Nyt just hymyilyttää!

  • 2 181 183
  • 10 756

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Olenkohan nyt kenties feikki-heikki, kun oma kärsivällisyyteni loppui tossa 1-6 tappioasemassa.
Ilman muuta olet. Istuin loppuun asti vain nähdäkseni miten alas meidän taktiikkanero pystyy valumaan.

@Bulilla iso peukku voitetulle rahapaalulle. Onnea.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Sarjakärki yhä. Muut ovat pelkkää paskaa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Pakko sanoa, että vituttaa tappio niin ettei veri kierrä. Vaimo tietenkin täysin eri mieltä, hahhah!
Mua ei sinällään vituta tappio vaan se että Ville Peltonen näytti taas päävalmentajana siltä miltä on näyttänyt kolme edellistäkin vuotta. En kyllä ole uskonut asioiden tai pelin muuttuvan paremmaksi enää aikoihin.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Oho! Todella isot onnittelut vaan sitten, hitto kun näitä tällaisia ei itse osaa ikinä haistaa oikealla hetkellä.
Joo, ei nämä ole ihan jokapäiväisiä, tämä oma suurin yksittäinen paukku. Iso kerroin Saipalle ja maalit yli 5,5 ja muutama Möttösten byyri oikein, niin siinä on tsägää kerrakseen.
Toki myös Martinin byyri osui toisella lapulla voittajan ja yli 5,5 maaleilla lisäksi.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, ei nämä ole ihan jokapäiväisiä, tämä oma suurin yksittäinen paukku. Iso kerroin Saipalle ja maalit yli 5,5 ja muutama Möttösten byyri oikein, niin siinä on tsägää kerrakseen.
Toki myös Martinin byyri osui toisella lapulla voittajan ja yli 5,5 maaleilla lisäksi.


Okei, aina noita ylläreitä välillä sattuu. Pitäisi vaan osata laittaa ne oikein ja oikeaan peliin, siinä onkin haastetta melkoisesti.

Yleensä itse pelaan pääasiassa vain vakiota ja pitkävetoa, mutta niistä aika vaikea yleensä voittaa mitään tollaisia summia. Oon kyllä yrittänyt pitkävedossa aina etsiä noita suuren luokan ylläreitä samalle lapulle, mutta kun eivät vaan valitettavasti tunnu oikein osuvan kohdilleen.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Okei, aina noita ylläreitä välillä sattuu. Pitäisi vaan osata laittaa ne oikein ja oikeaan peliin, siinä onkin haastetta melkoisesti.

Yleensä itse pelaan pääasiassa vain vakiota ja pitkävetoa, mutta niistä aika vaikea yleensä voittaa mitään tollaisia summia. Oon kyllä yrittänyt pitkävedossa aina etsiä noita suuren luokan ylläreitä samalle lapulle, mutta kun eivät vaan valitettavasti tunnu oikein osuvan kohdilleen.
Varmasti myös vaikutti eilisen kirouksen murtamisen haistelu oikein lapulle, niin tänään lähdettiin vedonlyöntiin samalla tavalla kuin jengi itse peliin, eli rotsi auki ja edarina.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mua ei sinällään vituta tappio vaan se että Ville Peltonen näytti taas päävalmentajana siltä miltä on näyttänyt kolme edellistäkin vuotta. En kyllä ole uskonut asioiden tai pelin muuttuvan paremmaksi enää aikoihin.

Eli nyt yhdessä ohipelissä Peltonen on vaan paska koska pelaajat itse päättivät pitää vapaapäivän. Peltonen ei pysty enää siihen pelin alettua hirveästi vaikuttamaan jos kollektiivisesti näin on pelaajat päättäneet.

Edelleen johdetaan sarjaa, ja ihan ansaitusti.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Eli nyt yhdessä ohipelissä Peltonen on vaan paska koska pelaajat itse päättivät pitää vapaapäivän. Peltonen ei pysty enää siihen pelin alettua hirveästi vaikuttamaan jos kollektiivisesti näin on pelaajat päättäneet.

Edelleen johdetaan sarjaa, ja ihan ansaitusti.
4 voitosta vain yhtä voi pitää todella kovana. Vastassa ollut todella helppoja vastustajia, paitsi Tappara. Ja kyllä valmentajan pitää pystyä joukkuetta herättelemään, jos homma lähtee menemään päin sitä itseään. Nytkin aikalisä otettiin vasta lopussa. Paska peli tänään, jonka Raipe vei 100-0 Villeä vastaan.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Eli nyt yhdessä ohipelissä Peltonen on vaan paska koska pelaajat itse päättivät pitää vapaapäivän. Peltonen ei pysty enää siihen pelin alettua hirveästi vaikuttamaan jos kollektiivisesti näin on pelaajat päättäneet.

Edelleen johdetaan sarjaa, ja ihan ansaitusti.
Peltosen vastuulla on ladata pelaajat siihen tikkiin, että ne ei jumalauta ole lauantai iltana noin haluttomia!
Peltosen vastuulla olisi pelin sisäisten asioiden harjoittaminen, jotta ne tulisi selkärangasta ja että pystytään silti saamaan tulos, vaikka ei joka ilta lähde. Se on hyvän joukkueen merkki, että voitat myös paskalla esityksellä. Tuli varmaan suurena yllätyksenä, että Saipa tulee paineistamaan korkealta ja haluaa kamppailla.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Eli nyt yhdessä ohipelissä Peltonen on vaan paska koska pelaajat itse päättivät pitää vapaapäivän. Peltonen ei pysty enää siihen pelin alettua hirveästi vaikuttamaan jos kollektiivisesti näin on pelaajat päättäneet.

Edelleen johdetaan sarjaa, ja ihan ansaitusti.
Minun mielipiteeni perustuu siihen yli kahteensataan peliin mitkä Ville Peltonen on ollut HIFK:n päävalmentajana. Samat ongelmat pelissä oli jo päivänä yksi.

Avauspeli. Kiekollisen pelin tärkein kivijalka. Meillä ei ole ollut siihen mitään sapluunaa yli kolmeen vuoteen.

Ei liity ohipeliin muuten kuin tässä on vuosien aikana huudeltu monesti ohipeliä kun ollaan 60 minuuttia jahdattu omissa kiekkoa, miksi ollaan jahdattu? Kun ei päästä sieltä hallitusti kiekolla pois.

Pehmeätä väittää ettei meidän pakit oikeasti osaisi avata.

Peltonen on paska valmentaja kun ei saa laitettua pelin rakenteita kuntoon edes kolmessa kaudessa. Peli on taktisesti ihan helvetin köyhää.
 
Viimeksi muokattu:

RedNumber9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos nyt se ulospuhallus piti tulla, niin ehkä jopa otan mieluummin tällaisen kunnon kyykkäyksen, jossa kuitenkin itsekin isketään maaleja kuin semmoisen perinteisen 1-3 nyhjäyksen.

Ei voi sanoa, että olisi möyritty tänään. Ehkä olisi vähän enemmän pitänyt.
Tehomiesten jäätävä pistetahti jatkui.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Minun mielipiteeni perustuu siihen yli kahteensataan peliin mitkä Ville Peltonen on ollut HIFK:n päävalmentajana. Samat ongelmat pelissä oli jo päivänä yksi.

Avauspeli. Kiekollisen pelin tärkein kivijalka. Meillä ei ole ollut siihen mitään sapluunaa yli kolmeen vuoteen.

Ei liity ohipeliin muuten kuin tässä on vuosien aikana huudeltu monesti ohipeliä kun ollaan 60 minuuttia jahdattu omissa kiekkoa, miksi ollaan jahdattu? Kun ei päästä sieltä hallitusti kiekolla pois.

Pehmeätä väittää ettei meidän pakit oikeasti osaisi avata.

Peltonen on paska valmentaja kun ei saa laitettua pelin rakenteita kuntoon edes kolmessa kaudessa. Peli on taktisesti ihan helvetin köyhää.

Pystyy siellä erottamaan asioita mitä ollaan muutettu ja siellä on puolustajat ketkä peliä pystyy avamaan.

Ymmärrän jos Peltonen ottanut antikristuksen roolin feikkiheikeillä niin ei pysty myöskään rekisteröimään mitään postiivisia asioita.

Tänäänkin kun nopeutettiin syöttöpeliä pelin puolessa välissä niin saatiin purettua Saipan paine. Siellä vaan kourallinen pelaajia oli henkisesti sillä tasolla millä piti tässä pelissä olla jos halutaan voittaa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Pystyy siellä erottamaan asioita mitä ollaan muutettu ja siellä on puolustajat ketkä peliä pystyy avamaan.

Ymmärrän jos Peltonen ottanut antikristuksen roolin feikkiheikeillä niin ei pysty myöskään rekisteröimään mitään postiivisia asioita.

Tänäänkin kun nopeutettiin syöttöpeliä pelin puolessa välissä niin saatiin purettua Saipan paine. Siellä vaan kourallinen pelaajia oli henkisesti sillä tasolla millä piti tässä pelissä olla jos halutaan voittaa.
Hyvä että oikein kannattajat ja hyvä uskoiset tietää paremmin.

Me näihin kahteen ryhmään kuulumattomat katsotaan asioita näköjään realistisemmin. Olihan se ihan yhtä lentoa se jälkimmäinen puolisko, vain kuusi omiin.

Vai antikristus? Vittu mitä paskaa. Kyseessä on seurahistorian menestymättömin vähintään kolme kautta putkeen tätä seuraa valmentanut päävalmentaja. Sattumaa? Ei ole.
 
Viimeksi muokattu:

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Siellä vaan kourallinen pelaajia oli henkisesti sillä tasolla millä piti tässä pelissä olla jos halutaan voittaa.
Ei oltu henkisesti mukana, ota Ville tästä koppia!

Ville sopisi sellaiseksi kiertäväksi tsemppaajaksi eri työpaikoille, jossa pääsisi käyttämään sanavarastoaan, alkaa meinaan neljästä kaudesta jäämään jo hyvää materiaalia. Työyhteisöissä tulee huonoja päiviä, niin lisäbuustaukselle voisi olla tilausta.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymy on hyvin nukutun yön jälkeen vielä erittäin leveä, Nokia-areenan kirous on vihdoinkin historiaa. Olen erittäin ylpeä eilisestä suorituksesta, jokuhan maalaili täällä ettei täydestä pistepotista perjantaina kannata edes haaveilla -se olin minä


Oli kyllä erittäin kova juttu tämä eilinen vierasvoitto Tampereen reissulta ja vielä hienompi melkein just se, että nyt on tämänkin arenan loputtomalta tuntunut kirous sitten meidän osalta murtunut.

Mutta oli kyllä vaan tänään niin umpisurkea matsi kotona SaiPaa vastaan, että ihan harmittaa vieläkin, kun tuli tämä päivä itselleni työvuorolistaan vapaaksi merkittyä ja sinne hallille lähdettyä, kun olisin voinut olla paljon mieluummin just töissä ansiossa ja seurata tota taaperrusta puhelimen kautta pettyneenä ja liki huvittuneena, että miten oikein voi noin hyvin vielä eilen pelannut jengi sukeltaa tollaisen mahalaskun heti seuraavassa kotimatsissa.

Olitko muuten itse tänään paikan päällä katsomassa tätä tämän illan farssia? Jos et, niin et kyllä mitään siinä menettänyt. Jos taas olit, niin harmi, että jouduit lähteä tänne asti tällaista kuraa katsomaan.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen oli huono päivä niin Gimmoilla, Kolleilla,kun äijilläkin.
Se ei hymyilytä. Mutta nippu taskussa vähän lohduttaa. Meillä on kaveriporukalla sellanen tulosveto rinki. Meitsillä osu.
Olin aika varma, että eilisestä tulee tappio perjantain jälkeen.Itse tulos on sellanen jonka kokeilen aina sopivasti molemmin päin.
Se mikä saa myös ilmeen kääntymään hymyyn on Nykyri.Erittäin solidia suorittamista.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Oli kyllä erittäin kova juttu tämä eilinen vierasvoitto Tampereen reissulta ja vielä hienompi melkein just se, että nyt on tämänkin arenan loputtomalta tuntunut kirous sitten meidän osalta murtunut.

Mutta oli kyllä vaan tänään niin umpisurkea matsi kotona SaiPaa vastaan, että ihan harmittaa vieläkin, kun tuli tämä päivä itselleni työvuorolistaan vapaaksi merkittyä ja sinne hallille lähdettyä, kun olisin voinut olla paljon mieluummin just töissä ansiossa ja seurata tota taaperrusta puhelimen kautta pettyneenä ja liki huvittuneena, että miten oikein voi noin hyvin vielä eilen pelannut jengi sukeltaa tollaisen mahalaskun heti seuraavassa kotimatsissa.

Olitko muuten itse tänään paikan päällä katsomassa tätä tämän illan farssia? Jos et, niin et kyllä mitään siinä menettänyt. Jos taas olit, niin harmi, että jouduit lähteä tänne asti tällaista kuraa katsomaan.
En onneksi ollut tonteilla, tullaan ensi lauantaina taas, katseltiin netistä ja kyllähän sitä oli aika monttu auki. Ensi lauantaille otettiin hotellihuone ettei aina tarvitse reissata samana päivänä edes takaisin, nyt kun teki isomman taloudellisen satsauksen on syytä olla vähän parempi esitys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös