Nyt just hymyilyttää!

  • 2 060 288
  • 10 272

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Voitto Marjukan Kärpistä lämmittää aina. Jääskän 2+2 ja Vesalaisen 1+3 hymyilyttää. Apinat lensivät hartioilta ja samalla ulos Nordikselta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Oli kolmosessa tänään pitkästä aikaa hyvä fiilis katsoa matsia Nordiksella, yleisökin alkoi syttymään aika kivasti.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Paljon maksoi litran stobe? Oktoberfestillä aikanaan siitä sai pulittaa kybän.
Olin autolla niin en ostanut. Oktoberfestillä olin vieraana niin en tiedä sitäkään hintaa, mutta hyvää oli, ja paljon.
 

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vielä aamullakin hymyilyttää eilinen nousu!

Ekaa kertaa tällä kaudella sai hallilla oikeasti kokea sellasta estotonta riemua ja iloita koko sydämen pohjasta. 4-3 tilanteessa jännitti hitosti. Tästä hyvät asiat mukaan, onnistumisia tärkeille pelaajille ja oikeasti iso yhteenkasvaminen kokemus.

Lauantaille odotukset täysin lattiassa historiasta johtuen mutta avoimin mielin!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ekaa kertaa tällä kaudella sai hallilla oikeasti kokea sellasta estotonta riemua ja iloita koko sydämen pohjasta.
Tämä on muuten todellakin totta. Oli ihan helvetin hyvä fiilis 3-3 ja 4-3 -maaleissa, aitoa riemua. Onkohan muuten HIFK:n monikielisyys-kamppis oikeasti tuottanut tulosta, eilen toisella puolellani istui kaksi saksalaista heppua, ja käytävän toisella puolella nuoria jenkkibeibejä. Olivat hyvinkin innoissaan.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Eilinen hymyilyttää vieläkin , vaikka on vähän poikki kun parhaat palat matsista piti vielä
katsoa uudestaan netistä sen jälkeen kun kotiutui Nordikselta, ja kun nykyinen koti on
100 kilsan päässä, niin kotiutuminen tapahtuu arkipelin jälkeen vasta kello 23.

Ensin herkullinen prezel sianlihalla ja punakaalilla, sen jälkeen matsi jossa tapahtui nousu
2 maalin takaa rinnalle ja ohi, kyllä se saa kenet tahansa hymyilemään :)
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jatkoajan kolumnin otsikossa puhutaan Kärppien vahvasta avauserästä. Tuskin katsoi tuon kirjoittaja itse peliä, jos näki tuossa erässä Kärpät vahvana muuta kuin tulostaululla. IFK vei peliä jo avauserässä täysin kaikki tilastotkin huomioiden. Hymyilyttää eilinen voitto, nousu ja se, että joukkue sai nyt palkinnon voiton ja maalien muodossa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on muuten todellakin totta. Oli ihan helvetin hyvä fiilis 3-3 ja 4-3 -maaleissa, aitoa riemua. Onkohan muuten HIFK:n monikielisyys-kamppis oikeasti tuottanut tulosta, eilen toisella puolellani istui kaksi saksalaista heppua, ja käytävän toisella puolella nuoria jenkkibeibejä. Olivat hyvinkin innoissaan.
Paljon oli Nordiksella ulkomaalaisia eilen. Itse tuli vähän jopa jubailtua juuri parin saksalaisen kanssa, erittäin mukavia heeboja. Olivat toista kertaa IFK:n peliä tsiigaamassa suomessa, kun tännepäin olivat päätyneet. Kampanja tuntuu toimivan.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon oli Nordiksella ulkomaalaisia eilen. Itse tuli vähän jopa jubailtua juuri parin saksalaisen kanssa, erittäin mukavia heeboja. Olivat toista kertaa IFK:n peliä tsiigaamassa suomessa, kun tännepäin olivat päätyneet. Kampanja tuntuu toimivan.
Tosin saksalaisia on aina käynyt, kiitos Samu Haberin.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Narrien itku Liigakarsinnoista hymyilyttää, kun pitäisi nekin voittaa sen sijaan, että voisivat nousta kabinetin kautta. Ensin vaativat karsintoja takaisin ja nyt ei sitten kelpaakaan. Kaikki, heti, mulle, nyt ja rahalla saa. Toisaalta sitä Liigaan vaadittavaa rahaakaan heillä ei ainakaan toistaiseksi edes ole.

Ei tämä meidänkään touhu ole todellakaan aina pelkkää juhlaa ollut, mutta on meillä ainakin pitkäjänteisyyttä (joo, tietyissä asioissa liikaakin) ollut aina, eikä ole tarvinnut kummemmin mitään karsintoja pohtia. Talouskin on saatu kuntoon Penan jäljiltä, joten ei mulla isossa kuvassa ole suuremmin valittamista. Tosin mestaruus olisi taas vaihteeksi ihan kiva, kun onhan tässä jo toistakymmentä vuotta vierähtänyt edellisestä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Narrien itku Liigakarsinnoista hymyilyttää, kun pitäisi nekin voittaa sen sijaan, että voisivat nousta kabinetin kautta. Ensin vaativat karsintoja takaisin ja nyt ei sitten kelpaakaan. Kaikki, heti, mulle, nyt ja rahalla saa.
Pakko tulla kommentoimaan tähän, etteivät sentään kaikki Jokereiden kannattajat "itke". Karsinnat ovat luonnollisesti täynnä kysymysmerkkejä, siinä missä pudotuspelisarjatkin, mutta vaikka Jokereiden tie liigaan saikin nyt mutkan, itse olen isossa kuvassa erittäin tyytyväinen liigakarsintojen paluusta. Avoimet sarjat ovat osa palloilukulttuuria.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Väärän ketjun aihe mutta menkööt. En ihan tajua minkä mutkan se sai. Luulisi että saitte mahdollisuuden jota olette odottaneet..
Mutka verrattuna kabinettinousuun, millä espoolaiset ensi kaudella oletettavimmin pelaavat Liigassa. En tiedä toivoiko Jokereiden johtoporras samaa. Vaikka Jokerit ensi kaudella Mestiksen ylivoimainen ennakkosuosikki tuleekin olemaan, yksittäiset ottelut voivat kääntyä miten vain ja onhan karsintasarja kolmen pudotuspelikierroksen jälkeen mille tahansa joukkueelle koetus, kun vastassa on se levännyt liigajumbo.

Kaikesta tästä huolimatta pidän Liigan avaamista erinomaisena asiana, vaikka oma suosikkijoukkueeni tässä "kärsijänä" olisikin. Yhtäältä pelaamalla Liigaan on tarinana jotain sellaista, mitä jokerikannattajana haluan päästä kokemaan. -Offtopic.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Joo, hus, hus, ei enempää narrilan sisäisiä.

Se mikä myös hymyilyttää on nykyinen safka. Itse en viitsinyt vuosiin syödä hallilla mitään, kun hinta ja laatu olivat aivan liian kaukana toisistaan. Nythän nuo ovat olleet aivan priimaa Resteliin verrattuna, eikä tarvitse kiireessä miettiä, että syökö ennen vai jälkeen matsin ja missä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös