Kyllä, näin se pitääkin :)Harvoin on Jukurit voittoa juhlittu tällä palstalla näin vahvasti:-). Hymyilyttää tuo voitto kuitenkin täälläkin.
Tuli siellä myös useampaan otteeseen Jokerit, kun puhui Jukureista. Mutta sattuuhan näitä.Oli mukava voitto taas vaihteeksi.
Se mikä oli vähän omituista oli, että mielestäni Mika Saukkonen oli paljon vähemmän ärsyttävä kuin yleensä. Alkaako veteraani vertyä kevättä kohti? Vai onko se vaan, että yleisön läsnäolo laittaa selostajankin panemaan parastaan. Tuli siellä toki Talbäärit yms., mutta itse selostus oli ihan ok. Tai sitten olen saanut huomaamattani aivohalvauksen.
Mulla on kai vähän jäänyt levy päälle, mutta tuolta on tuntunut oikeastaan koko kauden. Kehno selostajahan tuo on, mutta verrattuna Mertarantaan suorastaan sympaattinen. Jälkimmäinen on nykyään perkeleen huono, puolueellinen ja puusilmäinen (eli Cmoren asiakaspalvelun sanoin "persoonallinen ja sangen värikäs selostustyyli"). Vaikuttaa myös melko ylimieliseltä, kun ei vaivaudu ottamaan selvää siitä miten pelaajien nimet äännetään. Saukkosen tallbäärit ja winbäärit on jotenkin pienempi paha kuin Muuttin.Oli mukava voitto taas vaihteeksi.
Se mikä oli vähän omituista oli, että mielestäni Mika Saukkonen oli paljon vähemmän ärsyttävä kuin yleensä. Alkaako veteraani vertyä kevättä kohti? Vai onko se vaan, että yleisön läsnäolo laittaa selostajankin panemaan parastaan. Tuli siellä toki Talbäärit yms., mutta itse selostus oli ihan ok. Tai sitten olen saanut huomaamattani aivohalvauksen.
Tuli siellä myös useampaan otteeseen Jokerit, kun puhui Jukureista. Mutta sattuuhan näitä.
Mulla on kai vähän jäänyt levy päälle, mutta tuolta on tuntunut oikeastaan koko kauden. Kehno selostajahan tuo on, mutta verrattuna Mertarantaan suorastaan sympaattinen….
Just näin ja Shmooltsista nyt puhumattakaan….Saukkosen tallbäärit ja winbäärit on jotenkin pienempi paha kuin Muuttin.
No perkele kun huominen peli peruttu, niin tumppaan kympin tähän peliin.
Vitosella 3-7 ja toisella "zärdäääään" tekee maalin.
Taattu rahan tulo. Heh!!!
Paljon oli kerroin Jardinen maalille?
Ite laitoin femman Jardinen kahelle maalille. Kerroin 101. :)
Paljon oli kerroin Jardinen maalille?
Ite laitoin femman Jardinen kahelle maalille. Kerroin 101. :)
Veikkaukselta soitettu selvästi Villelle, et Jardinea ei sit saa päästää kentälle..