Nyt just hymyilyttää!

• 2 310 842
  • 11 711

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääskä, Pakarinen, Liivik, Åsten, Kuhta, Petrell
Naisystävä kysyi ihan perustellun kysymyksen. "Miksi tota pitää aina katsoa, kun HIFK häviää aina ja sitten tulee vain paha mieli?". Sai itsenikin miettimään miksi tätä touhua on jaksannut seurata vuodesta toiseen näin innokkaasti vaikka varsinkin viime vuosina pelin viihdearvokin on romahtanut. Menestystä nyt ei tietenkään ole tullut, mutta hauskaa tätä on ollut silti seurata. Nyt en oikein osaa itsekään sanoa, miksi seuraan tätä.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Hymyilyttää Pelsujen maskotti. Ei enempää lahtea voisi olla. Toki valitsivat tiensä jo palkatessaan Iida Vainion, samalla tyylillä jatketaan.

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Mottipäinen kiinni lapulla ja hymy kasvoille, maistuu! Pelistä ei sanottavaa. Huomenna lypsy jatkuu.

pertsa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Huomenna on uusi päivä ja uusi peli, sama vastustaja. Hyvä rivalry tämä Pelicans meille. Oikeasti hyviä taistelupareja ja hyvä tunnelma. Toivottavasti Jori pelaa huomenna.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos Peltonen, kun otit rohkeasti maalivahdin pois kahdesti. 300 € tuli sillä tempulla.

Oho, aika hyvät fyrkat oot sitten kyllä kuitannut, niin pistää aivan taatusti hyvälle mielelle.

Tosiaan kävi alunperin mielessä, jos olisi lähtenyt tänään Lahteen katsomaan vieraspeliä, mutta onneksi työkuviot muuttivat suunnitelmia ja en sitten päässyt lähtemään, joka olikin erittäin hyvä asia tämän illan pelin jälkeen.

Hymyilyttää myös, kun ollaan vielä suht lähellä sarjakärkeä, vaikka tänäänkin tuli tappio, kun SaiPa ja Tappara hävisivät myös omat matsinsa. Kiva myös että Paajanen alkaa KooKoossa hieman parantaa peliään, kun tänään 1+1 SaiPaa vastaan.

Hymyilyttää, kun tänään on tulossa ainakin yksi piste. Laitoin koko pelitilin sileäksi kotivoitolle, joten se ei ainakaan tule toteutumaan.
Tupla tai kuitti. Ja taas mennään. Kaikki eiliset voitot kiinni tänään vierasvoitolle. En mä ymmärrä, miten voi olla noin korkea kerroin. Mutta en mä vedonlyönnistä ymmärrä muutenkaan mitään. Yritän kuitenkin tarjota joukkueelle mahdollisuuden voittaa tai edes saavuttaa sen väsyneen tasuripisteen.

Ja Jannelle edelleen tiedoksi: jos haluat saavuttaa yhtä hyvää menestystä kuin viimeisen 20 pelin ajan, niin mun palkkaaminen päävalmentajaksi tulee huomattavasti halvemmaksi ja menestys ei ainakaan kovin paljon heikompaa voi olla. Pistä yv.

KanonKillar

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Naisystävä kysyi ihan perustellun kysymyksen. "Miksi tota pitää aina katsoa, kun HIFK häviää aina ja sitten tulee vain paha mieli?". Sai itsenikin miettimään miksi tätä touhua on jaksannut seurata vuodesta toiseen näin innokkaasti vaikka varsinkin viime vuosina pelin viihdearvokin on romahtanut. Menestystä nyt ei tietenkään ole tullut, mutta hauskaa tätä on ollut silti seurata. Nyt en oikein osaa itsekään sanoa, miksi seuraan tätä.
Mä olen vähentänyt sekä IFK:n että Jatkoajan seuraamista juuri tästä syystä. Miksi antaa huomiota asioille, jotka aiheuttaa etupäässä pahaa mieltä? Viisikymppisenä mä jo tiedän, että tietty mielenrauha / perustyytyväisyys on tärkein asia mun hyvinvoinnille. Mä kestän hyvin epävarmuutta ja heikkoja jaksoja, JOS voin uskoa siihen, että muutokseen pyritään ja sen eteen tehdään työtä. Nyt kuitenkin IFK:n toiminta osoittaa, että seura on päättänyt uhrata tämän kauden. Siihen voi olla hyvätkin taloudelliset syyt, mutta kannattaja ei ole velvollinen pettymään koko ajan lisää. Kannattaja voi ja saa valita ottaa etäisyyttä.

ps. Sitä mä vähän hämmästelen, että seura katsoo voivansa ottaa tämän riskin. Mikään kun ei takaa sitä, että etäisyyttä ottanut kannattaja (tai yhteistyökumppani) enää koskaan palaa. Löytyy muita kiinnostuksen, ajan- ja rahankäytön kohteita. Mä välitän IFK:sta, mutta mä en ole vastuussa siitä. Omasta hyvinvoinnistani mä olen vastuussa.

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Mitä tuolla Lahdessa tapahtuu? Tossa on sulle turvaliivit palkinnoksi hyvästä työstä. Ja vielä kyyti pakulla himaan.
Pakulla kai siksi, kun traktori ei tullu huollosta ajoissa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy