Nyt just hymyilyttää!

  • 2 181 183
  • 10 756

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakolla hymyilyttää. Perjantai-ilta heilutti uskoa feikkiheikkeilyyn, mutta eilinen palautti uskoni. Villeen voi aina luottaa.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En onneksi ollut tonteilla, tullaan ensi lauantaina taas, katseltiin netistä ja kyllähän sitä oli aika monttu auki. Ensi lauantaille otettiin hotellihuone ettei aina tarvitse reissata samana päivänä edes takaisin, nyt kun teki isomman taloudellisen satsauksen on syytä olla vähän parempi esitys.


Joo eipä tosiaan tule näin ihan äkkiseltään mieleen sitä, että koska on viimeksi ollut näin surkea kotimatsi. Yleensä olen katsonut aina pelit loppuun asti tai ainakin liki loppuun asti myös tappiopeleissä, mutta eilen tosiaan lähdin itse ulos jo ton 1-6 maalin jälkeen tokan erän loppuvaiheessa. Näkyi sieltä samalla poistuvan myös muitakin katsojia yllättävän paljon juuri sillä hetkellä.

Kysyi tossa Triplassa jotkut teinipojat multa eilen pelin tulosta, kun näkivät mulla IFK-paidan olevan päällä, niin eivät olleet uskoa tulosta, kun sanoin että peli on 1-6 SaiPalle. Siinä vielä vähän mulle kuittailivat, kun olivat itse narrien kannattajia, mutta ihan hyvässä hengessä silti.

Harmitti siinäkin mielessä toi eilinen matsiin lähtö, kun olin vielä siinä iltapäivällä ihan kahden vaiheilla, että lähtisikö matsiin vai töihin iltavuoroon ja valitsin sitten näin jälkikäteen ajateltuna sen huonomman vaihtoehdon.

Toivottavasti tosiaan se ensi lauantain kotimatsi olisi parempi, ettei vaan tulisi samanlaista mahalaskua, kun mitä eilen tapahtui. Nyt jos vielä oot oikein hotellihuoneen varannut, niin sitä varmasti haluaisi nähdä oman jenginsä pelaavan paremmin ja voittopelihän se olisi aina kiva nähdä.

Mulla vielä itselläni hieman auki toi ensi lauantain kotipeli, sillä työtilanne ratkaisee paljon.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Joo eipä tosiaan tule näin ihan äkkiseltään mieleen sitä, että koska on viimeksi ollut näin surkea kotimatsi. Yleensä olen katsonut aina pelit loppuun asti tai ainakin liki loppuun asti myös tappiopeleissä, mutta eilen tosiaan lähdin itse ulos jo ton 1-6 maalin jälkeen tokan erän loppuvaiheessa. Näkyi sieltä samalla poistuvan myös muitakin katsojia yllättävän paljon juuri sillä hetkellä.

Kysyi tossa Triplassa jotkut teinipojat multa eilen pelin tulosta, kun näkivät mulla IFK-paidan olevan päällä, niin eivät olleet uskoa tulosta, kun sanoin että peli on 1-6 SaiPalle. Siinä vielä vähän mulle kuittailivat, kun olivat itse narrien kannattajia, mutta ihan hyvässä hengessä silti.

Harmitti siinäkin mielessä toi eilinen matsiin lähtö, kun olin vielä siinä iltapäivällä ihan kahden vaiheilla, että lähtisikö matsiin vai töihin iltavuoroon ja valitsin sitten näin jälkikäteen ajateltuna sen huonomman vaihtoehdon.

Toivottavasti tosiaan se ensi lauantain kotimatsi olisi parempi, ettei vaan tulisi samanlaista mahalaskua, kun mitä eilen tapahtui. Nyt jos vielä oot oikein hotellihuoneen varannut, niin sitä varmasti haluaisi nähdä oman jenginsä pelaavan paremmin ja voittopelihän se olisi aina kiva nähdä.

Mulla vielä itselläni hieman auki toi ensi lauantain kotipeli, sillä työtilanne ratkaisee paljon.
Pelsuillahan on alkanut kausi aika huonosti, kuten se tosin teki viime vuonnakin, joten luotetaan siihen että tämä eilinen oli se tilastotappio ja ohipeli onnistuneen suorituksen jälkeen.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelsuillahan on alkanut kausi aika huonosti, kuten se tosin teki viime vuonnakin, joten luotetaan siihen että tämä eilinen oli se tilastotappio ja ohipeli onnistuneen suorituksen jälkeen.


Joo Pelicans aloittanut kautensa jälleen viime vuoden malliin. Saa nähdä miten toi ensi peli sitten menee. Toivotaan että tämä eilinen pohjanoteeraus olisi ollut meille vain se tilastotappio tähän voittoputkeen, mutta usein on vaan silti aina pelottavan vaikea vastustaja se Pelicans meitä vastaan ollut.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
oivotaan että tämä eilinen pohjanoteeraus olisi ollut meille vain se tilastotappio tähän voittoputkeen, mutta usein on vaan silti aina pelottavan vaikea vastustaja se Pelicans meitä vastaan ollut.
Joo, viime vuosina ainakin, ja varsinkin Lahdessa. Siinä on vähän samaa kuvioa kun aikoinaan
Jypissä joka onnistui vuodesta toiseen olemaan varsinainen riesa sekä kotona että vieraissa.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Onkohan tää surullisen kuuluisa poramies ollut pukuhuoneessa hommissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös