Pakko myöntää, että ilman tätä palstalla käytävää ajoittain lopuutoman turhalta tuntuvaa vääntöä, ensi kausi ei ehkä välttämättä olisi lainkaan niin kiinnostava kuin, miltä se nyt tuntuu. Kun on koko kesän joutunut punnitsemaan ja funtsimaan erilaisia joukkueeseen liittyviä asioita, tähän touhuun on panostanut paljon enemmän kuin monena aiempana kautena. Eikä kyse ole mistään "minä olen oikeassa ja te muut väärässä"-asenteesta, vaan siitä, että kysymyksiä on niin paljon ilmassa, joihin ei vielä ole vastauksia, että se tuo oman mausteensa HIFK:n seuraamiseen.
Voihan se olla, että minä joudun hakemaan vuoheni ja myöntämään olleeni väärässä ihan kaikesta, mutta olkoot sitten niin. Ei minun maailmani siihen kaadu, eikä mua kiinnosta muiden mielipiteet nimimerkistäni tuon taivaallista, koska tämähän on vain oikeasti harmitonta ajanvietettä (vaikka tunnetta kehissä välillä onkin). Ennen sitä tässä on kuitenkin montakymmentä peliä katsottavana ja se on hyvin mielenkiintoista. Alkais jo! Ja kohtahan se jo alkaakin. Sille voi vähän alkaa jo hymyilläkin.