Hymyilyttää suuresti, että tällainen kommentti tulee ikuisen kakkosen kannattajalta.HIFK pettää ihailijansa lähes aina.
Hymyilyttää suuresti, että tällainen kommentti tulee ikuisen kakkosen kannattajalta.HIFK pettää ihailijansa lähes aina.
Nokian Pyry Akatemian maalilaulu. Kakkosdivarin karsinnoissa soi Mam, Mam, Mam, maa.....
Ja samaan aikaan HIFK konttaa edelleen.En nyt tiedä hymyilyttääkö tämä aihe niinkään, mutta siihen sisältyy paljon hymyä, niin menköön tänne.
IFK:n viimeisestä mestaruudesta on jo ikuisuus ja täytyy sanoa, että meikäläinen hiffaa sen, että miten paljon asioita elämässä on tapahtunut viime kannusta tähän päivään, tai pikemminkin mun silmien edessä on joka päivä siitä todiste, että miten helvetin kauan kannusta on.
Meinaan kun IFK voitti mestaruuden 18.4.2011, niin siitä 10 päivää ja esikoiseni syntyi.
Nyt tämä esikoinen kolkuttelee teini-iän portteja ja hän on ollut vauva, taapero, tarhalainen, eskarilainen, koululainen ja nyt siis yläasteelle menevä teini. Ja kaikki nämä vuodet IFK on taapertanut ilman kannun kannua ja tosiaan 13 vuotta tulee jo siitä kun IFK nosti kannua ja meikäläinen sai esikoisen syliin. Oli muuten kohtuu iso tunteiden kirjo toi 18.4-28.4.2011
Myös Suomen yliarvostetuimman valmentajan konttaus Kalpaa vastaan hymyilyttää. Olkoonkin että Ipa lopulta siitä parista jatkoon menee.Hymyilyttää täällä Turussa asuvana että näyttää Tupsukat jäävän taakse. Pienet ne on ilot.
Elähän sie kehtoo huastella ihan joutavia.Olkoonkin että Ipa lopulta siitä parista jatkoon menee.
Otan osaa. Onko pitkä tuomio lusittavana?Hymyilyttää täällä Turussa asuvana
Joko tämä oli täällä.
Livenä siis? Älä sitte kerro Hinelle ja Mirolle, miten täällä menee.Osui aikataulut sen verran nappiin, että ensi viikolla pääsee katsomaan Dallas - Edmonton-matsia eli näkee niitä oikeasti taitavia ja asenteella pelaavia HIFK-kasvatteja livenä. Vähän vaihtelua tuohon Nordiksella tapahtuvaan sekoiluun.
Juu, mutta mä pysyn katsomon puolella.Livenä siis?
En tietenkään mainitse sanallakaan, toivottavasti eivät ole kuulleet mitään HIFK:n "dominoinnista" Liigassa. Olen mä Miron kanssa joskus muutaman sanan vaihtanut, mutta ei se onneksi tunne mua. Jos nyt sattuisin pääsemään puheille, ihmettelisi varmaan, että mikähän toikin hiippari on.Älä sitte kerro Hinelle ja Mirolle, miten täällä menee.
Ettei mee kundien peli omantunnon tuskan takia sekasin.
Olet täysin oikeassa ja samaa meinasin kirjoittaa eilen vaan jäi välistä.Tuo twiitti on minusta sivuraiteilla, koska ei HIFK mimusta varsinaisesti Kokkoon ole päätään hakannut.
Hyvin Kokko on pelannut, mutta mitään jumalmoodia ei hänen ole tarvinnut kaivaa esiin. HIFK on itse tehnyt sen, että tilanne on se mikä on.
Kävin koiran kanssa lenkillä. Matkan varrella oli muutama iso kivi käännetty, enteileekö jotain.
No näin aamulla kun pari pikku jantteria leikki siellä. Tulevaisuuden IFK:laisia?
Täällä ollut jo 30 vuotta ja tänne varmaan kaivetaan monttukin.Otan osaa. Onko pitkä tuomio lusittavana?
Ei hitto, siinä puhutaan jo kirjaimellisesti elinkautisesta. Hyvää kevään ja kesän odotusta kuitenkin sinne!Täällä ollut jo 30 vuotta ja tänne varmaan kaivetaan monttukin.
Minua hymyilyttää vain vähän, sillä Hifkistä tuli liigasuosikkini Bluesin upottua.Hymyilyttää suuresti, että tällainen kommentti tulee ikuisen kakkosen kannattajalta.
Joku vieraisiin pöytiin huutelija jutteli täällä toissapäivänä, kuinka hyviä molemmat joukkuuet (HIFK ja Pelicans) ovat. Mainitsi vielä, että molemmissa on finaaliainesta. Vittuilevat vielä, saatana!Nyt kun ilman jännitystä näki tuon viime matsin ratkaisun niin tuli ihan hörähdettyä kunnolla. Aivan helvetin koomista että sekunnin sisään saadaan kaksi syöttöä laitettua suoraan vastustajan lapaan omalla alueella ilman mainittavaa painetta edes.