NuoriSkloddi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buli, RIP HIFK Hockey, 9611
Selvä. Ei kait tässä muuta.Joo, tarkoitin siis varsinaista peliaikaa.
Selvä. Ei kait tässä muuta.Joo, tarkoitin siis varsinaista peliaikaa.
Hymyilyttää se miten koko kentällinen reagoi Nykyriin kohdistuneeseen polvitaklaukseen.
En ole viitsinyt edes kommentoida noita.... poron pakaroiden välissä pää sen verran syvällä niillä, että ei näe metsää puilta... Eniten mua jäi harmittamaan, että sen Kärppäjunnun kohteena oli Nykyri... kisoihin lähtevä kaveri Suomen puolesta....Ihan ”popparit käteen” osastoa tuo Oulun poikien tuomareista marmattaminen. Ai, että:D
Nyt taitaa Heikkalan lyhytkasvuisuus tehdät tepposet sinulle. Kyseessä on 25-vuotias pelaaja vaikka näyttääkin F-junnulta.Eniten mua jäi harmittamaan, että sen Kärppäjunnun kohteena oli Nykyri...
Loukkaantuiko tilanteessa?Eniten mua jäi harmittamaan, että sen Kärppäjunnun kohteena oli Nykyri... kisoihin lähtevä kaveri Suomen puolesta....
Loukkaantuiko tilanteessa?
No onneksi ei... Ja Nykyrin ei hirveästi tarvinnut tuossa filmata... vahinkotaklaus, mutta todella vaarallinen taklattavalle.Loukkaantuiko tilanteessa?
Pahoittelen... täysin tuntematon suuruus mulle pelaajana. Automaattisesti oletin olevan joku Kärppien junnunosto täyttämään rosteria.... ever höörd pelaaja...Nyt taitaa Heikkalan lyhytkasvuisuus tehdät tepposet sinulle. Kyseessä on 25-vuotias pelaaja vaikka näyttääkin F-junnulta.
Hei, mutku tampereellaki mahtuu hei!!Narrien traumatisoituminen siitä kun Nordiksen jäähän ei ilmesty narrinpäätä. Siis divarijengin logoa.
Hei, mutku tampereellaki mahtuu hei!!
Hahahaha, kiitos tästä! Sitä paitsi onhan n*rrien logo kentässä siellä missä sen kuuluukin. Pasilassa.Narrien traumatisoituminen siitä kun Nordiksen jäähän ei ilmesty narrinpäätä. Siis divarijengin logoa.
Jotkut asiat, ne ei vaan muutu.Olis nyt tyytyväisiä et saa pelata muualla ku Keravalla, mutta ei. Pelkkää itkua. jokeri on aina jokeri.
Hahhaa, kiitos vinkistä! Oli pakko käydä lukemassa.Narrien traumatisoituminen siitä kun Nordiksen jäähän ei ilmesty narrinpäätä. Siis divarijengin logoa.
Hahhaa, kiitos vinkistä! Oli pakko käydä lukemassa.
Ei hirveästi näy nöyryyttä, vaikka juuri ovat myyneet sielunsa ja saaneet kakkoseen sloboilta vuosikaudet. Kaikki oli niin suurta siellä ja meidän DDR-areena kauhea bunkkeri. Nyt se on heidän omaisuutta juttujen perusteella.
Ehkä jos joskus ovat Liigassa niin sitten lienee ok paluu vanhaan. Iso jos, pelatkoon ensin itsensä Liigaan.
Sund mukaan listalle.Johdetaankohan tilastoa "pisimmät sairaslomat" vaikka kahden kauden otaksunnalla?
Lepistö ennen kuin ehti edes aloittaa, Kiviharju, Leksa, Melart, Manninen, Mäkiaho, Jasu, Lindbohm
Siinä on jo ihan ok liuta useamman kuukautta sivussa olleista pelaajista.
Kysymykseen narri osiossa, että voisiko Liiga kieltää eri sarjatason joukkueen logon lähetyksissä ja tässä syy miksi heidän logo ei ole jäässä. Kai noi ihan oikeasti on tosissaan tuolla, vaikka vois kuvitella jotain ihan muuta..Sen pitäisi sitten olla ifk:n ongelma. Vuokralaisia pitäisi kohdella tasa-arvoisesti. Yhtälailla kaikki hallin kiinteät mainospaikat ovat ifk:n myymiä.