Nyt just hymyilyttää!

  • 2 061 216
  • 10 279
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Menin typeryyttäni katsomaan. Ei olisi kannattanut.

Mä en edes katso. Vituttaa noiden molempien naamat ja lässytys. Uskomattomia juntteja ja jos olisin lahtelainen, niin häpeäisin kyllä silmät päästäni. Vaihtoehtona kun olisi fanittaa vaikka sitä oman kylän jengiä, joka saavutti viime kaudella hopeaa ja on tälläkin kaudella yksi suosikeista. Mutta ei larpataan sitten jotain Mestis-jengiä.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Näkemättä paskaa.

Tiedoksi lahilaisille narreille, että se HIFK:n ja Jokereiden terve(tullut) vastakkainasettelu, mitä tässä TikTok-videossa (muiden kirjoitusten perusteella, koska en aio pätkää katsoa) nyt ilmeisesti jotenkin yritetään hakea, on aina ennen syntynyt luonnollisesti. Kun sitä yritettiin oikein hakemalla hakea, se meni aivan totaalisen vituiksi ja sekoitti kummankin organisaation pasmat ja on suuri häpeätahra stadilaisessa jääkiekossa. Siinä ei ole mitään aitoa eikä se ole tervettä. Mitään sotaa ei kukaan kaipaa, vaan naapuria voidaan "vihata" ihan salonkikelpoisestikin. Kuittaillaan silloin, kun on kuitin paikka, ja niitä paikkoja tulee kyllä puolin ja toisin, mutta vihan lietsominen on turhaa ja vähän surullistakin. Toivottavasti tämä asia ymmärretään ja sisäistetään ihan oikeasti kummankin toimiston puolella. Kukaan ei kaipaa sellaista ilmapiiriä kuin vuodesta 2012 alkaen oli monta vuotta. En todellakaan odota, että ollaan parhaita ystäviä, koska ei me olla, mutta toimeen pitää tulla ja ymmärtää, että kummallakin seuralla on valtava määrä yhteisiä intressejä.

Itse en koe Jokereita millään tavalla uhkana. En tuhlaa energiaani yhtään provosoitumalla mistään, mitä narrifanit tai seura tekee. Jos joku juntti tulee mölisemään mulle dösärillä jotain sontaa tai naureskelemaan vaikka mun stifloille, en mä siihenkään reagoi mitenkään. Mietin vain, että onneksi en ole itse noin reppana.

En varsinaisesti kaipaa Jokereita, mutta kaipaan sitä extratunnetta ja -latausta, minkä vain aito paikalliskilpailija voi saada aikaan. Ja Jokerit nyt vain sattuu olemaan se seura, jolle on kuittailtu kasarilla ja jonka takia on itketty ysärillä, joten minkäs teet. Jos naapurista nyt joku tulee uhoamaan, niin siinähän uhoaa. Kyllä tänne maailmaan mölinää mahtuu. Ei HIFK:lla ole mitään pelättävää tai syytä olla epävarma mistään. Meillä menee hyvin ja olemme edelleen Liigan kiinnostavin seura. Jos nyt Jokerit saa pari vuotta extrahypeä, niin siinähän saa, paikkansa niidenkin on ansaittava ja kokemus on osoittanut, että menestyminen ei ole helppoa. Ne tekee omaa juttuaan, me omaamme ja jossain vaiheessa varmaan tiemme jollain tavalla yhdistyvät. En mä Jokereille erityisesti mitään pahaa toivo, jos en nyt mitään erityisen hyvääkään. Mun elämäni jatkuu ihan kuten ennenkin, joten ei mun varsinaisesti tarvitse suoda naapurille ajatustakaan. Mua kiinnostaa ainoastaan HIFK ja jos HIFK hyötyy siitä jotenkin, että Jokereista kasvaa uskottava Liiga-jengi, fine ja otan vastaan. Pari vuotta voi saada ilmaista hypetystä, mutta jossain vaiheessa sekin loppuu, jos hypelle ei ole aihetta.

Itseäni hymyilyttää se, että meillä on kasassa kova nippu, joka on sekoitus kokemusta ja nuoruuden intoa. Mitään ei ole vielä Liigassa voitettu, mutta mikä parasta, eipä ole hävittykään. Ensimmäinen mestaruus on jo hankittuna ja se on aika paljon enemmän kuin tähän aikaan vuodesta meillä yleensä on ollut tapana. Kunhan pelaajien jalat pysyy maassa ja fokus oikeissa asioissa, tästä tulee erinomainen kausi.
Mun mielestä on ihan hyvä, että Jokereilla on kannattajansa (enkä tarkoita KHL-aikaisia kannattajia). Kaikilla täytyy olla kannattajansa ja kannattajilla oikeus valita ketä kannattaa. Ylilyöntejä en katso hyvällä. Ja jos olisin itse valitsemassa paikallisvastustajan Liigaan, se olisi kuitenkin joko Karhu-Kissat tai Kiekko-Espoo.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
On tämä kyllä poikkeuksellinen Off-Season IFKn JA-osiossa, kun isoimmat väännöt ovat lempinimistä, ketjujen nimeämisistä, mitä saa kirjoittaa mihinkin ketjuun ja Nordiksen seinien väristä. Hymyilyttää. Alkais jo!
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkemättä paskaa.

Tiedoksi lahilaisille narreille, että se HIFK:n ja Jokereiden terve(tullut) vastakkainasettelu, mitä tässä TikTok-videossa (muiden kirjoitusten perusteella, koska en aio pätkää katsoa) nyt ilmeisesti jotenkin yritetään hakea, on aina ennen syntynyt luonnollisesti. Kun sitä yritettiin oikein hakemalla hakea, se meni aivan totaalisen vituiksi ja sekoitti kummankin organisaation pasmat ja on suuri häpeätahra stadilaisessa jääkiekossa. Siinä ei ole mitään aitoa eikä se ole tervettä. Mitään sotaa ei kukaan kaipaa, vaan naapuria voidaan "vihata" ihan salonkikelpoisestikin. Kuittaillaan silloin, kun on kuitin paikka, ja niitä paikkoja tulee kyllä puolin ja toisin, mutta vihan lietsominen on turhaa ja vähän surullistakin. Toivottavasti tämä asia ymmärretään ja sisäistetään ihan oikeasti kummankin toimiston puolella. Kukaan ei kaipaa sellaista ilmapiiriä kuin vuodesta 2012 alkaen oli monta vuotta. En todellakaan odota, että ollaan parhaita ystäviä, koska ei me olla, mutta toimeen pitää tulla ja ymmärtää, että kummallakin seuralla on valtava määrä yhteisiä intressejä.

Itse en koe Jokereita millään tavalla uhkana. En tuhlaa energiaani yhtään provosoitumalla mistään, mitä narrifanit tai seura tekee. Jos joku juntti tulee mölisemään mulle dösärillä jotain sontaa tai naureskelemaan vaikka mun stifloille, en mä siihenkään reagoi mitenkään. Mietin vain, että onneksi en ole itse noin reppana.

En varsinaisesti kaipaa Jokereita, mutta kaipaan sitä extratunnetta ja -latausta, minkä vain aito paikalliskilpailija voi saada aikaan. Ja Jokerit nyt vain sattuu olemaan se seura, jolle on kuittailtu kasarilla ja jonka takia on itketty ysärillä, joten minkäs teet. Jos naapurista nyt joku tulee uhoamaan, niin siinähän uhoaa. Kyllä tänne maailmaan mölinää mahtuu. Ei HIFK:lla ole mitään pelättävää tai syytä olla epävarma mistään. Meillä menee hyvin ja olemme edelleen Liigan kiinnostavin seura. Jos nyt Jokerit saa pari vuotta extrahypeä, niin siinähän saa, paikkansa niidenkin on ansaittava ja kokemus on osoittanut, että menestyminen ei ole helppoa. Ne tekee omaa juttuaan, me omaamme ja jossain vaiheessa varmaan tiemme jollain tavalla yhdistyvät. En mä Jokereille erityisesti mitään pahaa toivo, jos en nyt mitään erityisen hyvääkään. Mun elämäni jatkuu ihan kuten ennenkin, joten ei mun varsinaisesti tarvitse suoda naapurille ajatustakaan. Mua kiinnostaa ainoastaan HIFK ja jos HIFK hyötyy siitä jotenkin, että Jokereista kasvaa uskottava Liiga-jengi, fine ja otan vastaan. Pari vuotta voi saada ilmaista hypetystä, mutta jossain vaiheessa sekin loppuu, jos hypelle ei ole aihetta.

Itseäni hymyilyttää se, että meillä on kasassa kova nippu, joka on sekoitus kokemusta ja nuoruuden intoa. Mitään ei ole vielä Liigassa voitettu, mutta mikä parasta, eipä ole hävittykään. Ensimmäinen mestaruus on jo hankittuna ja se on aika paljon enemmän kuin tähän aikaan vuodesta meillä yleensä on ollut tapana. Kunhan pelaajien jalat pysyy maassa ja fokus oikeissa asioissa, tästä tulee erinomainen kausi.

Kun Jokerit aikoinaan lähti KHL:ään oli hetken sellainen outo olo, kun ei sarjataulukosta enää löytynyt tuttua paikallisvastustajaa. Aika nopeasti sen kuitenkin unohti, varsinkin kun IFK:n yleisömäärät eivät laskeneet ollenkaan Jokereiden lähdön takia. Viimeistään keväällä 2016, kun voitettiin runkosarja ja pelattiin huikeat finaalit Tapparaa vastaan oli Jokerit muisto vain. En oikeasti kaipaa heitä takaisin, mutta jos sarja joskus avataan ja he pelaamalla paikkansa ansaitsevat niin sitten se on ok. Jokereiden merkitystä suomalaiselle jääkiekolle on liioteltu. Edes stadilainen jääkiekko ei Jokereita liiemmin tarvitse.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Jaakko Parkkali ja Arttu Lindeman





Linkki vie TikTokiin jossa kaksi tubettajaa suolaavat IFK:ta.



Tässähän ei kyllä sitten Jaakko tai Arttu suolanneet mitään tai ketään muuta kuin itsensä. Olipas aivan infernaalisen kiusallinen turaus. Uskomatonta, eikö nämä operoi kuitenkin ala-asteen sijaan jo jossain ammattikoulussa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hegu

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Näkemättä paskaa.

Tiedoksi lahilaisille narreille, että se HIFK:n ja Jokereiden terve(tullut) vastakkainasettelu, mitä tässä TikTok-videossa (muiden kirjoitusten perusteella, koska en aio pätkää katsoa) nyt ilmeisesti jotenkin yritetään hakea, on aina ennen syntynyt luonnollisesti. Kun sitä yritettiin oikein hakemalla hakea, se meni aivan totaalisen vituiksi ja sekoitti kummankin organisaation pasmat ja on suuri häpeätahra stadilaisessa jääkiekossa. Siinä ei ole mitään aitoa eikä se ole tervettä. Mitään sotaa ei kukaan kaipaa, vaan naapuria voidaan "vihata" ihan salonkikelpoisestikin. Kuittaillaan silloin, kun on kuitin paikka, ja niitä paikkoja tulee kyllä puolin ja toisin, mutta vihan lietsominen on turhaa ja vähän surullistakin. Toivottavasti tämä asia ymmärretään ja sisäistetään ihan oikeasti kummankin toimiston puolella. Kukaan ei kaipaa sellaista ilmapiiriä kuin vuodesta 2012 alkaen oli monta vuotta. En todellakaan odota, että ollaan parhaita ystäviä, koska ei me olla, mutta toimeen pitää tulla ja ymmärtää, että kummallakin seuralla on valtava määrä yhteisiä intressejä.

Itse en koe Jokereita millään tavalla uhkana. En tuhlaa energiaani yhtään provosoitumalla mistään, mitä narrifanit tai seura tekee. Jos joku juntti tulee mölisemään mulle dösärillä jotain sontaa tai naureskelemaan vaikka mun stifloille, en mä siihenkään reagoi mitenkään. Mietin vain, että onneksi en ole itse noin reppana.

En varsinaisesti kaipaa Jokereita, mutta kaipaan sitä extratunnetta ja -latausta, minkä vain aito paikalliskilpailija voi saada aikaan. Ja Jokerit nyt vain sattuu olemaan se seura, jolle on kuittailtu kasarilla ja jonka takia on itketty ysärillä, joten minkäs teet. Jos naapurista nyt joku tulee uhoamaan, niin siinähän uhoaa. Kyllä tänne maailmaan mölinää mahtuu. Ei HIFK:lla ole mitään pelättävää tai syytä olla epävarma mistään. Meillä menee hyvin ja olemme edelleen Liigan kiinnostavin seura. Jos nyt Jokerit saa pari vuotta extrahypeä, niin siinähän saa, paikkansa niidenkin on ansaittava ja kokemus on osoittanut, että menestyminen ei ole helppoa. Ne tekee omaa juttuaan, me omaamme ja jossain vaiheessa varmaan tiemme jollain tavalla yhdistyvät. En mä Jokereille erityisesti mitään pahaa toivo, jos en nyt mitään erityisen hyvääkään. Mun elämäni jatkuu ihan kuten ennenkin, joten ei mun varsinaisesti tarvitse suoda naapurille ajatustakaan. Mua kiinnostaa ainoastaan HIFK ja jos HIFK hyötyy siitä jotenkin, että Jokereista kasvaa uskottava Liiga-jengi, fine ja otan vastaan. Pari vuotta voi saada ilmaista hypetystä, mutta jossain vaiheessa sekin loppuu, jos hypelle ei ole aihetta.

Itseäni hymyilyttää se, että meillä on kasassa kova nippu, joka on sekoitus kokemusta ja nuoruuden intoa. Mitään ei ole vielä Liigassa voitettu, mutta mikä parasta, eipä ole hävittykään. Ensimmäinen mestaruus on jo hankittuna ja se on aika paljon enemmän kuin tähän aikaan vuodesta meillä yleensä on ollut tapana. Kunhan pelaajien jalat pysyy maassa ja fokus oikeissa asioissa, tästä tulee erinomainen kausi.
Touche @BOL. Well said! Vihanpito ei toimi itsellenikään minkäänlaisena polttoaineena, oli asia sitten mikä tahansa. Pieni vittuilu (pilke silmäkulmassa) on puolestaan asiaan kuuluvaa ja parhaimmillaan suoranaista taidetta - kuten hyvin tiedämme.

Toivottavasti Jokereiden uuden tulemisen myötä asenteet eivät palaudu samalle lapselliselle tasolle, millä ne olivat heidän poistuessa sloboihin. Nyt olisi oiva mahdollisuus hiukan puhdistaa pöytää. Tyylikkyys on aina in!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Jaakko Parkkali ja Arttu Lindeman painavat narrit-kiimoissaan IFK:sta melkoista tekstiä. Hymyilyttää kun muistaa, että varsinkin Parkkali on painanut aina sen seuran paidan niskaan, mistä on euroja taskuun valunut.





Linkki vie TikTokiin jossa kaksi tubettajaa suolaavat IFK:ta.

Parkkalilla on kuitenkin vain yhden seuran Logo pohkeessa. Se ei ole IFK.

Vähän kyllä hävettää. Kuka toi Jaakko Parikkala on? Tullut nyt pariin otteeseen vastaan jo aiemminkin, mutta ei mitään käryä kuka se on. Lindemanni on räppäri, sen sentäs tiedän.


 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fanikatsomon kausarit ovat kuulemma jo tovin olleet loppuunmyytyjä, ja varapaikoillekkin on ollut niin iso kysyntä että nyt myös C1 katsomosta on avattu paikkoja kausarimyyntiin alennetuin "fanikatsomo" hinnoin varapaikoilla oleville.

Taitaa pientä kiima olla havaittavissa myös fanien puolelta.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fanikatsomon kausarit ovat kuulemma jo tovin olleet loppuunmyytyjä, ja varapaikoillekkin on ollut niin iso kysyntä että nyt myös C1 katsomosta on avattu paikkoja kausarimyyntiin alennetuin "fanikatsomo" hinnoin varapaikoilla oleville.

Taitaa pientä kiima olla havaittavissa myös fanien puolelta.
Kausarimyynnissä on tulossa ilmeisesti jonkin sortin ennätystä.
 

AllBehind

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fanikatsomon kausarit ovat kuulemma jo tovin olleet loppuunmyytyjä, ja varapaikoillekkin on ollut niin iso kysyntä että nyt myös C1 katsomosta on avattu paikkoja kausarimyyntiin alennetuin "fanikatsomo" hinnoin varapaikoilla oleville.

Taitaa pientä kiima olla havaittavissa myös fanien puolelta.
Hieno juttu yleisesti, mutta juuri tänään laitoin itse kausarikyselyä fanikatsomoon joten vissiinkin sinne pääsemisen toiveen voikin samantien heittää romukoppaan.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno juttu yleisesti, mutta juuri tänään laitoin itse kausarikyselyä fanikatsomoon joten vissiinkin sinne pääsemisen toiveen voikin samantien heittää romukoppaan.
Pitkälti, varmaan tuota C1 kausaria tarjoavat jossei nekin ole jo mennyt. Mutta siitäkin saa 349€ pulittaa eli reilusti enemmän kun normi fanikausari mutta halvempi kun seuraavan kategorian tsetit.

Ja siinä oli myyntivalttina se että tuon C1 erikoiskausarin ottaneet pääsevät odotuslistan kärkeen fanikatsomon kausareihin seuraavalle kaudelle.
 

AllBehind

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitkälti, varmaan tuota C1 kausaria tarjoavat jossei nekin ole jo mennyt. Mutta siitäkin saa 349€ pulittaa eli reilusti enemmän kun normi fanikausari mutta halvempi kun seuraavan kategorian tsetit.

Ja siinä oli myyntivalttina se että tuon C1 erikoiskausarin ottaneet pääsevät odotuslistan kärkeen fanikatsomon kausareihin seuraavalle kaudelle.
Eikös tuo C1 kausari liiku jossain lähempänä tonnin hintahaarukkaa?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Eikös tuo C1 kausari liiku jossain lähempänä tonnin hintahaarukkaa?


249€ maksaa C1 fanikausari.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

249€ maksaa C1 fanikausari.
Jos haluaa peliä seurata niin pleksin takaa B4/C1 alariveistä ei näe pelistä kuin puolet. Tuohon hintaan ostaisin mielellään noiden katsomoiden yläriveihin koko 5hengen perheelle kausarit... mutta irtolipuilla pitää mennä ja niiden hinnoilla joka kaudella on tullut enemmän meidän vierasmatseja kuin kotimatseja....
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös tuo C1 kausari liiku jossain lähempänä tonnin hintahaarukkaa?


249€ maksaa C1 fanikausari.
Tämä on joku erikoiserä jota myydään tiskin alta niille jotka ovat varapaikoilla fanikatsomon kausereihin. Ne on tuon 6 kategorian kortteja oikeasti, eli ovh 521€
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tämä on joku erikoiserä jota myydään tiskin alta niille jotka ovat varapaikoilla fanikatsomon kausereihin. Ne on tuon 6 kategorian kortteja oikeasti, eli ovh 521€
Näköjään hinnoittelu hieman muuttunut. Mielenkiintoista nähdä onko irtolippujen hinnoitteluun tullut myös muutoksia.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on joku erikoiserä jota myydään tiskin alta niille jotka ovat varapaikoilla fanikatsomon kausereihin. Ne on tuon 6 kategorian kortteja oikeasti, eli ovh 521€
Kyllä Fanikatsomolippu kausari maksaa ihan oikeasti tuon 249€ katsomoon C1 eikä ole mikään erikoiserä. Kategoria 7 Fanikatsomot
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä Fanikatsomolippu kausari maksaa ihan oikeasti tuon 249€ katsomoon C1 eikä ole mikään erikoiserä. Kategoria 7 Fanikatsomot
Fanikatsomokausarit on loppuunmyyty jonka takia varasijoilla oleville on tarjottu 6. Kategorian paikkoja C1 katsomosta alennettuun hintaan. Koska kyseeessä erikoistarjous ei sitä näy IFK:n sivuilla, mutta esim itselleni tuota tarjottiin kun olin toimistoon yhteydessä kausariasioissa.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös