Nyt just hymyilyttää!

  • 2 069 940
  • 10 305
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Hymyilyttää. Mertsi ei selosta.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Ei tarvitse tätä paskaa murehtia tai stressata melkein puoleen vuoteen! Hyvät kesälomat kaikille ja enskaudella uutta yritystä. Tämä jengi sai juuri sen mitä ansaitsi, toivottavasti virheistä opitaan.
Jos IFK aina oppisi virheistään, joukkueessa olisi enemmän oppia kuin keskikokoisessa yliopistossa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tarvitse tätä paskaa murehtia tai stressata melkein puoleen vuoteen! Hyvät kesälomat kaikille ja enskaudella uutta yritystä. Tämä jengi sai juuri sen mitä ansaitsi, toivottavasti virheistä opitaan.
En tiedä mitä joukkuetta kannatat, mutta toivottavasti et HIFK:ta. Toivottavasti olet täällä vaan omaa pahaa oloasi purkamassa, koska oman joukkueen tippuminen pudotuspeleistä ei voi mielestäni olla missään tilanteessa positiivinen eli hymyilyn arvoinen.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Sanoinko, että IFK aina oppii virheistään? Taisin korostaa, että TOIVOTTAVASTI virheistä opitaan.
Et sanonut. Yritinkin viestilläni korostaa, ettei kannata liikaa toivoa.
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
En tiedä mitä joukkuetta kannatat, mutta toivottavasti et HIFK:ta. Toivottavasti olet täällä vaan omaa pahaa oloasi purkamassa, koska oman joukkueen tippuminen pudotuspeleistä ei voi mielestäni olla missään tilanteessa positiivinen eli hymyilyn arvoinen.
Hymiö sulle. Justhan tossa totesin, että ei tarvitse enää seuraavan sarjan verran stressata ikuinen toivo silmissä, että "kyllä tää vielä jotenkin hoidetaan". Tää jengi sai juuri sen mitä ansaitsi ja aion jatkossakin kannustaa HIFK:ta lajissa kuin lajissa kuten olen 22 vuotta tehnyt 27 vuoden mittaisesta elämästäni. Ota pää ulos perseestä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymiö sulle. Justhan tossa totesin, että ei tarvitse enää seuraavan sarjan verran stressata ikuinen toivo silmissä, että "kyllä tää vielä jotenkin hoidetaan". Tää jengi sai juuri sen mitä ansaitsi ja aion jatkossakin kannustaa HIFK:ta lajissa kuin lajissa kuten olen 22 vuotta tehnyt 27 vuoden mittaisesta elämästäni. Ota pää ulos perseestä.
Kiitos solvaamisesta, itse en ole ikinä tuntenut positiivisia fiiliksiä oman jokkueen putoamisesta. Jokainen tyylillään.
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
Kiitos solvaamisesta, itse en ole ikinä tuntenut positiivisia fiiliksiä oman jokkueen putoamisesta. Jokainen tyylillään.
Ei tässä nyt omien kanssa jaksa vääntää, tunteet varmasti pinnassa vielä kaikilla. Eiköhän molemmat meistä toivo HIFK:n menestystä lajissa kuin lajissa. Asiat voi nähdä monella eri tavalla. Ensikaudella pytty stadiin ja landet hiljaiseksi.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos jotain hyvää haluaa hakea, niin tää vuoristorata loppui nyt ja voi alkaa miettimään muutakin. Ei meillä olisi Ipaa ja sen maalivahtia vastaan ollut mitään palaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tässä nyt omien kanssa jaksa vääntää, tunteet varmasti pinnassa vielä kaikilla. Eiköhän molemmat meistä toivo HIFK:n menestystä lajissa kuin lajissa. Asiat voi nähdä monella eri tavalla. Ensikaudella pytty stadiin ja landet hiljaiseks
Juu, samaa mieltä. Kannattaa käydä HIFK:n kauden tapahtumat käydä TPS:n kannattajien kanssa läpi paremminkin, heillä kuitenkin osaaminen on parempaa? Jos oman joukkueen tippuminen on hymyn arvoinen niin en keksi mitään selitystä. Hyvää kesää sinulle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
HIFK-fiilikset aika turta, kun ei ollut 1. kerta 27 vuoden kannatuksen aikana. Sinänsä hymyilytti, kun alkoi kausien ratkaisuja pohtimaan. Jotain positiivista sentään kiekkopäivänä, kun Ilves kampesi itsensä jatkoon. Harmi ettei OJn projekti ollut kauden "Las Vegas".
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kävin IS:n sivuilla ja otsikko oli muotoa, että IFK:n miljoonamiehistö kesälomille. Ilmeisesti muiden tippuneiden joukkueiden pelaajabudjetit ovat olleet alle 1M€ kun IFK:n kohdalla piti noin kirjoittaa? Tai sitten kirjoittaja kärsii vain IFK-antipatioista.

E: Jaa on tuo jatkoajassakin muotoiltu noin. Pakko sen on olla totta sitten, että muut vetävät korkeintaan sadoilla tuhansilla kun IFK miljoonilla. Köyhää sakkia.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kävin IS:n sivuilla ja otsikko oli muotoa, että IFK:n miljoonamiehistö kesälomille. Ilmeisesti muiden tippuneiden joukkueiden pelaajabudjetit ovat olleet alle 1M€ kun IFK:n kohdalla piti noin kirjoittaa? Tai sitten kirjoittaja kärsii vain IFK-antipatioista.

E: Jaa on tuo jatkoajassakin muotoiltu noin. Pakko sen on olla totta sitten, että muut vetävät korkeintaan sadoilla tuhansilla kun IFK miljoonilla. Köyhää sakkia.
Tähän liittyen vielä, hauska kuinka jatkoaika on mennyt otsikkoaan muokkaamaan jälkeenpäin. Tajusivat varmaan itsekin, että otsikko oli enemmän sellainen fanipohjainen jossa koetaan antipatioita IFK:ta kohtaan ja nyt päästiin lällättelemään.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Kävin IS:n sivuilla ja otsikko oli muotoa, että IFK:n miljoonamiehistö kesälomille. Ilmeisesti muiden tippuneiden joukkueiden pelaajabudjetit ovat olleet alle 1M€ kun IFK:n kohdalla piti noin kirjoittaa? Tai sitten kirjoittaja kärsii vain IFK-antipatioista.

E: Jaa on tuo jatkoajassakin muotoiltu noin. Pakko sen on olla totta sitten, että muut vetävät korkeintaan sadoilla tuhansilla kun IFK miljoonilla. Köyhää sakkia.
Köyhät kyykkyyn! Ei noista kannata välittää.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Rakas Kouvolan Kiekko. Täällä asti. En ole katkera missään vaiheessa mitään sarjaa enkä tule olemaankaan, olen onnellinen. Minä rakastan sinua niin, kävi miten kävi.

Tämä on unohtumaton matka meille oranssimustille.

Miten minä sinua rakastankaan, KooKoo.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Rakas Kouvolan Kiekko. Täällä asti. En ole katkera missään vaiheessa mitään sarjaa enkä tule olemaankaan, olen onnellinen. Minä rakastan sinua niin, kävi miten kävi.

Tämä on unohtumaton matka meille oranssimustille.

Miten minä sinua rakastankaan, KooKoo.

Joku voisi ottaa IFK-osiossa vittuiluna, mutta tsempit ja onnea kevääseen !
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Toki KooKoon voitto hymyilyttää, mutta Tapparan häviö naurattaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös