Nyt just hymyilyttää!

  • 2 189 644
  • 10 821

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei perkele. Alkaa kesäloma elokuussa. Ja IFK:lla harkkamatsit. Ja sit ku palaa duuniin ni alkaakin jo kausi. Menikö kesä näin nopeasti?
Jotenkin on semmoiset fiilikset kuin 90-luvun alkupuolella. Aina odotti jotain hyvää, paskaanhan se sitten olikin.
Mitenkään dissaamatta tätä herraa henkilönä, mut joku Jari Munck.

Näitä fiilistelin aina itsekin. Kun lomat loppuu, pelit alkaa. Tai kun oli natiaisena kouluunpaluu kesälomien jälkeen, olin varmaan ainoa jota ei vituttanut juurikaan, sillä ”vain about kuukausi tätä paskaa” niin oli taas lumoava lätkäarki edessä.

Sitä venasin kuin kuuta nousevaa ja tunneilla oli välillä hankalaa keskittyä itse asiaan.

Selailin joskus vanhoja säästettyjä kouluvihkoja ja tiesittekö muuten, että ”yhteyttäminen” tarkoittaa kun kasvien lehtivihreät tuottavat auringon valon avulla hiilidioksidista ja vedestä happea Caloun-Pirjetä-Kuhta Zidlicky-Lydman Duffus.

Sitä se meinasi.

Hyviä, huolettomia ja innokkaita aikoja.

Nyt on vähän eri fiilis rustailla ruutuvihkoon jasuhartikaisia.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Lupasin viime kauden jälkeen itselleni, että en enää ikinä odota HIFKiltä menestystä. Olen niin loputtoman kyllästynyt pettymään!

Hymyilyttää, että vielä ei ole ollenkaan kerennyt nousta sellainen, ”mitäs jos tässä kuitenkin vähän odottaisi menestystä, ehkä sittenkin….”

Pysykääkin salakavalat ajatukset poissa, niin saa hymyillä jatkossakin vapautuneesti.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Olenkohan liittynyt posisiipeen (ainakin ennen olin negasiivessä) kun mietiskelin tässä kun joku, en nyt muista kuka, kysyi laitanko ens kaudella 7-3. Ni perkele kyllä laitan. Kun odotukset on luokkaa nolla, niin sitähän sitten kaikki on melkein plussaa.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Olenkohan liittynyt posisiipeen (ainakin ennen olin negasiivessä) kun mietiskelin tässä kun joku, en nyt muista kuka, kysyi laitanko ens kaudella 7-3. Ni perkele kyllä laitan. Kun odotukset on luokkaa nolla, niin sitähän sitten kaikki on melkein plussaa.
Minä kyselin. Ettei nyt olis vaan seitinohuessa heitettyjä perjantai-illan puheita ilmassa? :)
 
Mieleen tulvahti muisto jostain ehkä kaudelta 94-95 tai sitä seuraavalta. Kävi niin, että faijan työpaikalla oli joku unkarilainen siivoojatar, joka seurusteli jonkun IFK:n huoltotiimiläisen kanssa. Faija oli hänelle maininnut jossain yhteydessä, että poikansa on innokas fani. Neito oli sitten innostunut, että tottahan toki hän järjestää siippansa kautta piletin nuorukaiselle, ja tulee itse mukaan. Ja voi kuulkaas pojat… oli meinaan sellainen sulotar tuo neito, että 11-12 -vuotiaalla Kaskelotilla putosi leuka lattiaan, vaikka mitään naisista en ymmärtänyt edes silloin. Itse pelistä en muista yhtään mitään. Muistan vain, kun tuo talutti kädestä pitäen jossain huoltokäytävillä, käytiin morjenstamassa sitä siippaa, ja Kapasen Hannu käveli jossain kohtaa vastaan. Kai meillä aika hyvät paikat oli, mulla ainakin. Pelihän todennäköisesti päättyi tappioon, kuten kaikki muutkin noina vuosina, mutta jotain hyvää jäi kyllä siitäkin kaudesta mieleen. Ei siis Mièleen, vaan mieleen. Olin ihan varma, että tuo nainen oli elämäni rakkaus, vaikka en häntä koskaan sen koommin nähnytkään. Enkä kyllä muista nimeäkään.
Mutta on siitä helvettiläinen pitkä aika. Tuokin neitokainen on varmaan lähemmäs 60-vuotias nykyään. Itse en ole toki ainakaan henkisesti vanhentunut päivääkään.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Mietin että pitäisi kyllä hommata uusi pelipaita.
Sitten tulikin tämä vaikea kohta. Kenen pelaajan paita pitäisi olla kyseessä?

Joten taidan ottaa selkään Feikkiheikki #16
 

Liitteet

  • IMG_0331.jpeg
    IMG_0331.jpeg
    271,8 KB · kertaa luettu: 273
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä moderaattoreiden vastaus Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille -ketjussa nosti hymyn huulille. Korostin asiasanan. Q:n perintö elää jo voi hyvin.

Toki jos me saisimme vapaasti päättää, niin huhut saisivat keskittyä pelkästään siihen, että kenen mailat on nähty Helsinki-Vantaan loundgessa, mutta ei liene realistista edes odottaa tällaista pidättyvyyttä.

On tämä kyllä nihkeää, kun harjoitusottelut alkavat jo kohta, mutta ilon joutuu hakemaan näin pienistä asioista, koska kaunein ja punaisin ei todellakaan näytä mestaruuskelpoiselta. Aina saa yllättää ja joukkuetta voi vahvistaa kesken kauden, mutta nimilistan perusteella menestystä on vaikea odottaa, ellei Tapsa vedä koko kautta ihan hasekkina tai brodöörinä.

Näillä mennään, sanoisi The Pentti.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Se, että uudet hankinnat ovat ihan kädenlämpöistä HMV-osastoa pääsääntöisesti niin ihan vakavissaan promotoidaan uutta kautta Panu Miehon kautta. Miehoa isompaa HMV-pelaajaa saa etsiä. On tämä kyllä 2000-luvun surullisin Offseason. Sir. Penan ja Karavaanarin karseimmilla kausilla sentään tuli sirkushuvihankintoja.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Se, että uudet hankinnat ovat ihan kädenlämpöistä HMV-osastoa pääsääntöisesti niin ihan vakavissaan promotoidaan uutta kautta Panu Miehon kautta. Miehoa isompaa HMV-pelaajaa saa etsiä. On tämä kyllä 2000-luvun surullisin Offseason. Sir. Penan ja Karavaanarin karseimmilla kausilla sentään tuli sirkushuvihankintoja.
Höpöhöpö, onhan se nyt ihan normaalia että uusista pelaajista on kuvia ja juttuja. Surullisesta offseasonista toki samaa mieltä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Höpöhöpö, onhan se nyt ihan normaalia että uusista pelaajista on kuvia ja juttuja. Surullisesta offseasonista toki samaa mieltä.
Tämäkin on totta, mutta yleensä näitä ensimmäisiä pelejä on aina puffattu isoimmilla uusilla nimillä, mutta tällä kertaa tyhjästä on paha nyhjäistä. Mieho on vertauskuva, miten surkea offseason IFKlla oli.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin päättänyt etten tuhlaa rahojani IFKn matseihin tänä kautena. No pitihän tuo päätös pari viikkoa kunnes juuri äsken ostin Tikkurilan HIFK-HPK harjoitusmatsiin minulle ja palstakaverilleni liput peliin. Matsissa nähdään!


Aika kovan päätöksen oot kyllä tehnyt, jos tosiaan meinaat olla peleissä koko kauden käymättä! En kyllä itse pystyisi moiseen, kun tuli jälleen kerran se kausikortti ostettua.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Aika kovan päätöksen oot kyllä tehnyt, jos tosiaan meinaat olla peleissä koko kauden käymättä! En kyllä itse pystyisi moiseen, kun tuli jälleen kerran se kausikortti ostettua.

Tuota päätöstä edesauttaa se että matseihin on kotoota yli tunnin ajomatka per suunta. No ehkä sinne matseihin tulee kuitenkin mentyä. Riippuu toki paljon tulevan kauden pelityylistä. Jos peli on samanlaista kuin viime kaudella niin vähiin jää.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota päätöstä edesauttaa se että matseihin on kotoota yli tunnin ajomatka per suunta. No ehkä sinne matseihin tulee kuitenkin mentyä. Riippuu toki paljon tulevan kauden pelityylistä. Jos peli on samanlaista kuin viime kaudella niin vähiin jää.


Okei, no matkan pituudella on toki varmasti myös merkitystä, sillä eipä sitä ihan surkeaa peliä viitsi lähteä pidemmän matkan päästä katsomaan.

Nyt olisi ollut itselleni tämä harkkamatsi HPK:ta vastaan mukavan lähellä, kun ei olisi tarvinnut täältä Vantaalta edes sinne Stadiin asti lähteä. Mutta sen verran haluan kyllä seuraa boikotoida, etten ala kausikorttilaisena mistään treenipelistä irtolippua enää maksamaan. Vielä kun taitaa muutenkin olla työpäivä silloin, niin en viitsi alkaa yhden harkkamatsin takia työvuoroja uudelleen järjestelemään.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Okei, no matkan pituudella on toki varmasti myös merkitystä, sillä eipä sitä ihan surkeaa peliä viitsi lähteä pidemmän matkan päästä katsomaan.

Nyt olisi ollut itselleni tämä harkkamatsi HPK:ta vastaan mukavan lähellä, kun ei olisi tarvinnut täältä Vantaalta edes sinne Stadiin asti lähteä. Mutta sen verran haluan kyllä seuraa boikotoida, etten ala kausikorttilaisena mistään treenipelistä irtolippua enää maksamaan. Vielä kun taitaa muutenkin olla työpäivä silloin, niin en viitsi alkaa yhden harkkamatsin takia työvuoroja uudelleen järjestelemään.
Itse oon niin utelias et meen kattoon ens viikon HPK matsii.
Uskoisin et nyt ku runko pysynyt tosi hyvin kasassa niin jengillä olisi kunnon revanssi fiilisis ja näyttämisen halu tulevalle kaudelle.
Plus Kiviharju olisi kiva nähdä, mut uskoisin et on treenannut nyt ku jalka ei vaivaa (?), niin jalkoja oikein huolella, ymmärrän jos ei liidä kentällä.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Olin päättänyt etten tuhlaa rahojani IFKn matseihin tänä kautena. No pitihän tuo päätös pari viikkoa kunnes juuri äsken ostin Tikkurilan HIFK-HPK harjoitusmatsiin minulle ja palstakaverilleni liput peliin. Matsissa nähdään!
Sama:) koko alkukesän hokenut boikottia ja heti ekaan mahdolliseen peliin piti hommaa liput.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hymyilyttää kuinka hiljaista IFKn osioissa on voittopelin jälkeen
Vai vaihtoehtoisesti moni vielä hakee kadonnutta ”inspiraatiota” IFKn pelien katsomiseen ja tällaiset harjoitushöntsät Liigan Bottom3-joukkuetta vastaan nimettömällä & epämediaseksikkäällä jengillä eivät varsinaisesti asiaa korjaa? Voin muistaa ihan väärin, mutta aiemmilla kausilla, kun IFK on tosissaan tavoitellut mestaruutta niin tuo Tikkurilan halli on ollut melkoisen täynnä/loppuunmyyty. Nythän se oli puolillaan. Saas nähdä miten on kausikorttimyynti sujunut ja miten kansa löytää Nordikselle? Hyvät tulokset varmasti tätäkin ohjaavat.

Viestin pointtina oli se, että hiljaisuus voi myös johtua sellaisista syistä kuin a) ei jaksettu katsoa eilistä peliä B) IFK ei tällä hetkellä kiinnosta samalla tavalla kuin aiemmin? Toki, siinä olet oikeassa, että jos eilen olisi tullut pataan niin ”Feikkiheikille kenkää”-ketju olisi varmasti saanut jonkinverran täytettä.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös 900 ollut eilisen katsojamäärä ja vähän yli 2000 mahtuu halliin.

Alkukesästä kausikorttimyynti laahasi selkeästi perässä viime kauteen nähden, mutta se ei yllätä ketään. Tämän hetkisestä tiedosta ei mitään käryä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös