En onneksi ollut tonteilla, tullaan ensi lauantaina taas, katseltiin netistä ja kyllähän sitä oli aika monttu auki. Ensi lauantaille otettiin hotellihuone ettei aina tarvitse reissata samana päivänä edes takaisin, nyt kun teki isomman taloudellisen satsauksen on syytä olla vähän parempi esitys.
Pelsuillahan on alkanut kausi aika huonosti, kuten se tosin teki viime vuonnakin, joten luotetaan siihen että tämä eilinen oli se tilastotappio ja ohipeli onnistuneen suorituksen jälkeen.Joo eipä tosiaan tule näin ihan äkkiseltään mieleen sitä, että koska on viimeksi ollut näin surkea kotimatsi. Yleensä olen katsonut aina pelit loppuun asti tai ainakin liki loppuun asti myös tappiopeleissä, mutta eilen tosiaan lähdin itse ulos jo ton 1-6 maalin jälkeen tokan erän loppuvaiheessa. Näkyi sieltä samalla poistuvan myös muitakin katsojia yllättävän paljon juuri sillä hetkellä.
Kysyi tossa Triplassa jotkut teinipojat multa eilen pelin tulosta, kun näkivät mulla IFK-paidan olevan päällä, niin eivät olleet uskoa tulosta, kun sanoin että peli on 1-6 SaiPalle. Siinä vielä vähän mulle kuittailivat, kun olivat itse narrien kannattajia, mutta ihan hyvässä hengessä silti.
Harmitti siinäkin mielessä toi eilinen matsiin lähtö, kun olin vielä siinä iltapäivällä ihan kahden vaiheilla, että lähtisikö matsiin vai töihin iltavuoroon ja valitsin sitten näin jälkikäteen ajateltuna sen huonomman vaihtoehdon.
Toivottavasti tosiaan se ensi lauantain kotimatsi olisi parempi, ettei vaan tulisi samanlaista mahalaskua, kun mitä eilen tapahtui. Nyt jos vielä oot oikein hotellihuoneen varannut, niin sitä varmasti haluaisi nähdä oman jenginsä pelaavan paremmin ja voittopelihän se olisi aina kiva nähdä.
Mulla vielä itselläni hieman auki toi ensi lauantain kotipeli, sillä työtilanne ratkaisee paljon.
Pelsuillahan on alkanut kausi aika huonosti, kuten se tosin teki viime vuonnakin, joten luotetaan siihen että tämä eilinen oli se tilastotappio ja ohipeli onnistuneen suorituksen jälkeen.
Joo, viime vuosina ainakin, ja varsinkin Lahdessa. Siinä on vähän samaa kuvioa kun aikoinaanoivotaan että tämä eilinen pohjanoteeraus olisi ollut meille vain se tilastotappio tähän voittoputkeen, mutta usein on vaan silti aina pelottavan vaikea vastustaja se Pelicans meitä vastaan ollut.
Etenkin ärsyyntynyt kun menettivät himassa pariin maalin johdon kaks kertaa.Tätä menoa liigajumbo vastassa huomenna Nordiksella. Mikä voisi mennä pieleen?
Onneksi niitä tyylipisteitä harvemmin lasketaan runkosarjan lopuksi.top 4 veikatuista jengeistä kaksi jo kaatunut, hymyilyttäähän se vaikkei tänään kyllä tyylipisteitä saatu pisteiden lisäksi.
….vieraissa ja 3p voitoilla. Alkaa jo naurattaa!top 4 veikatuista jengeistä kaksi jo kaatunut, hymyilyttäähän se vaikkei tänään kyllä tyylipisteitä saatu pisteiden lisäksi.
Olen boikotissa kunnes näen seuran kehityksen. Itseänikin hymyilyttää jos tällä jengillä 3,25 me budulla ollaan finaalissa.Hymyilyttää boikottilaiset.
Ei se tosiaan ihme ole, jos fanikulttuuri ei suomessa kehity, kun fanikatsomosta jäädään pois ''seuran kehityksen'' takia.Olen boikotissa kunnes näen seuran kehityksen. Itseänikin hymyilyttää jos tällä jengillä 3,25 me budulla ollaan finaalissa.
Jep. Fani vuodesta 1982 ja 40 000€ kulttuuriin laittaneena boikotoin. Luulen,että meidän seuran fanikulttuuri kehittyy paremmin innostuneiden kautta kuten sinä. Ja sitä arvostan. Toki toivon, että Suomessa kirjoitetaan jatkossakin isolla. Kausarin omistin 20v ja sponsoroin.Ei se tosiaan ihme ole, jos fanikulttuuri ei suomessa kehity, kun fanikatsomosta jäädään pois ''seuran kehityksen'' takia.
Ei se tosiaan ihme ole, jos fanikulttuuri ei suomessa kehity, kun fanikatsomosta jäädään pois ''seuran kehityksen'' takia.
Lähinnä mä meinaan sitä, että siellä oltais pitämässä mökää seuran huonollakin hetkekellä.Jep. Fani vuodesta 1982 ja 40 000€ kulttuuriin laittaneena boikotoin. Luulen,että meidän seuran fanikulttuuri kehittyy paremmin innostuneiden kautta kuten sinä. Ja sitä arvostan. Toki toivon, että Suomessa kirjoitetaan jatkossakin isolla. Kausarin omistin 20v ja sponsoroin.