Nyt just hymyilyttää!

  • 2 060 117
  • 10 272

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Totta. Toiset näkee vesilasin puoliksi täynnä ja toiset puoliksi tyhjänä.

Niin, tai oikeammin toiset näkevät tyhjän vesilasin tyhjänä, ja toiset näkevät sen täynnä magiaa.

Tänään kuitenkin hymyilyttää ainakin näin etukäteen esimerkiksi Leonidin leijonan tähtilento.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama.

Panda Cupia en muista, mutta tämä palautti mieleeni Sheddenin kauden ekan kotipelin, jossa nuoret herrat Hirschovits ja Komarov ottivat yhteen lentopallomailoin parin muun härdellin ohella:




Väkevin koutsin ensimmäinen kotipeli ikinä. Matsi hävittiin, mutta jo tuolloin hiffasi, että hauskaa tuolla kaudella tulee katsomossa olemaan, vaikka ei pärjätä. No - pärjättiin myös. Hirschovits oli intoillut kaverilleen treenikaudella tuolloin, että koutsi oli painottanut myös kaikille "taitopelaajille", että yhtään taka-askeleita ei kentällä saa ottaa, jos paikkaa tulee - "ja se koskee myös mua!".

Niin ikävä.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Niin, tai oikeammin toiset näkevät tyhjän vesilasin tyhjänä, ja toiset näkevät sen täynnä magiaa.

Tänään kuitenkin hymyilyttää ainakin näin etukäteen esimerkiksi Leonidin leijonan tähtilento.
Niin niin. Tämä meneekin niin, että toiset ovat väärässä ja toiset oikeassa. Kuin ihmeen kaupalla satut olemaan juuri se, joka on oikeassa. Ooh, ihmeellistä.

Odotan sitä päivää, että räjähdät omaan erinomaisuuteesi. Eipä hymyilytä enää mikään, kun joutuu lukemaan lainauksen kaltaista itsekeskeistä huttua.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Samanlainen pulina Kärppien osiossa nyt, kun he joutuivat tekemään täsmälleen saman Kokon kanssa kuin IFK teki Karhusen kanssa. Täysin epärealistista pitää kolmea Liigatason maalivahtia kokoonpanossa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Avasin television ja narrien peliä näytetään subilta ja tajusin et vittu ne pelaa Keravalla! Ai että kun on ankean näköistä ja sekös hymyilyttää!
Katsoin myös about 10 min. Kokkolan Hermestä vastaan. En tiedä Mestiksen tasosta juuri mitään, mutta onpa narreilla huono jääkiekkojoukkue.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Niin niin. Tämä meneekin niin, että toiset ovat väärässä ja toiset oikeassa. Kuin ihmeen kaupalla satut olemaan juuri se, joka on oikeassa. Ooh, ihmeellistä.

Odotan sitä päivää, että räjähdät omaan erinomaisuuteesi. Eipä hymyilytä enää mikään, kun joutuu lukemaan lainauksen kaltaista itsekeskeistä huttua.

Sairasta tekstiä. Viestilläni ei ollut mitään tekemistä minun kanssani, erinomaisuuteni (?) kanssa, tai itsekeskeisyyden kanssa.

Kirjoitin että toiset näkee tyhjän lasin tyhjänä (eli realistisiipi, en minä), ja toiset näkevät magiaa siellä missä sitä ei ole. Itsekin näen usein magiaa siellä missä sitä ei välttämättä ole, kuten Teissalan tapauksessa, joten olettamuksesi että olisin laittanut itseni johonkin "oikeassa olevien" kategoriaan ja verrannut itseäni väärässä oleviin, on aivan sairaalloinen tulkinta.

Näköjään sitä pahaa magiaakin voi vihapäissään riittävällä inholla nähdä siellä, missä sitä ei ole. Se oli ihan tyhjä lasi, jossa taas päätit nähdä jotain, joka kuvastaa enemmän sinun sielunmaisemaasi kuin minua.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Sairasta tekstiä. Viestilläni ei ollut mitään tekemistä minun kanssani, erinomaisuuteni (?) kanssa, tai itsekeskeisyyden kanssa.

Kirjoitin että toiset näkee tyhjän lasin tyhjänä (eli realistisiipi, en minä), ja toiset näkevät magiaa siellä missä sitä ei ole. Itsekin näen usein magiaa siellä missä sitä ei välttämättä ole, kuten Teissalan tapauksessa, joten olettamuksesi että olisin laittanut itseni johonkin "oikeassa olevien" kategoriaan ja verrannut itseäni väärässä oleviin, on aivan sairaalloinen tulkinta.

Näköjään sitä pahaa magiaakin voi vihapäissään riittävällä inholla nähdä siellä, missä sitä ei ole. Se oli ihan tyhjä lasi, jossa taas päätit nähdä jotain, joka kuvastaa enemmän sinun sielunmaisemaasi kuin minua.
Olinko taas kiusaaja?
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Olinko taas kiusaaja?
Kyseisen kirjoittajan jutut tietäen olet luultavasti kaiken hyvän ja pahan alku!

Kannattaa jättää nää muutamat vastarannan kiiskit vaan suoraan ignoreen, niin oma mielenterveys paranee noin 1000% ensimäisen tunnin aikana.

Nimimerkillä ”inkvisaattori ja väärin kannattaja”. Taisivat pari kertaa kehottaa siirtymään Facebookkiin ja sen faniryhmiin kun uskalsi heidän mielipiteitään kritisoida tai haastaa.

Joillakin on vain haastavaa niellä ylpeytensä ja myöntää joskus olevansa väärässä tai liian positiivinen/negatiivinen.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulipa hankittua vuoden taitteessa sopivaan peliin liput kulttuurieduilla. Silloin ajattelin vaan, että hetkeen en ole matsiin päässyt (syystä tai toisesta) ja SaiPa peli tuottaa todennäköisesti voiton eli lasten kanssa matsiin.

Nyt ohjelmassa Leksan paluu sitten ikäänkuin kruununa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ai helvetti että tuli hyvä fiilis uudesta klipistä treeneistä somessa. Katsokaa kun Uncle Leo vetää vähän venyttelyjä. Kaunista.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Kyseisen kirjoittajan jutut tietäen olet luultavasti kaiken hyvän ja pahan alku!

Luulet ilmeisesti tietäväsi jotain minusta tai "jutuistani". Luultavasti olettamuksesi minusta ovat kuitenkin vääriä. Lähtien esimerkiksi siitä, että sukupuoleni usein oletetaan väärin (esim. @HJL kirjoitti vastikään "aikuinen mies" ja @SaatananJäätävä kirjoitti vuosi sitten "veli"), minun on syytetty olevan jonkun toisen henkilön toinen nimimerkki ja oletetaan minun asuvan vanhalla mantereella koska on mainittu jotain yöllisistä teksteistä, heräämisistä jne. tajuamatta aikaeroa.

Yksikään ihminen ei ole hyvän eikä pahan alku.

Nimimerkillä ”inkvisaattori ja väärin kannattaja”. Taisivat pari kertaa kehottaa siirtymään Facebookkiin ja sen faniryhmiin kun uskalsi heidän mielipiteitään kritisoida tai haastaa.

Nyt puhutkin jo monikossa, kenet lasket samaan leiriin "kyseisen kirjoittajan" kanssa? En ole kutsunut ketään henkilöä inkvisaattoriksi (tai inkvisiittoriksi), sen termin taisi keksiä @Metukka ja yhdessä viestissä viittasin yleisesti, että on "inkvisiittoreiden väittämä, ettei palstalaiset ole faneja, tai ainakaan "oikeita" faneja". En ole myöskään kutsunut ketään väärin kannattajaksi. Se on muutenkin termi, jota monet tuntuu käyttävän määritellessään sarkastisesti itsensä seuran apologistien näkökulmasta, eli että nämä seuraa kritiikittömästi puolustavat pitävät kriittisiä kannattajia "väärin kannattajina". Ei siis niin päin, että kriittiset tai realistisiiven edustajat pitäisivät "inkvisiittoreita" väärin kannattajina.

En tiedä ketkä on kehottanut siirtymään Facebookin, itse en ole enkä toivoisi sitä kenellekään, sillä se on ennenkaikkea henkilökohtaisen datan imurointiohjelma. Olen itse asiassa nimenomaisesti kehottanut siirtymään pois näistä urkkimisapplikaatioista.

Joillakin on vain haastavaa niellä ylpeytensä ja myöntää joskus olevansa väärässä tai liian positiivinen/negatiivinen.

Mistä ylpeydestä nyt on kyse? Tai väärässä olosta?

Kirjoitin, että on niitä (realistisiipi) jotka näkevät asiat niin kuin ne ovat, esim. tyhjän lasin tyhjänä (tai yhtä lailla puolikkaan lasin puolikkaana), ja sitten niitä jotka kuvittelevat asioita, näkevät magiaa siellä missä sitä ei ole. Aika simppeli ja neutraali lause mielestäni.

Tähän sain vastauksena, että olen itsekeskeinen ja kenties kohta räjähdän omaan erinomaisuuteeni. Ei kovin perusteltu reaktio.

Mikä tässä lauseessani ("toiset näkevät tyhjän vesilasin tyhjänä, ja toiset näkevät sen täynnä magiaa") liittyy ylpeyden nielemiseen, väärässä olon myöntämiseen, itsekeskeisyyteen tai oman erinomaisuuden esilletuomiseen?
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Luulet ilmeisesti tietäväsi jotain minusta tai "jutuistani". Luultavasti olettamuksesi minusta ovat kuitenkin vääriä. Lähtien esimerkiksi siitä, että sukupuoleni usein oletetaan väärin (esim. @HJL kirjoitti vastikään "aikuinen mies" ja @SaatananJäätävä kirjoitti vuosi sitten "veli"), minun on syytetty olevan jonkun toisen henkilön toinen nimimerkki ja oletetaan minun asuvan vanhalla mantereella koska on mainittu jotain yöllisistä teksteistä, heräämisistä jne. tajuamatta aikaeroa.

Yksikään ihminen ei ole hyvän eikä pahan alku.



Nyt puhutkin jo monikossa, kenet lasket samaan leiriin "kyseisen kirjoittajan" kanssa? En ole kutsunut ketään henkilöä inkvisaattoriksi (tai inkvisiittoriksi), sen termin taisi keksiä @Metukka ja yhdessä viestissä viittasin yleisesti, että on "inkvisiittoreiden väittämä, ettei palstalaiset ole faneja, tai ainakaan "oikeita" faneja". En ole myöskään kutsunut ketään väärin kannattajaksi. Se on muutenkin termi, jota monet tuntuu käyttävän määritellessään sarkastisesti itsensä seuran apologistien näkökulmasta, eli että nämä seuraa kritiikittömästi puolustavat pitävät kriittisiä kannattajia "väärin kannattajina". Ei siis niin päin, että kriittiset tai realistisiiven edustajat pitäisivät "inkvisiittoreita" väärin kannattajina.

En tiedä ketkä on kehottanut siirtymään Facebookin, itse en ole enkä toivoisi sitä kenellekään, sillä se on ennenkaikkea henkilökohtaisen datan imurointiohjelma. Olen itse asiassa nimenomaisesti kehottanut siirtymään pois näistä urkkimisapplikaatioista.



Mistä ylpeydestä nyt on kyse? Tai väärässä olosta?

Kirjoitin, että on niitä (realistisiipi) jotka näkevät asiat niin kuin ne ovat, esim. tyhjän lasin tyhjänä (tai yhtä lailla puolikkaan lasin puolikkaana), ja sitten niitä jotka kuvittelevat asioita, näkevät magiaa siellä missä sitä ei ole. Aika simppeli ja neutraali lause mielestäni.

Tähän sain vastauksena, että olen itsekeskeinen ja kenties kohta räjähdän omaan erinomaisuuteeni. Ei kovin perusteltu reaktio.

Mikä tässä lauseessani ("toiset näkevät tyhjän vesilasin tyhjänä, ja toiset näkevät sen täynnä magiaa") liittyy ylpeyden nielemiseen, väärässä olon myöntämiseen, itsekeskeisyyteen tai oman erinomaisuuden esilletuomiseen?
Mulla ei ainakaan riitä aika vuorokaudessa seuraamaan tätä palstaa 24/7, joten en todellakaan ehdi mainitsemaan kaikkia nimimerkkejä tai kaivamaan heidän viestejään.

Vastaan sulle lyhyesti: kiitos ja kannattaa välillä käydä ulkona ottamassa happea. Helpottaa elämää ja fanittamista huomattavasti, kun välillä ottaa pienen breikin.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
On ihan pakko mainita että tulee kyllä hymy huulille kun joku IFK:n pelaaja on saamassa lapsen niin @BOL on aina niin, en tiedä, täpinöissä.
Mitenkään spekuloimatta tulee tunne että hän on/olisi hyvä mutsi.

Ja ei, tämä ei ollut mitään nuolemista.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Tarantula

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Laittoi Saipan voittokerroin hekotuttumaan: 11,00.

Tarttuiko kukaan?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Selostajan kommentti toisessa erässä ”IFKn todella pitkä pyöritys ei nyt sytytä yleisöä juurikaan”. Pitäisi Saukkolan tietää paremmin, että 9/10 tuo IFKn kulmissa pyöriminen ei johda mihinkään.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei voi mitään, vaikka oma jengi hävisikin, niin kyllä toi hymyilyttää, miten innoissaan toi rypenyt jengi ja sen yllättävän runsaslukuinen kannattajaporukka on voitosta. Jos HIFK olis voittanut, olis ollu happamia ne marjat. Menköön nyt tällä kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös