Nyt just hymyilyttää!

  • 2 191 138
  • 10 833

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
No nyt on kyllä jo kaiken huipentuma. SaiPan kannattajat ovat omassa osiossaan sitä mieltä, että tuomarilinja meni heitä vastaan.
Kiitos . Tuhosit tällä viestillä IBM Aptivan näppäimistön.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Tällaisella ilouutisella alkoi tämä aamu.


Ei aukea logiikka nyt mulle. Jos ilmalan murju puretaan, niin mitäs luulette missä se pellelauma pelaa pelinsä seuraavat vuosikymmenet?

Täytynee itse mennä veivaamaan jotain kampea koko talveksi tuonne kiskojen keskelle että seinät pysyy pystyssä ja tuulihatut löytävät pian tiensä takaisin omille nurkilleen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos ilmalan murju puretaan, niin mitäs luulette missä se pellelauma pelaa pelinsä seuraavat vuosikymmenet?

Olen kummastellut tällsista, varsinkin Jokeri-osiossa esiintyvää, varmuutta siitä, että Jokerit kyseisellä areenalla pelaisi, jos sen omistus muuttuisi. Tämä varsinkin siinä tilanteessa, että Jokerit pelaisi Mestistä.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Olen kummastellut tällsista, varsinkin Jokeri-osiossa esiintyvää, varmuutta siitä, että Jokerit kyseisellä areenalla pelaisi, jos sen omistus muuttuisi. Tämä varsinkin siinä tilanteessa, että Jokerit pelaisi Mestistä.

No tuonne asti en ole edes ajatuksiani jaksanut viedä, mutta kukas siellä sitten pelaisi jos ei narrit? Mun sielu ei anna vaihtoehdoksi IFK.

Lähinnä kuvittelisin, että kuka ikinä tuon murjun ostaakin, niin tällä taholla on myös tarkoitus tuoda narrit takaisin kotiinsa. Vaikka sitten ale-vuokralla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA
Ei aukea logiikka nyt mulle. Jos ilmalan murju puretaan, niin mitäs luulette missä se pellelauma pelaa pelinsä seuraavat vuosikymmenet?

Täytynee itse mennä veivaamaan jotain kampea koko talveksi tuonne kiskojen keskelle että seinät pysyy pystyssä ja tuulihatut löytävät pian tiensä takaisin omille nurkilleen.
En tiedä mutta kyllä Helsingissä asiat ovat Tamper(s)eeseen verrattuna ankealla tolalla. Voi vain kuvitella minkälainen vaikutus olisi koko kaupungille jos Helsingissä olisi Nokia Arenaakin hienompi halli jossa pelaisivat kaksi Liigajoukkuetta; IFK ja Jokerit. Puhumattakaan hallin kulttuuritapahtumista. (Lenin mausoleumi Ilmalassa mätäni talven aikana ja purettiin pois)
 

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä mutta kyllä Helsingissä asiat ovat Tamper(s)eeseen verrattuna ankealla tolalla. Voi vain kuvitella minkälainen vaikutus olisi koko kaupungille jos Helsingissä olisi Nokia Arenaakin hienompi halli jossa pelaisivat kaksi Liigajoukkuetta; IFK ja Jokerit. Puhumattakaan hallin kulttuuritapahtumista. (Lenin mausoleumi Ilmalassa mätäni talven aikana ja purettiin pois)
Täyttä asiaa!

Toisille tämä on, ja tulee aina olemaan, ylitsepääsemätön yhtälö. Mutta jos näkee metsän puilta, ei kahta sanaa etteikö kyseinen ideologia toisi vaurautta niin kaupungille kuin limpunlätkijäorganisaatioillekin.

Kannattaisi jääräfinskienkin joskus ottaa mallia svedupetskuilta. Jos ja kun tehdään asioita määrätietoisesti yhdessä, riippumatta kilpailuasetelmasta, voittaa lopulta kaikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös