Nyt just hymyilyttää!

• 2 345 804
  • 11 954

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikesta huolimatta HIFK, eilen, tänään ja aina
Se oli juurikin viestini pointti. Nimenomaan tuollaisen brändi kuin Ifk, fanien suupieliä nostaa ylöspäin lähempien kilpailijoiden häviäminen. Noilla resursseilla pitäisi katsoa jotain ihan muuta.

Arvostan Ifk:ta suuresti ja toivon nousevan takaisin suurten joukkoon. Toivottavasti jostain löytyisi oikeat henkilöt tekemään tarpeelliset toimenpiteet organisaation tuuletukseen.

Kiva kun kävit täällä.

Mua hymyilyttää edelleen, että omat inhokki vastukset kaikki kolme hävisi tänään. Sillä ei ole mitään tekemistä meidän sarjasijoituksen kanssa. Me ollaan hävitty niin kauan kun Peltonen valmentaa.

Joten ole hyvä ja suo meille tämä ilo.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, 9611
fanien suupieliä nostaa ylöspäin lähempien kilpailijoiden häviäminen. Noilla resursseilla pitäisi katsoa jotain ihan muuta.

Arvostan Ifk:ta suuresti ja toivon nousevan takaisin suurten joukkoon. Toivottavasti jostain löytyisi oikeat henkilöt tekemään tarpeelliset toimenpiteet organisaation tuuletukseen.
No hei, kiva se on että nousee välillä suupielet edes jostain. Vaatisi niin ison tuuletuksen koko organisaatio aika korkealta asti, jotta muutoksia tapahtuisi, joten en pidätä henkeä.

Kane88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Chicago Blackhawks, Die Mannschaft
Sori vieraisiin huutelu, mut vähän hymyilyttää tämän ketjun nosto. Tässä vaiheessa kautta pitäis homman olla omasta tekemisestä kiinni
Samaa mieltä sun kanssas. Kaikki täällä palstalla olevat saavat kirjoittaa mitä haluaa tottakai mutta itse kuten enemmistö IFK faneista jonka tunnen seuraa ainoastaan miten oma peli etenee, eikä tuijota muitten pistemääriä. Toki, seuraan minä myös Ilveksen, Sportin, Ässien ja Tepsin pelejä, ne on ns mun jengit IFKn jälkeen.

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Pakko kyllä sanoa että toisaalta hymyilyttää (ja yllättää) toi Kärppien korpivaellus. Rosteri on älyttömän kova paperilla, mutta ei tunnu peli aukeavan.
Pitääkin käydä Voimasuhteet -ketjussa katsomassa, että vieläkö paidattomilla kärppäfaneilla keulii. Voi olla hymyn paikka.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä sun kanssas. Kaikki täällä palstalla olevat saavat kirjoittaa mitä haluaa tottakai mutta itse kuten enemmistö IFK faneista jonka tunnen seuraa ainoastaan miten oma peli etenee, eikä tuijota muitten pistemääriä. Toki, seuraan minä myös Ilveksen, Sportin, Ässien ja Tepsin pelejä, ne on ns mun jengit IFKn jälkeen.

Mä kyllä uskon siihen, että meidän jengi pystyy taistelemaan ihan tosissaan noista liigan kärkipaikoista, koska tähänkin mennessä ollaan ihmeen hyvin pysytty näissä kärkikahinoissa, vaikka meidän peli onkin ollut todella epätasaista. Sen verran hyvin tossa on ristiin monet pelanneet, kun kaikki kärkijengit ovat hävinneet pelejään niille sarjataulukon alemmilla paikoilla oleville pitkin kautta.

Tämän vuoksi juurikin ne ensi viikon kotimatsit olisi tosi hyvä voittaa molemmat, niin se vielä parantaisi asemia sijoituksen ja varsinkin kotiedun suhteen. Niistä kun tulisi se 5-6 pinnaa, niin olisi hieno homma.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy