Aamulla duuniin lähtiessä ensimmäinen ihminen minkä matkalla näin, istui punainen pelipaita päällä kavereidensa kanssa viettämässä ilmeisesti eilisen pelin jatkoja. Tarkemmin katsottuna ks. henkilö on tuttu mm. fanikatsomosta.
Vähän samat fiilikset oli itsellä, kun painoin bulilla Messilä campingissa muutama viikko sitten Stadin kingit hupparissa, niin kävellessä ohi yhden asuntovaunun, siinä ollut pariskunta huikkas että siisti huppari ja en gång, alltid! Heillä oli myös mestaruushuivi näkyvästi siinä vaunussa esillä. Hienoja hetkiä böndellä.Itse olin eilen keikka hommissa Tammisaaressa niin heti ensimmäisiä ihmisiä joka tuli vastaan oli päällään IFK huppari.
Kyllä siinä on joku mikä saa hymyilemään ku näkee tutut värit odottamattomissa tilanteissa.
Narrien paljon hehkutettu Liigaan paluu.
Jokereiden liigahankkeessa yllätyskäänne: Teemu Selänteen vetämä ostajaryhmä vetäytyy prosessista
Jokereiden liigahankkeen taustalla toiminut Naurava Narri Oy on ilmoittanut vetäytyvänsä neuvotteluista seuran tuomiseksi takaisin SM-liigaan.www.mtvuutiset.fi
Ja toinen mysteeriryhmä, josta ei tiedetä juurikaan:Narrien paljon hehkutettu Liigaan paluu.
Noh, Narri nauraa vaikka olisikin vähän paskaa housuissa.Narrien paljon hehkutettu Liigaan paluu.
Jokereiden liigahankkeessa yllätyskäänne: Teemu Selänteen vetämä ostajaryhmä vetäytyy prosessista
Jokereiden liigahankkeen taustalla toiminut Naurava Narri Oy on ilmoittanut vetäytyvänsä neuvotteluista seuran tuomiseksi takaisin SM-liigaan.www.mtvuutiset.fi
Voi että, nyt sait kyllä pahan mielen aikaan :(Nauraakaa nyt kun vielä voitte. Minä nauran ja nautin aina, kun HIFK häviää otteluita.
Joko loppu kaali kun noin harmittaa?Nauraakaa nyt kun vielä voitte. Minä nauran ja nautin aina, kun HIFK häviää otteluita.
Ei harmita yhtään liigan uuden tiedotteen ulos tullessa. Mutta edelleen nautin kun HIFK häviää ja sitähän riittää tulevalla kaudella.Joko loppu kaali kun noin harmittaa?
Se on hienoa, että seuraat HIFK:n pelejä!Nauraakaa nyt kun vielä voitte. Minä nauran ja nautin aina, kun HIFK häviää otteluita.
En muuten seuraa kun tulosten muodossa.Se on hienoa, että seuraat HIFK:n pelejä!
Riemua ja pettymyksiä jo 125 vuotta, hei!Nauraakaa nyt kun vielä voitte. Minä nauran ja nautin aina, kun HIFK häviää otteluita.
Ei se kaali lopu, mutta hinta on noussut.Joko loppu kaali kun noin harmittaa?
Ei harmita yhtään liigan uuden tiedotteen ulos tullessa. Mutta edelleen nautin kun HIFK häviää ja sitähän riittää tulevalla kaudella.
Näinhän se menee. Me ei voida hävitä otteluita tällä kaudella. Te voitte.Tää on nyt vaan niin epäreilua, kun me pelataan ja te ette. Ahdistaa tää meidän tilanne, ei oo ku hävittävää.
Nyt tekemään läksyt ja nukkumaan, huomenna on taas koulupäivä.Näinhän se menee. Me ei voida hävitä otteluita tällä kaudella. Te voitte.
Katotaan vielä keihäs finaali ja sitten nukkumaan. Huomenna mennään töihin.Nyt tekemään läksyt ja nukkumaan, huomenna on taas koulupäivä.