Nyt just hymyilyttää!

  • 2 070 492
  • 10 305

tmh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Viikingit
Oma kasvattihan Ruusukin on, joten kiva että ura on lähtenyt nousukiitoon. Eipä olisi silloin arvannut
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää yllättäen kun odotukset aika vähissä kauden suhteen. Tällä hetkellä näyttää että loppukaudesta vain voitettavaa. Ei olis mikään pettymys enään vaikka jäätäisiin sääleihin, tiputtais eka kierroksella tai ei päästäis finaaliin ( mitä itse odotin syksyllä). Jotenkin helpottavaa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vedin torkut iltapäivällä. Unessa olin vanhassa koulussani jossain illallistapahtumassa ja jostain syystä Tallberg istui samassa pöydässä. Tale vahvisti pitkäaikaisen epäilykseni: Nordiksella on aivan saatanan paska jää.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Hymyilyttää yllättäen kun odotukset aika vähissä kauden suhteen. Tällä hetkellä näyttää että loppukaudesta vain voitettavaa. Ei olis mikään pettymys enään vaikka jäätäisiin sääleihin, tiputtais eka kierroksella tai ei päästäis finaaliin ( mitä itse odotin syksyllä). Jotenkin helpottavaa.
”Hienoa” kehitystä kyllä läpi runkosarjan. Ensin puhutaan mestarisuosikista. Nopeasti kävi selväksi, että tamperelaisjengit menee runkosarjassa menojaan. Oltiin pitkään kolmansia ja alas oli pitkä matka. Ja kas kummaa, nyt taistellaan taas tuttuun tapaan TOP6-sijoituksesta! Ei tässä voi kuin nauraa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tuli tänään Officelta muistutustekstari kun en ole vahvistanut pudotuspelikausaria. Saattaa aistia että myynti ei ole ehkä lähtenyt vetämään. Odotan että joku soittaa vielä jossain kohtaa. Toivottavasti Luke.
 

jjhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Pääkkäri, HIFK
Tuli tänään Officelta muistutustekstari kun en ole vahvistanut pudotuspelikausaria. Saattaa aistia että myynti ei ole ehkä lähtenyt vetämään. Odotan että joku soittaa vielä jossain kohtaa. Toivottavasti Luke.
Sama. Olisi muutaman kausarin vahvistaminen. Kyllä hörönaurattaa!
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tänään Officelta muistutustekstari kun en ole vahvistanut pudotuspelikausaria. Saattaa aistia että myynti ei ole ehkä lähtenyt vetämään. Odotan että joku soittaa vielä jossain kohtaa. Toivottavasti Luke.
Mä olen nyt päässyt lähiaikoina kärsimään kotihalliin pari kertaa Ässät(voitosta huolimatta)&Tappara matsiin ihan yli 50€/lippu paikoille ja ei ole hirveä hinku hallille enää. Pelaajien takia voisi mennä... mutta VP tekee koko tapahtumasta HMV... Jos Tobbe ei hanki 1.korin kiekollista pakkia pikaiseen niin seuraava kotimatsi voi olla paikan päällä vasta puolivälierissä, jolloin IFK saa vielä lipusta rahat... kotisohvalla paljon parempi tarjoilu ilman jonoja ja poskettomia hintoja.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Tuli tänään Officelta muistutustekstari kun en ole vahvistanut pudotuspelikausaria. Saattaa aistia että myynti ei ole ehkä lähtenyt vetämään. Odotan että joku soittaa vielä jossain kohtaa. Toivottavasti Luke.
Joo sama. Jos soittavat niin sanon suoraan, että katsotaan tämä siirtoikkuna ensin. Tuotteen pitää olla kunnossa ennen kuin siihen sijoitetaan.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kaivoin esiin jopa 70-luvulla Jippo-lehden mukana tulleen rakennettavan periskoopin, mutta en vaan näe sinne.
Aa, jollekin muullekin tullut Jippo. Mulle jäi mieleen pyöritettävä setelikopiokone, mutta vaikka kuinka veivasin sitä kympin seteliä siinä, niin ei sieltä samanlaista tullut ulos. Pettymys oli suuri ja niin se on nytkin erääseen kannattamaani seuraan liittyen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Aa, jollekin muullekin tullut Jippo. Mulle jäi mieleen pyöritettävä setelikopiokone, mutta vaikka kuinka veivasin sitä kympin seteliä siinä, niin ei sieltä samanlaista tullut ulos. Pettymys oli suuri ja niin se on nytkin erääseen kannattamaani seuraan liittyen.
Jumalauta, muistan sen! En montaa vempainta muistakaan, paitsi mahtavan katapultin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Aa, jollekin muullekin tullut Jippo. Mulle jäi mieleen pyöritettävä setelikopiokone, mutta vaikka kuinka veivasin sitä kympin seteliä siinä, niin ei sieltä samanlaista tullut ulos. Pettymys oli suuri ja niin se on nytkin erääseen kannattamaani seuraan liittyen.
Mä muistan Jippo-leluista parhaiten sen muovihomman millä sai tehtyä neliön muotoisia keitettyjä kananmunia.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös