainakaan vielä ekalla kierroksella, koska kirvesrinnat on vaan aina meille vaikea vastustaja ja nyt varsinkin kevään koittaessa joukkue onnistuu yleensä aina parantamaan omaa peliään todella vahvasti. Toivottavasti joku pystyisi Tapparan tuolta ulos pudottamaan, etteivät he vaan tulisi meille vastaan missään vaiheessa. Kuten myös Ilveksen ja Lukon putoaminen helpottaisi valtavasti meidän tietämme sitä mestaruutta kohti mennessä.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mielestäni erittäin hyvä, ettei Tapparaa tarvitse kohdata ainakaan vielä ekalla kierroksella, koska kirvesrinnat on vaan aina meille vaikea vastustaja ja nyt varsinkin kevään koittaessa joukkue onnistuu yleensä aina parantamaan omaa peliään todella vahvasti. Toivottavasti joku pystyisi Tapparan tuolta ulos pudottamaan, etteivät he vaan tulisi meille vastaan missään vaiheessa. Kuten myös Ilveksen ja Lukon putoaminen helpottaisi valtavasti meidän tietämme sitä mestaruutta kohti mennessä.

Tätähän se tämän kauden IFK on. Jonkun muun pitää tasoittaa tietä pudottamalla vittumaiset vastustajat pois ennen kuin asettuvat meitä vastaan.
Lasken KalPan samaan kastiin kuin Ilveksen ja Lukon, laulukuoro kutsuu heitä vastaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy