Nyt just hymyilyttää!

  • 2 077 218
  • 10 349

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Joku ammattimainen vedonlyöjä on oletettavasti tehnyt isot fyrkat IFKn ala-arvoisella kotivireellä tällä kaudella? Nytkin Jukureiden voitolle Veikkaus tarjoaa 3.75 kerrointa ja tasapelille 4.55 kerrointa. IFK toki on Jekyll & Hyde = ei ikinä tiedä mitä tulee, mutta peilaten tätä kautta ja viimeaikaisia otteita niin huomattavasti kotivoittoa todennäköisempiä tuloksia ovat vierasvoitto/tasapeli.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Saatana, tänään jysähtää 7-3. Tosin vaan eurolla laitoin.
Ei auta päällikön pelikirja ja "gäggyli" hoitaa tarvittavan.

Onneksi on jengii katsomossa!!!!!!
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Ei ainakaan hävitä nollilla tänään.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämän päivän voitto saattoi olla iso. Nyt saatiin yleisö takaisin ja heti voitto. Olisi voinut olla kohtalaisen kova pala purtavaksi, jos oltaisiin hävitty tänäänkin yleisöstä huolimatta.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Hyvä peli, tarkkaa playoff-kiekkoa alku, jossa IFK sai pikku hiljaa vaihdetta paremmin sisään. Myös Gartsin tuuletukset päätössekunneilla lämmittivät.
Ja tietenkin Krivokrasovin ja Garfieldin tarjoama old time hockey -näytös, hattua päästä molemmille!

 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Harvoin on Jukurit voittoa juhlittu tällä palstalla näin vahvasti:-). Hymyilyttää tuo voitto kuitenkin täälläkin.
Kyllä, näin se pitääkin :)

Tulee mieleen viimekauden yks peli, jossa IFK pisti vikan tyhjiin, ja joku kirjoitti tänne:
Se on siinä, Sport on lyöty, Sport on lyöty...!
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hyvä fiilis! Josko tästä alkaisi taas rahtilaiva kääntyä. Arvokas voitto kuumaa ja hyvin liikkuvaa jengiä vastaan ja ennen kaikkea hieno fiilis päästä taas hallille ja huomata että moni muukin saapunut paikalle. Toivottavasti loppu runkosarjan ajan saadaan porukkaa hallille ja paikattua kassan tilannetta.
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli mukava voitto taas vaihteeksi.

Se mikä oli vähän omituista oli, että mielestäni Mika Saukkonen oli paljon vähemmän ärsyttävä kuin yleensä. Alkaako veteraani vertyä kevättä kohti? Vai onko se vaan, että yleisön läsnäolo laittaa selostajankin panemaan parastaan. Tuli siellä toki Talbäärit yms., mutta itse selostus oli ihan ok. Tai sitten olen saanut huomaamattani aivohalvauksen.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Oli mukava voitto taas vaihteeksi.

Se mikä oli vähän omituista oli, että mielestäni Mika Saukkonen oli paljon vähemmän ärsyttävä kuin yleensä. Alkaako veteraani vertyä kevättä kohti? Vai onko se vaan, että yleisön läsnäolo laittaa selostajankin panemaan parastaan. Tuli siellä toki Talbäärit yms., mutta itse selostus oli ihan ok. Tai sitten olen saanut huomaamattani aivohalvauksen.
Tuli siellä myös useampaan otteeseen Jokerit, kun puhui Jukureista. Mutta sattuuhan näitä.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oli mukava voitto taas vaihteeksi.

Se mikä oli vähän omituista oli, että mielestäni Mika Saukkonen oli paljon vähemmän ärsyttävä kuin yleensä. Alkaako veteraani vertyä kevättä kohti? Vai onko se vaan, että yleisön läsnäolo laittaa selostajankin panemaan parastaan. Tuli siellä toki Talbäärit yms., mutta itse selostus oli ihan ok. Tai sitten olen saanut huomaamattani aivohalvauksen.
Mulla on kai vähän jäänyt levy päälle, mutta tuolta on tuntunut oikeastaan koko kauden. Kehno selostajahan tuo on, mutta verrattuna Mertarantaan suorastaan sympaattinen. Jälkimmäinen on nykyään perkeleen huono, puolueellinen ja puusilmäinen (eli Cmoren asiakaspalvelun sanoin "persoonallinen ja sangen värikäs selostustyyli"). Vaikuttaa myös melko ylimieliseltä, kun ei vaivaudu ottamaan selvää siitä miten pelaajien nimet äännetään. Saukkosen tallbäärit ja winbäärit on jotenkin pienempi paha kuin Muuttin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tajusin, että OJ on kyllä niin seuransa näköinen valmentaja. Oikeasti. Sehän on niiden logossakin kun katsoi Liigan sivuilta lehdistötilaisuutta. Jukurien logo ja OJ, kuin kaksi marjaa.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Ehkä hienointa kumminkin eilisessä oli näiden meidän tulosyksikön äijien lukkojen aukeaminen. Onhan Paajanen, Innala, Koivistoinen ja Dyk ainakin ollut aivan lukossa viime aikoina. Hyviä onnistumisia ja huomenna iso peli taas.
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
HIFK:n IG ja siellä uusin Skydda -video, jossa Garteig näyttää vaihe vaiheelta miten etutolppa pidetään kiinni. Jotenkin vaan pisti hymyilyttämään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Mulla on kai vähän jäänyt levy päälle, mutta tuolta on tuntunut oikeastaan koko kauden. Kehno selostajahan tuo on, mutta verrattuna Mertarantaan suorastaan sympaattinen….
Saukkosen tallbäärit ja winbäärit on jotenkin pienempi paha kuin Muuttin.
Just näin ja Shmooltsista nyt puhumattakaan….
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
No perkele kun huominen peli peruttu, niin tumppaan kympin tähän peliin.
Vitosella 3-7 ja toisella "zärdäääään" tekee maalin.
Taattu rahan tulo. Heh!!!
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
No perkele kun huominen peli peruttu, niin tumppaan kympin tähän peliin.
Vitosella 3-7 ja toisella "zärdäääään" tekee maalin.
Taattu rahan tulo. Heh!!!

Paljon oli kerroin Jardinen maalille?
Ite laitoin femman Jardinen kahelle maalille. Kerroin 101. :)
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Joo ei oo paljon sardiinii näkynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös