Kiitos . Tuhosit tällä viestillä IBM Aptivan näppäimistön.No nyt on kyllä jo kaiken huipentuma. SaiPan kannattajat ovat omassa osiossaan sitä mieltä, että tuomarilinja meni heitä vastaan.
Vai niin, jäihän siinä esimerkiksi viheltämättä Saipan pelaajan suorittama Karjalalainen kansantanssi käsikynkässä.No nyt on kyllä jo kaiken huipentuma. SaiPan kannattajat ovat omassa osiossaan sitä mieltä, että tuomarilinja meni heitä vastaan.
Tällaisella ilouutisella alkoi tämä aamu.
”Hartwall-areena” saatetaan joutua purkamaan: ”Aletaan olla riskirajoilla”
Asiantuntijat varoittavat, että nykytilassaan Helsinki-halli ei kestä talvea. Pahimmassa tapauksessa korjaaminen ei ole enää järkevää.www.iltalehti.fi
Jos ilmalan murju puretaan, niin mitäs luulette missä se pellelauma pelaa pelinsä seuraavat vuosikymmenet?
Olen kummastellut tällsista, varsinkin Jokeri-osiossa esiintyvää, varmuutta siitä, että Jokerit kyseisellä areenalla pelaisi, jos sen omistus muuttuisi. Tämä varsinkin siinä tilanteessa, että Jokerit pelaisi Mestistä.
En tiedä mutta kyllä Helsingissä asiat ovat Tamper(s)eeseen verrattuna ankealla tolalla. Voi vain kuvitella minkälainen vaikutus olisi koko kaupungille jos Helsingissä olisi Nokia Arenaakin hienompi halli jossa pelaisivat kaksi Liigajoukkuetta; IFK ja Jokerit. Puhumattakaan hallin kulttuuritapahtumista. (Lenin mausoleumi Ilmalassa mätäni talven aikana ja purettiin pois)Ei aukea logiikka nyt mulle. Jos ilmalan murju puretaan, niin mitäs luulette missä se pellelauma pelaa pelinsä seuraavat vuosikymmenet?
Täytynee itse mennä veivaamaan jotain kampea koko talveksi tuonne kiskojen keskelle että seinät pysyy pystyssä ja tuulihatut löytävät pian tiensä takaisin omille nurkilleen.
Täyttä asiaa!En tiedä mutta kyllä Helsingissä asiat ovat Tamper(s)eeseen verrattuna ankealla tolalla. Voi vain kuvitella minkälainen vaikutus olisi koko kaupungille jos Helsingissä olisi Nokia Arenaakin hienompi halli jossa pelaisivat kaksi Liigajoukkuetta; IFK ja Jokerit. Puhumattakaan hallin kulttuuritapahtumista. (Lenin mausoleumi Ilmalassa mätäni talven aikana ja purettiin pois)
No tuonne asti en ole edes ajatuksiani jaksanut viedä, mutta kukas siellä sitten pelaisi jos ei narrit? Mun sielu ei anna vaihtoehdoksi IFK.
Lähinnä kuvittelisin, että kuka ikinä tuon murjun ostaakin, niin tällä taholla on myös tarkoitus tuoda narrit takaisin kotiinsa. Vaikka sitten ale-vuokralla.
En tiedä mutta kyllä Helsingissä asiat ovat Tamper(s)eeseen verrattuna ankealla tolalla. Voi vain kuvitella minkälainen vaikutus olisi koko kaupungille jos Helsingissä olisi Nokia Arenaakin hienompi halli jossa pelaisivat kaksi Liigajoukkuetta; IFK ja Jokerit. Puhumattakaan hallin kulttuuritapahtumista. (Lenin mausoleumi Ilmalassa mätäni talven aikana ja purettiin pois)
Onko tästä jotain klippiä jossain?Hymyilyttää meiän toimari katsomossa tyylikkäänä paukuttamassa rumpua kisapuistossa, arvostan!
Ei aukea logiikka nyt mulle. Jos ilmalan murju puretaan, niin mitäs luulette missä se pellelauma pelaa pelinsä seuraavat vuosikymmenet?
Täytynee itse mennä veivaamaan jotain kampea koko talveksi tuonne kiskojen keskelle että seinät pysyy pystyssä ja tuulihatut löytävät pian tiensä takaisin omille nurkilleen.
Ollihan koutsaa itseään kohti jenkkejä. IFK pesti olisi monen lähteen mukaan kiinnostanut, mutta nyt meni näin. Eiköhän tuo sitten joskus tulevaisuudessa meille tule, kun aika on ajanut ohi ja mikään ei enää toimi. Se on sitä meidän IFK:ta.Hymyilyttää Olli Jokisen Timrå. Neljässä viimeisessä pelissä maalit yhteensä 16-1. Pelaajilla tuntuu olevan hauskaa ja Jokisen "total-hockey" on jotain piristävää, mitä SHL:ään on ylipäätään kaivattu. Pieni harmi on tietysti siitä, että jossain toisessa universumissa Olli olisi HIFK:n penkin takana, mutta se on pientä verrattuna siihen iloon, että Olli on saanut Timrån lentoon. Enemmänkin Ollin menestys alleviivaa HIFK:n päättäjien puusilmäisyyttä pelille, kun valitaan sopiva, eikä pätevää. Se myös vähän hymyilyttää.
Onnea Olli!
Ei se mua haittaa, että pelaavat Nordiksella ja samalla tukevat IFK:n ravintolatoimintaa. Lisäksi näen, että Gardenin toteutuminen on paljon todennäköisempi jos Hjareena puretaan. Muutenkin tuo kaupungin häpeäpilkku joutaisi maan tasalle.
On the other hand, se taas tarkoittaisi sitä, ettei Helsinki pystyisi moneen vuoteen kilpailemaan Tampereen kanssa tapahtumista, mutta ehkä tosiaan Helsinki-Hallin purkaminen jouduttaisi päätöksiä Gardenin tai Suvilahden Areenan suhteen…
Se pistäisi taatusti hanaa siihen kuvioon, mutta Garden on ehkä vähän pidemmälläMulla ehkä vähän samat fiilikset. Ihan täysin maku mennyt koko tuohon murjuun, joten ei haittaisi jos tuo pistettäis maan tasalle.
On the other hand, se taas tarkoittaisi sitä, ettei Helsinki pystyisi moneen vuoteen kilpailemaan Tampereen kanssa tapahtumista, mutta ehkä tosiaan Helsinki-Hallin purkaminen jouduttaisi päätöksiä Gardenin tai Suvilahden Areenan suhteen…
Hymyilyttää tämä viesti ja viestin tykkäysten määrä:Ollihan koutsaa itseään kohti jenkkejä. IFK pesti olisi monen lähteen mukaan kiinnostanut, mutta nyt meni näin. Eiköhän tuo sitten joskus tulevaisuudessa meille tule, kun aika on ajanut ohi ja mikään ei enää toimi. Se on sitä meidän IFK:ta.