Nyt just hymyilyttää!

• 2 400 360
  • 12 287

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, 9611
fanien suupieliä nostaa ylöspäin lähempien kilpailijoiden häviäminen. Noilla resursseilla pitäisi katsoa jotain ihan muuta.

Arvostan Ifk:ta suuresti ja toivon nousevan takaisin suurten joukkoon. Toivottavasti jostain löytyisi oikeat henkilöt tekemään tarpeelliset toimenpiteet organisaation tuuletukseen.
No hei, kiva se on että nousee välillä suupielet edes jostain. Vaatisi niin ison tuuletuksen koko organisaatio aika korkealta asti, jotta muutoksia tapahtuisi, joten en pidätä henkeä.

Kane88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Chicago Blackhawks, Die Mannschaft
Sori vieraisiin huutelu, mut vähän hymyilyttää tämän ketjun nosto. Tässä vaiheessa kautta pitäis homman olla omasta tekemisestä kiinni
Samaa mieltä sun kanssas. Kaikki täällä palstalla olevat saavat kirjoittaa mitä haluaa tottakai mutta itse kuten enemmistö IFK faneista jonka tunnen seuraa ainoastaan miten oma peli etenee, eikä tuijota muitten pistemääriä. Toki, seuraan minä myös Ilveksen, Sportin, Ässien ja Tepsin pelejä, ne on ns mun jengit IFKn jälkeen.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä sun kanssas. Kaikki täällä palstalla olevat saavat kirjoittaa mitä haluaa tottakai mutta itse kuten enemmistö IFK faneista jonka tunnen seuraa ainoastaan miten oma peli etenee, eikä tuijota muitten pistemääriä. Toki, seuraan minä myös Ilveksen, Sportin, Ässien ja Tepsin pelejä, ne on ns mun jengit IFKn jälkeen.

Mä kyllä uskon siihen, että meidän jengi pystyy taistelemaan ihan tosissaan noista liigan kärkipaikoista, koska tähänkin mennessä ollaan ihmeen hyvin pysytty näissä kärkikahinoissa, vaikka meidän peli onkin ollut todella epätasaista. Sen verran hyvin tossa on ristiin monet pelanneet, kun kaikki kärkijengit ovat hävinneet pelejään niille sarjataulukon alemmilla paikoilla oleville pitkin kautta.

Tämän vuoksi juurikin ne ensi viikon kotimatsit olisi tosi hyvä voittaa molemmat, niin se vielä parantaisi asemia sijoituksen ja varsinkin kotiedun suhteen. Niistä kun tulisi se 5-6 pinnaa, niin olisi hieno homma.

Marino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Se ei hymyilytä että narrien fanit on heitellyt kolikoita eilen jossain periferiassa, mutta se hymyilyttää että osa kannattajista on hämmästyneitä että tätä tapahtuu. Aikanaan kuitenkin juuri narrifanit teki sitä useinkin. En halua linkittää, mutta jos googlaa "jokerit kolikot" niin löytää uutisen jossa eräs entinen narrikapteeni ihmettelee asiaa vuonna 2012. Kuten siinäkin todetaan:

"Viime aikoina Areenan jäälle on sinkoillut yllättävän usein kolikoita, kun kotijoukkueella on vaikeaa."

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jyp on pelannut keskiviikkona ja tänään. Ei kelpaa mikään kuntopuntari selitykseksi, jos yksikin piste jää Jyväskylään.
No mikä selitys sulle kelpaa? Niin vain kävi, että tämä(kin) onnistuttiin häviämään. Itse en syytä tappiosta kuntopuntaria, vaan päävalmentaja Peltosta. Mikä hymyilyttää? Villen aikakauden päättyminen on taas matsin verran lähempänä.

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Ei jaksa aina olla "negasiivessä" niin aloin hymyilee.
Ei sentään mennyt saukkosen mukaan ässien toinen maali yläkalervoon, meni takayliseen.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Alkupuolen sekoilun ja käsittämättömän mv-valinnan jälkeen kaksi pistettä maistuu. Kolme pinnaa oli otettavissa, mutta tämäkin oli odotettua parempi lopputulos näinkin tärkeässä matsissa runkosarjasijoitusten kannalta.

Marino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
RD aka Risto Dufva tänään Nordiksella, mukava että välillä eksyy tänne paremmallekkin puolelle? ;)
Nordiksella järkkärinä oleva kaverini on kertonut että RD on ollut todella monessa meidän matsissa paikalla.

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Nordiksella järkkärinä oleva kaverini on kertonut että RD on ollut todella monessa meidän matsissa paikalla.
Ehkä se kärkkyy Kuhdan/Tilkasen/Peltosen paikkaa eli pertsan RT olisikin RD? Siinä sitä olisikin pari, kalastaja ja uimari.

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Mä oon niin pervertti että katselisin mielummin IFK:n penkin takana RD:tä kuin VP:tä.
Kyllä se uimalakkimiehen lätkä taitaa olla yhtä tylsää ja 90-lukua, kuin tämä Peltosen. Toki lehdistötilaisuudet muuttuisi tragikoomisista ”mitä vittua mä oikein kuuntelen” tilaisuuksista hauskoiksi hetkiksi Risto-sedän kanssa.

Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA, FRANK
Kyllä se uimalakkimiehen lätkä taitaa olla yhtä tylsää ja 90-lukua, kuin tämä Peltosen. Toki lehdistötilaisuudet muuttuisi tragikoomisista ”mitä vittua mä oikein kuuntelen” tilaisuuksista hauskoiksi hetkiksi Risto-sedän kanssa.
Risto on yksi niitä harvoja jääkiekkoihmisiä kenen juttuja jaksaa kuunnella.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
On tää ihme jengi. Taaskaan ei itse asiassa esitetty mitään ihmeellistä, mutta silti sarjakärki kaatui vieraissa Papin johdolla. Mä en ihan ymmärrä tätä, mutta ei kai sen niin väliäkään. Pakostihan tässä hymyilyttää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy