Nyt just hymyilyttää!

• 2 246 253
  • 11 239

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
No nyt on kyllä jo kaiken huipentuma. SaiPan kannattajat ovat omassa osiossaan sitä mieltä, että tuomarilinja meni heitä vastaan.
Kiitos . Tuhosit tällä viestillä IBM Aptivan näppäimistön.

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Tällaisella ilouutisella alkoi tämä aamu.

Ei aukea logiikka nyt mulle. Jos ilmalan murju puretaan, niin mitäs luulette missä se pellelauma pelaa pelinsä seuraavat vuosikymmenet?

Täytynee itse mennä veivaamaan jotain kampea koko talveksi tuonne kiskojen keskelle että seinät pysyy pystyssä ja tuulihatut löytävät pian tiensä takaisin omille nurkilleen.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos ilmalan murju puretaan, niin mitäs luulette missä se pellelauma pelaa pelinsä seuraavat vuosikymmenet?

Olen kummastellut tällsista, varsinkin Jokeri-osiossa esiintyvää, varmuutta siitä, että Jokerit kyseisellä areenalla pelaisi, jos sen omistus muuttuisi. Tämä varsinkin siinä tilanteessa, että Jokerit pelaisi Mestistä.

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Olen kummastellut tällsista, varsinkin Jokeri-osiossa esiintyvää, varmuutta siitä, että Jokerit kyseisellä areenalla pelaisi, jos sen omistus muuttuisi. Tämä varsinkin siinä tilanteessa, että Jokerit pelaisi Mestistä.

No tuonne asti en ole edes ajatuksiani jaksanut viedä, mutta kukas siellä sitten pelaisi jos ei narrit? Mun sielu ei anna vaihtoehdoksi IFK.

Lähinnä kuvittelisin, että kuka ikinä tuon murjun ostaakin, niin tällä taholla on myös tarkoitus tuoda narrit takaisin kotiinsa. Vaikka sitten ale-vuokralla.

Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA
Ei aukea logiikka nyt mulle. Jos ilmalan murju puretaan, niin mitäs luulette missä se pellelauma pelaa pelinsä seuraavat vuosikymmenet?

Täytynee itse mennä veivaamaan jotain kampea koko talveksi tuonne kiskojen keskelle että seinät pysyy pystyssä ja tuulihatut löytävät pian tiensä takaisin omille nurkilleen.
En tiedä mutta kyllä Helsingissä asiat ovat Tamper(s)eeseen verrattuna ankealla tolalla. Voi vain kuvitella minkälainen vaikutus olisi koko kaupungille jos Helsingissä olisi Nokia Arenaakin hienompi halli jossa pelaisivat kaksi Liigajoukkuetta; IFK ja Jokerit. Puhumattakaan hallin kulttuuritapahtumista. (Lenin mausoleumi Ilmalassa mätäni talven aikana ja purettiin pois)

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä mutta kyllä Helsingissä asiat ovat Tamper(s)eeseen verrattuna ankealla tolalla. Voi vain kuvitella minkälainen vaikutus olisi koko kaupungille jos Helsingissä olisi Nokia Arenaakin hienompi halli jossa pelaisivat kaksi Liigajoukkuetta; IFK ja Jokerit. Puhumattakaan hallin kulttuuritapahtumista. (Lenin mausoleumi Ilmalassa mätäni talven aikana ja purettiin pois)
Täyttä asiaa!

Toisille tämä on, ja tulee aina olemaan, ylitsepääsemätön yhtälö. Mutta jos näkee metsän puilta, ei kahta sanaa etteikö kyseinen ideologia toisi vaurautta niin kaupungille kuin limpunlätkijäorganisaatioillekin.

Kannattaisi jääräfinskienkin joskus ottaa mallia svedupetskuilta. Jos ja kun tehdään asioita määrätietoisesti yhdessä, riippumatta kilpailuasetelmasta, voittaa lopulta kaikki.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Etukäteen lähes hävinneenä eilen Lappeenrannan jäähalliin ja suu hymyssä pois. Harvoin näin hieno fiilis voitetun matsin jälkeen ja varsinkin tuosta hallista. Nordiksen virvokkeiden ja evästen hintoja usein kritisoitu ja äsken huvikseen kurkkasin tilitiedot niin liiga-Saipa 9e oli merkintä pikku lonkkutölkistä.

Viimeksi muokattu:

ilu

Jäsen
No tuonne asti en ole edes ajatuksiani jaksanut viedä, mutta kukas siellä sitten pelaisi jos ei narrit? Mun sielu ei anna vaihtoehdoksi IFK.

Lähinnä kuvittelisin, että kuka ikinä tuon murjun ostaakin, niin tällä taholla on myös tarkoitus tuoda narrit takaisin kotiinsa. Vaikka sitten ale-vuokralla.

Areenahan on ollut oikeastaan aina tappiollista bisnestä, jopa siihen pisteeseen saakka että sen toimintaa subventoitiin toisen tappiolisen bisneksen, Jokereiden, kustannuksella. Nyt siellä on lisäksi korjausvelkaa ja parin kuukauden päästä huomattavasti enemmän, joten vähän mietityttää mikä taho tuohon oikeasti olisi lähdössä, varsinkin jos ydinbisneksen pohjana on mestis-Narrien pelaaminen siellä. Toivotaan että Helsingin veronmaksajien rahoja tähän ei ainakaan tungeta.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Uskon että aivan varmasti jossain vaiheessa se uusi halli on myös Helsingissä, ehkä jo kymmenen vuoden sisällä. Mutta en vaan itse haluaisi ollenkaan sitä, että jouduttaisiin jakamaan sitä uutta hallia narrien kanssa.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Ei se mua haittaa, että pelaavat Nordiksella ja samalla tukevat IFK:n ravintolatoimintaa. Lisäksi näen, että Gardenin toteutuminen on paljon todennäköisempi jos Hjareena puretaan. Muutenkin tuo kaupungin häpeäpilkku joutaisi maan tasalle.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää Olli Jokisen Timrå. Neljässä viimeisessä pelissä maalit yhteensä 16-1. Pelaajilla tuntuu olevan hauskaa ja Jokisen "total-hockey" on jotain piristävää, mitä SHL:ään on ylipäätään kaivattu. Pieni harmi on tietysti siitä, että jossain toisessa universumissa Olli olisi HIFK:n penkin takana, mutta se on pientä verrattuna siihen iloon, että Olli on saanut Timrån lentoon. Enemmänkin Ollin menestys alleviivaa HIFK:n päättäjien puusilmäisyyttä pelille, kun valitaan sopiva, eikä pätevää. Se myös vähän hymyilyttää.
Onnea Olli!

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää Olli Jokisen Timrå. Neljässä viimeisessä pelissä maalit yhteensä 16-1. Pelaajilla tuntuu olevan hauskaa ja Jokisen "total-hockey" on jotain piristävää, mitä SHL:ään on ylipäätään kaivattu. Pieni harmi on tietysti siitä, että jossain toisessa universumissa Olli olisi HIFK:n penkin takana, mutta se on pientä verrattuna siihen iloon, että Olli on saanut Timrån lentoon. Enemmänkin Ollin menestys alleviivaa HIFK:n päättäjien puusilmäisyyttä pelille, kun valitaan sopiva, eikä pätevää. Se myös vähän hymyilyttää.
Onnea Olli!
Ollihan koutsaa itseään kohti jenkkejä. IFK pesti olisi monen lähteen mukaan kiinnostanut, mutta nyt meni näin. Eiköhän tuo sitten joskus tulevaisuudessa meille tule, kun aika on ajanut ohi ja mikään ei enää toimi. Se on sitä meidän IFK:ta.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ei se mua haittaa, että pelaavat Nordiksella ja samalla tukevat IFK:n ravintolatoimintaa. Lisäksi näen, että Gardenin toteutuminen on paljon todennäköisempi jos Hjareena puretaan. Muutenkin tuo kaupungin häpeäpilkku joutaisi maan tasalle.

Mulla ehkä vähän samat fiilikset. Ihan täysin maku mennyt koko tuohon murjuun, joten ei haittaisi jos tuo pistettäis maan tasalle.

On the other hand, se taas tarkoittaisi sitä, ettei Helsinki pystyisi moneen vuoteen kilpailemaan Tampereen kanssa tapahtumista, mutta ehkä tosiaan Helsinki-Hallin purkaminen jouduttaisi päätöksiä Gardenin tai Suvilahden Areenan suhteen…

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On the other hand, se taas tarkoittaisi sitä, ettei Helsinki pystyisi moneen vuoteen kilpailemaan Tampereen kanssa tapahtumista, mutta ehkä tosiaan Helsinki-Hallin purkaminen jouduttaisi päätöksiä Gardenin tai Suvilahden Areenan suhteen…

Mua ei kyllä tuokaan haittaa. Olkoot Tampere hetken Suomen ykköspaikka tapahtumien suhteen, vaikkei sekään ihan koko totuus ole. Stadikalla (ja Boltilla) järjestetään edelleen Suomen merkittävimmät konsertit, joten ei Helsinki ihan ilman jää.

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Mulla ehkä vähän samat fiilikset. Ihan täysin maku mennyt koko tuohon murjuun, joten ei haittaisi jos tuo pistettäis maan tasalle.

Se pistäisi taatusti hanaa siihen kuvioon, mutta Garden on ehkä vähän pidemmällä
kun se Suvilahden kuvio, se taitaa olla enemmän alkutekijöissään. Mietin vaan että
onko Stadissa kuitenkaan markkinaa kahdelle isolle areenalle, yhdelle tietysti on, mutta
kaksi tuntuu vähän kysymysmerkiltä kun Stadika ja Boltkin on mukana kuvioissa ?

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Ollihan koutsaa itseään kohti jenkkejä. IFK pesti olisi monen lähteen mukaan kiinnostanut, mutta nyt meni näin. Eiköhän tuo sitten joskus tulevaisuudessa meille tule, kun aika on ajanut ohi ja mikään ei enää toimi. Se on sitä meidän IFK:ta.
Hymyilyttää tämä viesti ja viestin tykkäysten määrä:

"...12 000 ja 5 muuta"

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Hymyilyttää, kun huomenna Jukureilla todennäköisesti, palstallakin huomiota saanut, Kaarlehto byyrissä ja varmaan ottaa sen perinteiset 41 torjuntaa ja kolme tähteä, pelin päättyessä 1-3.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs Ässät
  • 2.70
  • 4.00
  • 2.32
JYP vs Sport
  • 2.52
  • 4.10
  • 2.42
Jukurit vs SaiPa
  • 3.05
  • 4.35
  • 2.02
Kärpät vs Lukko
  • 3.10
  • 4.20
  • 2.04
TPS vs KalPa
  • 3.00
  • 4.35
  • 2.20
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy