Ei se kaukana ollut!Laitoinpa näin perjantain kunniaksi, sekä myös viime pelin innoittamana (ehkä vähän hiihtäjäpainijan iloksi ) vanhan kunnon 3-7.
Tosin ujosti eurolla.
Tämä on kova! Fiilis nousee, vaikka huomenna on vastassa maailman vittumaisin joukkue.Jo on. 0/9 pisteen viikosta kasassa 6/9. Kova.
Voitot hymyilyttää aina, mutta erityisesti tapa millä niitä on nyt napsittu saa hymyn huulille. Onnistumisia tulee laajalla rintamalla ja jengi jäällä on todella yhtenäinen. Kaverin onnistumisista riemuitaan, kaveria ei todellakaan jätetä ja jengistä huokuu vapautuneisuus ja iloisiis. Olen nähnyt paljon epäyhtenäisempiäkin jengejä Stadissa.
Kentällä nähtävän tekemisen lisäksi mua kyllä hymyilyttää sekin, että siirtoraja oli ja meni. Olisin itsekin toivonut hankittavan vielä yhden kiekollisen puolustajan, mutta sitä on enää turha itkeä. Tämän kauden joukkue on tässä ja sen takana tulee seistä. Vaikka suurin suosikki ei ainakaan vielä olla, kaikki edellytykset on mennä pitkälle.
Se on juuri näin. Alkkisfaija on pari iltaa selvinpäin ja heti sitä alkaa taas uskomaan että voitaisiin elää onnellista perhe-elämää. Ei vaan jokin mystinen käänne tai naksahdus on tapahtunut universumissa ja IFK marssii pysäyttämättä mestaruuteen.Nopeasti se lapsenusko herää
Kyllä jos tänään irtoaa 3 pinnaa Mansesta niin minä ainakin tilaan HK:lta pari rekka-autollista nakkeja ja pistän mestaruuslippikset painoon.Se on juuri näin. Alkkisfaija on pari iltaa selvinpäin ja heti sitä alkaa taas uskomaan että voitaisiin elää onnellista perhe-elämää. Ei vaan jokin mystinen käänne tai naksahdus on tapahtunut universumissa ja IFK marssii pysäyttämättä mestaruuteen.
Mikkelin etappi oli oikein onnistunut. Nyt matka nääsvilleen ja Nokian kirousta murtamaan.
Vaikka tulisi takkiin niin en kyllä valita, tällä viikolla jengi on ylittänyt mun odotukset. Jos pelaavat tänään hyvin saavat lopputuloksesta huolimatta multa puhtaat paperit.