Nyt just hymyilyttää!

• 2 377 040
  • 12 140

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Pakko se on hupiveto 7-3 laittaa, muuten en päivän vedoissani koske IFK:n kohteisiin.
Joten eiköhän Tapsa saa jonkun euforian päälle ja pitää nollat. Ja pelaajat paukuttelee joka paikasta sisään.

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Tänään taas vastassa uusi valmentaja, joka tulee ottamaan Peltosen takataskuun

Suosikkijoukkue
B&B&B&B
pitkästä aika eksyin tänne ja sen landespedejen lannan tuoksun jälkeen silmiini osui IS otsikko että ollaan pakkovoiton edessä!

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Pakko se on hupiveto 7-3 laittaa, muuten en päivän vedoissani koske IFK:n kohteisiin.
Joten eiköhän Tapsa saa jonkun euforian päälle ja pitää nollat. Ja pelaajat paukuttelee joka paikasta sisään.

Lainaan itseäni.
Ei saanutkaan.
Eikä oikein mikään muukaan viestissäni toteudu.

Olen mielelläni väärässä loppupelin suhteen.

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Näillä kertoimilla melkein 20 paukku, maistuu. Huomenna sitten taas uusi mottipäinen sisään.

RedBeast

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näillä kertoimilla melkein 20 paukku, maistuu. Huomenna sitten taas uusi mottipäinen sisään.
Alat olee jo aika vanha vitsi. 4-4 tulosveikkauksessa mutta myös 3-4 oli mottipäinen? Sitten jos peli päättynyt tasan niin huutelet että että helpot tasapelirahat mottipäisellä. Pelitili huitelee ennätyslukemissa, mutta olipa hiljaista omalta osaltasi kun HIFK voitti muutamat pelit. Mutta niinhän se on; voitoista huudellaan mutta tappion tullessa mennään puskaan piiloon. Kai sä jotain kiksejä näistä saat. Trolli

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Alat olee jo aika vanha vitsi. 4-4 tulosveikkauksessa mutta myös 3-4 oli mottipäinen? Sitten jos peli päättynyt tasan niin huutelet että että helpot tasapelirahat mottipäisellä. Pelitili huitelee ennätyslukemissa, mutta olipa hiljaista omalta osaltasi kun HIFK voitti muutamat pelit. Mutta niinhän se on; voitoista huudellaan mutta tappion tullessa mennään puskaan piiloon. Kai sä jotain kiksejä näistä saat. Trolli
Ymmärrän että vituttaa, mutta ihan turhaan sä aloitat mitään henkilökohtaista hyökkäystä mua vastaan. Nyt jäitä hattuun kaveri.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Enemmän ketjun ”itkisin, jos en nauraisi” materiaalia oli se, että tasoitusta hakiessa viimeisen kolmen peliminuutin aikana kentällä pyörii ketju Mäkiaho-Manninen-Åsten. Eivät yllättäen saaneet painetta Jukurit päätyyn.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nordenskiöldinkadun kierrätyskeskus
Huomenna on hieno päivä, kun jääkiekon Carlo Ancelotti ja Pep Guardiola kohtaavat spektaakkelimaisessa showssa. Peltosen suorastaan punakonemainen pelitavallinen brilianssi kohtaa Havun uskomattoman kyvyn saada supertähdet suoriutumaan kaikkein kovimmissakin paikoissa! Tätä, ette halua missata.

Viimeksi muokattu:

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Huomenna on hieno päivä, kun jääkiekon Carlo Ancelotti ja Pep Guardiola kohtaavat spektaakkelimaisessa showssa. Peltosen suorastaan punakonemainen pelitavallinen brilianssi kohtaa Havun uskomattoman kyvyn saada supertähdet suoriutumaan kaikkein kovimmissakin paikoissa! Tätä, ette halua missata.
Ei ole kyllä pienintäkään aikomusta seurata tätä spektaakkelia. Onneksi lomalla ja pistän golfpalloa ilmaan ja ehkä reikäänkin. Jos olisi himassa, niin lumous taas vetäisi puoleensa vajaa kolme tuntia menisi vastaanottimen äärellä hypnoosissa.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Joku keravalainen amisviiksi oli kaiketi saanut pöllittyä pussikaljaa jostain ja ilmestyi esittelemään pienuuttaan meidän fanitoimintaketjuun. Mikään ei ole muuttunut.

Mitähän ihmettä tuossa oikein tapahtui? Meidän faniyhdistyksen tilillä heitettiin aikamoinen rimanalitusviesti. Hämmennys on päällimmäisenä mielessä. Tais olla kostea ilta…

Marino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Joku keravalainen amisviiksi oli kaiketi saanut pöllittyä pussikaljaa jostain ja ilmestyi esittelemään pienuuttaan meidän fanitoimintaketjuun. Mikään ei ole muuttunut.
Tästä sai kyllä hyvät naurut aamuun.

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Ymmärrän että vituttaa, mutta ihan turhaan sä aloitat mitään henkilökohtaista hyökkäystä mua vastaan. Nyt jäitä hattuun kaveri.
Voisit kyllä minunkin puolestani aloittaa jonkun aivan oman peliongelma -otsikkosi. Lupaan laittaa seurantaan jos muutat tyyliäsi hieman etupainotteisempaan suuntaan. Olisi nimittäin upeaa mikäli vähemmänkin lahjakkaat ennustajat pääsisivät nauttimaan suuresta asiantuntemuksestasi mitä selkeästi löytyy vedonlyöntiin.

Itse en ole kohta vuosikymmeneen vaivautunut vedonlyöntiä harrastamaan, mutta ehkä myös minä saan inspiraatiota avullasi. Pelkkää voittoa. Paitsi peliyhtiöille.

Viimeksi muokattu:

Panu#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suolahden Urho
Voisit kyllä minunkin puolestani aloittaa jonkun aivan oman peliongelma -otsikkosi. Lupaan laittaa seurantaan jos muutat tyyliäsi hieman etupainotteisempaan suuntaan. Olisi nimittäin upeaa mikäli vähemmänkin lahjakkaat ennustajat pääsisivät nauttimaan suuresta asiantuntemuksestasi mitä selkeästi löytyy vedonlyöntiin.

Itse en ole kohta vuosikymmeneen vaivautunut vedonlyöntiä harrastamaan, mutta ehkä myös minä saan inspiraatiota avullasi. Pelkkää voittoa. Paitsi peliyhtiöille.
Ihan etupainotteisesti nuo tuleekin, Täällä ainakin peesailtu ja hyvin osunutkin. Kiitokset palstaveli @Bulilla ja Ville Peltonen orkestereineen

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mitähän ihmettä tuossa oikein tapahtui?

Occamin partaveitsi on varmaan hyvä lähtökohta. J

oku Eteläpäädyn aktiivi, jolla on syvät antupatiat HIFK:ta kohtaan halusi purkaa pahan olonsa. Jos tätä ei pääse tekemään syystä tai toisesta muuten kuin käyttämällä Eteläpäädyn tunnuksia, niin niitä.on sitten käytettävä.

Ehkäpä modet puuttuvat, jos palstan sääntöjä on rikottu muutenkin kuin itse viestin sisällöllä.

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey

Noh, helpompi vaan sitten jättää tätä kirjoittelua vähemmälle. Tämän hetkiseen maailmaan mahtuu muutenkin liikaa pahaa oloa ja erimielisyyksiä, niin turha sitä on omalta osaltaan enempää lisätä. Todella harmi, että olen kirjoituksillani aiheuttanut pahaa mieltä, se ei tietenkään ole ollut tarkoitukseni. Voi juku, nyt ei kyllä hymyilytä.

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Noh, helpompi vaan sitten jättää tätä kirjoittelua vähemmälle. Tämän hetkiseen maailmaan mahtuu muutenkin liikaa pahaa oloa ja erimielisyyksiä, niin turha sitä on omalta osaltaan enempää lisätä. Todella harmi, että olen kirjoituksillani aiheuttanut pahaa mieltä, se ei tietenkään ole ollut tarkoitukseni. Voi juku, nyt ei kyllä hymyilytä.
Juu, ehkä se on helpompi kuin se, että ei leuhottaisi useimmiten vain jälkeenpäin.

Rohkeasti vaan sitä omaa seuranta-otsikkoa pystyyn.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Ei ole kyllä pienintäkään aikomusta seurata tätä spektaakkelia. Onneksi lomalla ja pistän golfpalloa ilmaan ja ehkä reikäänkin. Jos olisi himassa, niin lumous taas vetäisi puoleensa vajaa kolme tuntia menisi vastaanottimen äärellä hypnoosissa.
Itsekin lähdössä kohta Torren suuntaan kuukaudeksi. Saa tarvittavan pesäeron ja muuta ajateltavaa tähän paskaan, kun laittaa golfpalloa ilmaan. Ja mikä parasta, kausikin lienee jo kotiin palatessa ohi. Tämä jos joku saa hymyilemään.

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Hymyilyttää, että ei tarvii tänäänkään katsoa peltospaskaa, kun on keikantynkää ja muuta menoa. Eilisen pelasti rouvan kanssa vietetty parisuhdejuhlinta, katsoin vaan teksti-tv:stä tuloksen ja maalikoosteen

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy