Nyt just hymyilyttää!

  • 2 181 145
  • 10 756

Macci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laittoi naurattamaan klikkiotsikko kuinka Tapparan sairastuvalla on karu tilanne.

Kun uutisen avasi niin kävi ilmi että 5 avauskokoonpanon pelaajaa on rikki. Tuohan olisi hyvä tilanne melkein minä tahansa vuotena punaisissa kun kympit paukkuu rikki joka vuosi.

Onhan se tietysti kurjaa jos kerrankin on vähän poissaoloja, käsittääkseni Tappara kuitenkin pelaa käytännössä kauden alusta loppuun parhailla pelaajillaan.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Laittoi naurattamaan klikkiotsikko kuinka Tapparan sairastuvalla on karu tilanne.

Kun uutisen avasi niin kävi ilmi että 5 avauskokoonpanon pelaajaa on rikki. Tuohan olisi hyvä tilanne melkein minä tahansa vuotena punaisissa kun kympit paukkuu rikki joka vuosi.

Onhan se tietysti kurjaa jos kerrankin on vähän poissaoloja, käsittääkseni Tappara kuitenkin pelaa käytännössä kauden alusta loppuun parhailla pelaajillaan.
Hyvin valmennetussa joukkueessa tästäkin selvitään ja pystytään napsimaan pisteitä kohtuullisesti.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Antza ei selosta. Ja ah aina ihana Suvi studiossa.
Mikään ei voi mennä pieleen.

Ja uudet ja vanhat palstalaiset, on minulla oma nainen tossa vieressä joka mulle riittää. Diggaan vaan Suvista.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Hiljaista on espoolainen yleisö, mutta kingeistä sen sijaan lähtee hyvin ääntä :)
Mikki on tuolla 401-403 hyllyllä. Televisiosta jos siis seuraa. Antaa atmosfääristä vähän väärentyneen kuvan.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Mikki on tuolla 401-403 hyllyllä. Televisiosta jos siis seuraa. Antaa atmosfääristä vähän väärentyneen kuvan.
Vanha kunnon "väärin mikitetty" ei petä koskaan. Tuttu myös Stadin Derbyistä fudiksesta.
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikki on tuolla 401-403 hyllyllä. Televisiosta jos siis seuraa. Antaa atmosfääristä vähän väärentyneen kuvan.
Täytyy kyllä kompata, kun itse hallilla olin ja istuin katsomossa 402. Kingit veti mahtavasti ja piti meteliä koko pelin, mutta kyllä Espoon fanipääty veti välillä muiden katsomoiden kanssa välillä kovempaa, niin kuin kotijoukkueen yleisön pitääkin. Hieno tunnelma oli Metrolla tänään ja siitä kiitos molemmille faneille!
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Tuntuuhan se hyvältä, että ansaitusti niin fanien, vihaajien kuin asiantuntijoidenkin parjaama IFK näyttää nyt kuitenkin tähän alkuun, että ei tässä suinkaan mikään Espoon Bluesin comeback ota IFK:sta voittoja. Ja eilinen peli oli vielä alkukaudeksi vallan viihdyttävää lätkää. Hyvä että Espoo on back ja tyylikkäät voitot IFK:lta.
 

Skib71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuntuuhan se hyvältä, että ansaitusti niin fanien, vihaajien kuin asiantuntijoidenkin parjaama IFK näyttää nyt kuitenkin tähän alkuun, että ei tässä suinkaan mikään Espoon Bluesin comeback ota IFK:sta voittoja. Ja eilinen peli oli vielä alkukaudeksi vallan viihdyttävää lätkää. Hyvä että Espoo on back ja tyylikkäät voitot IFK:lta.
Saipa vielä tulee ja palauttaa fanit takaisin maanpinnalle, Tappara peliä ei uskalla edes katsoa.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Joo, vähän samat fiilikset, vaikkakaan nämä voitot eivät nyt vielä hirveästi merkkaa. Ehkä sitä voisi mennä mestoille seuraavaan Espoo-IFK otteluun. Koskas sellainen pelataan taas?
Vika K-Espoo vs HiFK -matsi skulataan Espoossa lauantaina 1.3.25.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös