Yhtä kaikki, hienoa nähdä Leksa HIFKn paidassa!
Sama.
Panda Cupia en muista, mutta tämä palautti mieleeni Sheddenin kauden ekan kotipelin, jossa nuoret herrat Hirschovits ja Komarov ottivat yhteen lentopallomailoin parin muun härdellin ohella:
Yhtä kaikki, hienoa nähdä Leksa HIFKn paidassa!
Totta. Toiset näkee vesilasin puoliksi täynnä ja toiset puoliksi tyhjänä.
Sama.
Panda Cupia en muista, mutta tämä palautti mieleeni Sheddenin kauden ekan kotipelin, jossa nuoret herrat Hirschovits ja Komarov ottivat yhteen lentopallomailoin parin muun härdellin ohella:
Niin niin. Tämä meneekin niin, että toiset ovat väärässä ja toiset oikeassa. Kuin ihmeen kaupalla satut olemaan juuri se, joka on oikeassa. Ooh, ihmeellistä.Niin, tai oikeammin toiset näkevät tyhjän vesilasin tyhjänä, ja toiset näkevät sen täynnä magiaa.
Tänään kuitenkin hymyilyttää ainakin näin etukäteen esimerkiksi Leonidin leijonan tähtilento.
Sama.
Katsoin myös about 10 min. Kokkolan Hermestä vastaan. En tiedä Mestiksen tasosta juuri mitään, mutta onpa narreilla huono jääkiekkojoukkue.Avasin television ja narrien peliä näytetään subilta ja tajusin et vittu ne pelaa Keravalla! Ai että kun on ankean näköistä ja sekös hymyilyttää!
Mitä? Pelin tasohan se ratkaisee viihtyvyyden...Katsoin myös about 10 min. Kokkolan Hermestä vastaan. En tiedä Mestiksen tasosta juuri mitään, mutta onpa narreilla huono jääkiekkojoukkue.
Niin niin. Tämä meneekin niin, että toiset ovat väärässä ja toiset oikeassa. Kuin ihmeen kaupalla satut olemaan juuri se, joka on oikeassa. Ooh, ihmeellistä.
Odotan sitä päivää, että räjähdät omaan erinomaisuuteesi. Eipä hymyilytä enää mikään, kun joutuu lukemaan lainauksen kaltaista itsekeskeistä huttua.
Olinko taas kiusaaja?Sairasta tekstiä. Viestilläni ei ollut mitään tekemistä minun kanssani, erinomaisuuteni (?) kanssa, tai itsekeskeisyyden kanssa.
Kirjoitin että toiset näkee tyhjän lasin tyhjänä (eli realistisiipi, en minä), ja toiset näkevät magiaa siellä missä sitä ei ole. Itsekin näen usein magiaa siellä missä sitä ei välttämättä ole, kuten Teissalan tapauksessa, joten olettamuksesi että olisin laittanut itseni johonkin "oikeassa olevien" kategoriaan ja verrannut itseäni väärässä oleviin, on aivan sairaalloinen tulkinta.
Näköjään sitä pahaa magiaakin voi vihapäissään riittävällä inholla nähdä siellä, missä sitä ei ole. Se oli ihan tyhjä lasi, jossa taas päätit nähdä jotain, joka kuvastaa enemmän sinun sielunmaisemaasi kuin minua.
Kyseisen kirjoittajan jutut tietäen olet luultavasti kaiken hyvän ja pahan alku!Olinko taas kiusaaja?
Kyseisen kirjoittajan jutut tietäen olet luultavasti kaiken hyvän ja pahan alku!
Nimimerkillä ”inkvisaattori ja väärin kannattaja”. Taisivat pari kertaa kehottaa siirtymään Facebookkiin ja sen faniryhmiin kun uskalsi heidän mielipiteitään kritisoida tai haastaa.
Joillakin on vain haastavaa niellä ylpeytensä ja myöntää joskus olevansa väärässä tai liian positiivinen/negatiivinen.
Mulla ei ainakaan riitä aika vuorokaudessa seuraamaan tätä palstaa 24/7, joten en todellakaan ehdi mainitsemaan kaikkia nimimerkkejä tai kaivamaan heidän viestejään.Luulet ilmeisesti tietäväsi jotain minusta tai "jutuistani". Luultavasti olettamuksesi minusta ovat kuitenkin vääriä. Lähtien esimerkiksi siitä, että sukupuoleni usein oletetaan väärin (esim. @HJL kirjoitti vastikään "aikuinen mies" ja @SaatananJäätävä kirjoitti vuosi sitten "veli"), minun on syytetty olevan jonkun toisen henkilön toinen nimimerkki ja oletetaan minun asuvan vanhalla mantereella koska on mainittu jotain yöllisistä teksteistä, heräämisistä jne. tajuamatta aikaeroa.
Yksikään ihminen ei ole hyvän eikä pahan alku.
Nyt puhutkin jo monikossa, kenet lasket samaan leiriin "kyseisen kirjoittajan" kanssa? En ole kutsunut ketään henkilöä inkvisaattoriksi (tai inkvisiittoriksi), sen termin taisi keksiä @Metukka ja yhdessä viestissä viittasin yleisesti, että on "inkvisiittoreiden väittämä, ettei palstalaiset ole faneja, tai ainakaan "oikeita" faneja". En ole myöskään kutsunut ketään väärin kannattajaksi. Se on muutenkin termi, jota monet tuntuu käyttävän määritellessään sarkastisesti itsensä seuran apologistien näkökulmasta, eli että nämä seuraa kritiikittömästi puolustavat pitävät kriittisiä kannattajia "väärin kannattajina". Ei siis niin päin, että kriittiset tai realistisiiven edustajat pitäisivät "inkvisiittoreita" väärin kannattajina.
En tiedä ketkä on kehottanut siirtymään Facebookin, itse en ole enkä toivoisi sitä kenellekään, sillä se on ennenkaikkea henkilökohtaisen datan imurointiohjelma. Olen itse asiassa nimenomaisesti kehottanut siirtymään pois näistä urkkimisapplikaatioista.
Mistä ylpeydestä nyt on kyse? Tai väärässä olosta?
Kirjoitin, että on niitä (realistisiipi) jotka näkevät asiat niin kuin ne ovat, esim. tyhjän lasin tyhjänä (tai yhtä lailla puolikkaan lasin puolikkaana), ja sitten niitä jotka kuvittelevat asioita, näkevät magiaa siellä missä sitä ei ole. Aika simppeli ja neutraali lause mielestäni.
Tähän sain vastauksena, että olen itsekeskeinen ja kenties kohta räjähdän omaan erinomaisuuteeni. Ei kovin perusteltu reaktio.
Mikä tässä lauseessani ("toiset näkevät tyhjän vesilasin tyhjänä, ja toiset näkevät sen täynnä magiaa") liittyy ylpeyden nielemiseen, väärässä olon myöntämiseen, itsekeskeisyyteen tai oman erinomaisuuden esilletuomiseen?
Lainaten erästä entistä IFK pelaajaa: ”Älä kalastele BOLille, nuole persettä!”.Ja ei, tämä ei ollut mitään nuolemista.
Turha vertailla Tapparaan, kun ollaan sarjassa viidentenä. Pelsut ja Jukurit painellut jo ohi. (Pistekeskiarvo)Posisiivestä iltaa!
Tappara 0 p.
IFK 1 p!