Nyt just hymyilyttää!

  • 2 060 339
  • 10 272

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
En nyt tiedä hymyilyttääkö tämä aihe niinkään, mutta siihen sisältyy paljon hymyä, niin menköön tänne.

IFK:n viimeisestä mestaruudesta on jo ikuisuus ja täytyy sanoa, että meikäläinen hiffaa sen, että miten paljon asioita elämässä on tapahtunut viime kannusta tähän päivään, tai pikemminkin mun silmien edessä on joka päivä siitä todiste, että miten helvetin kauan kannusta on.

Meinaan kun IFK voitti mestaruuden 18.4.2011, niin siitä 10 päivää ja esikoiseni syntyi.

Nyt tämä esikoinen kolkuttelee teini-iän portteja ja hän on ollut vauva, taapero, tarhalainen, eskarilainen, koululainen ja nyt siis yläasteelle menevä teini. Ja kaikki nämä vuodet IFK on taapertanut ilman kannun kannua ja tosiaan 13 vuotta tulee jo siitä kun IFK nosti kannua ja meikäläinen sai esikoisen syliin. Oli muuten kohtuu iso tunteiden kirjo toi 18.4-28.4.2011
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Nokian Pyry Akatemian maalilaulu. Kakkosdivarin karsinnoissa soi Mam, Mam, Mam, maa.....
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
En nyt tiedä hymyilyttääkö tämä aihe niinkään, mutta siihen sisältyy paljon hymyä, niin menköön tänne.

IFK:n viimeisestä mestaruudesta on jo ikuisuus ja täytyy sanoa, että meikäläinen hiffaa sen, että miten paljon asioita elämässä on tapahtunut viime kannusta tähän päivään, tai pikemminkin mun silmien edessä on joka päivä siitä todiste, että miten helvetin kauan kannusta on.

Meinaan kun IFK voitti mestaruuden 18.4.2011, niin siitä 10 päivää ja esikoiseni syntyi.

Nyt tämä esikoinen kolkuttelee teini-iän portteja ja hän on ollut vauva, taapero, tarhalainen, eskarilainen, koululainen ja nyt siis yläasteelle menevä teini. Ja kaikki nämä vuodet IFK on taapertanut ilman kannun kannua ja tosiaan 13 vuotta tulee jo siitä kun IFK nosti kannua ja meikäläinen sai esikoisen syliin. Oli muuten kohtuu iso tunteiden kirjo toi 18.4-28.4.2011
Ja samaan aikaan HIFK konttaa edelleen.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Hymyilyttää, kevät lähestyy. Töölönlahti on vielä jäässä mutta muuten Stadin edessä enää yksittäiset jäälautat seilaavat tuulen ja virtausten mukana. Kovanen vie kansanedustajia töihin vielä pitkän tovin, vain ylipalkatut, yliarvostetut luuserit lähtevät ansaitulle kesälomalle jo ensi tiistaina, hyvissä ajoin ennen kesäaikaan siirtymistä.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC


Joko tämä oli täällä.
Se kun jotkut luulivat että HIFK olisi kohdannut Kärpät ja hakannut päätä seinään Karhusta vastaan.
Olikin pienimuotoinen twisti siinä.
Vituttaa niin että jo hymyilyttää joten siksi tässä ketjussa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Osui aikataulut sen verran nappiin, että ensi viikolla pääsee katsomaan Dallas - Edmonton-matsia eli näkee niitä oikeasti taitavia ja asenteella pelaavia HIFK-kasvatteja livenä. Vähän vaihtelua tuohon Nordiksella tapahtuvaan sekoiluun.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joko tämä oli täällä.

Tuo twiitti on minusta sivuraiteilla, koska ei HIFK mimusta varsinaisesti Kokkoon ole päätään hakannut.

Hyvin Kokko on pelannut, mutta mitään jumalmoodia ei hänen ole tarvinnut kaivaa esiin. HIFK on itse tehnyt sen, että tilanne on se mikä on.
 
Viimeksi muokattu:

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Osui aikataulut sen verran nappiin, että ensi viikolla pääsee katsomaan Dallas - Edmonton-matsia eli näkee niitä oikeasti taitavia ja asenteella pelaavia HIFK-kasvatteja livenä. Vähän vaihtelua tuohon Nordiksella tapahtuvaan sekoiluun.
Livenä siis? Älä sitte kerro Hinelle ja Mirolle, miten täällä menee.
Ettei mee kundien peli omantunnon tuskan takia sekasin.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Livenä siis?
Juu, mutta mä pysyn katsomon puolella.

Älä sitte kerro Hinelle ja Mirolle, miten täällä menee.
Ettei mee kundien peli omantunnon tuskan takia sekasin.
En tietenkään mainitse sanallakaan, toivottavasti eivät ole kuulleet mitään HIFK:n "dominoinnista" Liigassa. Olen mä Miron kanssa joskus muutaman sanan vaihtanut, mutta ei se onneksi tunne mua. Jos nyt sattuisin pääsemään puheille, ihmettelisi varmaan, että mikähän toikin hiippari on.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Tuo twiitti on minusta sivuraiteilla, koska ei HIFK mimusta varsinaisesti Kokkoon ole päätään hakannut.

Hyvin Kokko on pelannut, mutta mitään jumalmoodia ei hänen ole tarvinnut kaivaa esiin. HIFK on itse tehnyt sen, että tilanne on se mikä on.
Olet täysin oikeassa ja samaa meinasin kirjoittaa eilen vaan jäi välistä.

Tyylikäs maalivahti toki, saattaa olla tulevaisuutta.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Kävin koiran kanssa lenkillä. Matkan varrella oli muutama iso kivi käännetty, enteileekö jotain.

No näin aamulla kun pari pikku jantteria leikki siellä. Tulevaisuuden IFK:laisia?

Lainaan itseäni.
Eilen näin samat jannut kun menivät potkimaan palloa. Toisella oli IFK:n Stadipipo ja junnujen verkkarit.
Ainakin hän alkoi jo ajoissa kääntää kiviä.
Ville tykkää.
 

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Ai että miten IFK saakin aina lopulta meikäläisen aivoista täydellisen otteen.

Nyt IFK on ohjelmoinnut mun aivot niin, että ajattelen kauden jatkuvan vielä huomisen jälkeen ja itseasiassa IFK on syöttänyt mun aivoihin sellaista dataa, että game 7 on vain yhden Lahden voiton päässä, koska kotona ei enään hävitä.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Jumalauta, nyt meni kyllä jo kummallisuuksien puolelle.
Niin kuin olen aiemmin kertonut olen naikkoseni, anteeksi kaikille sanavalinta, kanssa IFK faneja.
Nämä kolme peliä olen haukkunut kaikki alimpaan sinne. Hän on uskonut ihmeisiin.
Sanoin et IFK varmaan voittaa huomenna mutta ei paljon auta. Sain aika kovan vastalauseen, IFK lähtee hänen mielestään vittuun huomenna.
Ja tämä vittuun tarkoittaa hänen sanomissa et se oli siinä.

No onneksi olemme samalla puolella. En uskalla edes ajatella jos hän kannattaisi jotain muuta jengiä.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Nyt kun ilman jännitystä näki tuon viime matsin ratkaisun niin tuli ihan hörähdettyä kunnolla. Aivan helvetin koomista että sekunnin sisään saadaan kaksi syöttöä laitettua suoraan vastustajan lapaan omalla alueella ilman mainittavaa painetta edes.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Nyt kun ilman jännitystä näki tuon viime matsin ratkaisun niin tuli ihan hörähdettyä kunnolla. Aivan helvetin koomista että sekunnin sisään saadaan kaksi syöttöä laitettua suoraan vastustajan lapaan omalla alueella ilman mainittavaa painetta edes.
Joku vieraisiin pöytiin huutelija jutteli täällä toissapäivänä, kuinka hyviä molemmat joukkuuet (HIFK ja Pelicans) ovat. Mainitsi vielä, että molemmissa on finaaliainesta. Vittuilevat vielä, saatana!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös