Leksa pisti sitten kertaiskulla eilen koko Liigan nippuun.
Siellä eri ketjuissa itkee kuorossa niin Turkulaiset, Lahtelaiset, Keravalaiset & Tamperelaiset eilisen jälkipyykkiä.
Haiskahtaa tosiaan, että the lista:Hymyilyttää tutut sivakoinnin vahvat äänet palstalla tauon jälkeen.
Aletaan jo siirtyä Inkvisiittorin rooliin par exellence
Näin on, pelikirja näyttää tutulta. Milloinkohan päästää UTJ-vaalin koukeroihin?
Mä veikkaan, että -74 mestarit kävivät antamassa koko Hifk:n joukkueelle (sekä valmennukselle) avokkaat kellotauluun ennen matsia. Sen verran miehekäs oli keskiviikon esitys!Höpsistä pussiin. Peltonen ymmärtää brändikiekosta varmasti enemmän kuin turkulainen. Luulen myös, että Kibe pani ekalla erätauolla peilin paskaksi Pennasen päähän.
Internetin ihmeellisesti maailmasta näyttäisi löytyvän 30 minuutin pituinen kooste eilisestä:
Tuota on sitten kiva mestaruusjuhlissa kelailla VHS-nauhalta kynttilänvalossa. Taidankin tästä samantien mennä katsomaan tuon.
Too soon? Kysyy Trevor Gillies:DAi perhana että tykkään Leksasta! Jääkiekko tarvii näitä Komaroveja, Esa Tikkasia, Jarkko Ruutuja (too soon?) sun muita väriläiskiä ja sytyttäjiä.
Perhana kun täällä ei voi käyttää hymiöitä; tähän kävisi muutama! Olin tosiaan jo unohtanut että yritin kouluttaa Ruutua aikoinaan.Too soon? Kysyy Trevor Gillies:D
Harmillisesti hän taisi kuitenkin hukata piilarinsa ja homma meni puihin.Perhana kun täällä ei voi käyttää hymiöitä; tähän kävisi muutama! Olin tosiaan jo unohtanut että yritin kouluttaa Ruutua aikoinaan.
Jep, yksi isku hanska kädessä ja kaverilla on taju kankaalla ja piilarit hukassa.Harmillisesti hän taisi kuitenkin hukata piilarinsa ja homma meni puihin.
Tuleeko sinulle jotenkin yllätyksenä, että kaikki ei ole valmiina ostamaan ihan kaikkia korulauseita, tai hyväksymään jatkuvaa alemmuustilaa seurassa?Hymyilyttää joidenkin kirjoittajien käytös tällä palstalla. Löysätkää vähän leukahihnaa.
Hymyilyttää vieläkin HIFK:n Ilvekselle suorittama fyysinen alistus.
En pidättelisi henkeä vastauksen kanssaTuleeko sinulle jotenkin yllätyksenä, että kaikki ei ole valmiina ostamaan ihan kaikkia korulauseita, tai hyväksymään jatkuvaa alemmuustilaa seurassa?
Ei ehkä tarvitsisi myöskään lähteä sata lasissa keskustelemaan. Varmaan tiedät, mitä ajan takaa.En pidättelisi henkeä vastauksen kanssa