Nyt just hymyilyttää!

  • 2 181 145
  • 10 756

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Garden pitää rakentaa just siihen, mihin se on suunniteltu. Pasila on edelleen ihan periferiaa.
Julkiset kulkuyhteydet on Helsingissä niin huippuluokkaa, että samapa kai vaikka tuon tekisi Malmin lentoaseman joutomaalle, kunhan tehtäisiin.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Garden pitää rakentaa just siihen, mihin se on suunniteltu. Pasila on edelleen ihan periferiaa.
Ehkä kannattaa siirtyä 90-luvulta 2020-luvulle....Ratapihojen päälle on rakentunut yksi Suomen isoimmista ostareista, asuntoja tuhansia hallin ympäristöön ja pohjois puolella alkaa kohta olla valmis Postipuiston iso asuinalue maaliikennekeskuksen tilalle... kaukana periferiasta ja nykyään ihan asutettua aluetta metsien ja pelkkien ratapihojen sijasta.
Nordiksen alue on helvetillinen liikennesumppu nykyaikaan, parkkipaikoista lähellä hallia pulaa... kasvun rajat tulleet vastaan, kun autot leventyneet 15-20cm ainakin ja sitä myötä parkkipaikat käyvät yhä enemmän kortille... Julkinen liikenne on nykyään siellä Ilmalassa kattavampi....
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä kannattaa siirtyä 90-luvulta 2020-luvulle....Ratapihojen päälle on rakentunut yksi Suomen isoimmista ostareista, asuntoja tuhansia hallin ympäristöön ja pohjois puolella alkaa kohta olla valmis Postipuiston iso asuinalue maaliikennekeskuksen tilalle... kaukana periferiasta ja nykyään ihan asutettua aluetta metsien ja pelkkien ratapihojen sijasta.
Nordiksen alue on helvetillinen liikennesumppu nykyaikaan, parkkipaikoista lähellä hallia pulaa... kasvun rajat tulleet vastaan, kun autot leventyneet 15-20cm ainakin ja sitä myötä parkkipaikat käyvät yhä enemmän kortille... Julkinen liikenne on nykyään siellä Ilmalassa kattavampi....

Mä olen 80-luvulta saakka aina päässyt perille Nordikselle, Stadikalle, Bollikselle ja Bolt Areenalle ja uskon että se onnistuu myös, jos Garden rakennetaan siihen viereen. Pasilaan en halua.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tulee hyvät rahat jos lopputulos tänään 3-7.

Alkaa toi talvikin lähestyä ja jotenkin tuntuu et suksia on jo kaivettu esiin.
Asusta en vielä tiedä.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
The curse has been broken!!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Nokia-Areanalla räjähteli ja paukkui tänään. Ratapihan perustuksetkin murenevat.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Karri Kiveä vapaasti lainatakseni: ”erinomainen aloitus kauteen IFKlla. Tänään ensimmäinen voitto Tampereelta niin se voi olla arvaamattoman iso juttu”. Tästä lähdetään, nu kör vi!
 

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Ai että miten hyvältä voi tuntua ihan vaan yksittäisen runkosarjapelin voitto syyskuussa.

Ihanaa, että kirous on murrettu ja vielä nimenomaan Tapparaa vastaan ja Savinaisen huuruun meno kruunasi illan.

Ja kyllä, voin myöntää, Tappara on mun ihon alla jopa melkein enemmän kuin narrit 90-luvulla ja sen takia nämä voitot tuntuu vielä niin paljon paremmalta:)
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Ai että miten hyvältä voi tuntua ihan vaan yksittäisen runkosarjapelin voitto syyskuussa.

Ihanaa, että kirous on murrettu ja vielä nimenomaan Tapparaa vastaan ja Savinaisen huuruun meno kruunasi illan.

Ja kyllä, voin myöntää Tappara on mun ihon alla o melkein enemmän kuin narrit 90-luvulla. :)
Samaa mieltä Tapparasta. Olen usean vuoden saanut nauttia Tappara-kannattajien vittuilusta töissä, Tampereella kun asustelen nykyään.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Fiilis oli kolmosessa ihan kuin pudotuspelissä! Jännitti vaan kestetäänkö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös