Nyt just hymyilyttää!

  • 2 085 283
  • 10 386

444

Jäsen
Eli ainoastaan voittava joukkue ansaitsee tukesi? Valintoja.
Näinkö kirjoitin? Kaksi edellistä peliä ovat olleet surullista muniin puhaltelua, pelokasta räpistelyä. Jos joku haluaa katsoa sitä paikan päällä, niin se on oma valinta. Minun valintani on toinen.
Tollaset fanit on tän jengin syöpä. Kriittinen saa olla ja pitääkin olla jos peliesitykset ei maistu, mut aina tuetaan omia meni miten meni.

Itsekkin olen tällä hetkellä todella kriittinen, kun peliesitykset on mitä on, mut tuen seuraa ja kannan kolehtini kassaan loppuun saakka kävi miten kävi.
Kymmenet tuhannet fanit jättävät tänään menemättä hallille, jokainen omasta syystään. Ovatko kaikki tämän jengin syöpiä? Vai ainoastaan ne, jotka kertovat syynsä rehellisesti?
Mutta ilmeisesti syy menestymättömyydelle on löytynyt: fanit. Tai siis ”fanit”. Eihän ne mitään faneja ole, jotka eivät kanna putkikassikaupalla rahaa seuran ja Restelin kirstuun joka vuosi ja kuluta Nordiksen penkkejä. Ne ovat vain ”faneja”. Siitä on n. 25 vuotta, kun olen alkanut käydä hallilla. Aika monena kautena kausikortin kanssa. Myös sillä kaudella, jolloin asuin 200 kilometrin päässä hallista. En edes halua ajatella sitä markka- ja euromäärää, jolla olen tätä seuraa tukenut, ajasta nyt puhumattakaan. Mikäli minä olen joukkueen syöpä silloin, kun päätän jäädä kotiin siitä huolimatta, että lippukin on jo olemassa, ja vain siksi, että joukkue ei ole esittänyt viime peleissä mitään katsomisen arvoista, niin sitten olen sitä. Kannan sitä stigmaa oikein ylpeänä.

Onneksi on olemassa myös teitä parempia ihmisiä.
 

julle-jr

Jäsen
Tollaset fanit on tän jengin syöpä. Kriittinen saa olla ja pitääkin olla jos peliesitykset ei maistu, mut aina tuetaan omia meni miten meni.

Itsekkin olen tällä hetkellä todella kriittinen, kun peliesitykset on mitä on, mut tuen seuraa ja kannan kolehtini kassaan loppuun saakka kävi miten kävi.
Hienoa. Mutta kun rajallisista tunneista kilpailee ansiotyö työreissuineen, lapsen harrastukset, pienemmän lapsen kanssa vietetty aika, omat "pakolliset" treenit, syöminen, nukkuminen, vaimon kanssa vietetty aika, talon remppahommat ja muutama muu juttu, niin ehkä sitä jossain vaiheessa miettii että mistäköhän karsis. Päätöstä saattaa helpottaa mikäli joukkueella ei ole mitään järkeä pelaamisessaan ja mikäli valmennusryhmä seisoo taustalla toteemipaaluna ja jauhaa tyhjää jargonia tv-dokumenteissa.

Todella surkea suoritus kaikilta toistaiseksi ja fanina olo on taas kerran kusetettu kun teot eivät vastaa höpinöitä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 444

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllä mä haluan vastinetta rahoille. Se, että IFK häviää, ei ole ongelma, mutta se on että peli on noin sekavaa. Tänään on liput B5:seen ja jos peli ei ala kehittyä, niin seuraavilla viikoilla ei ole. Ei se silti sitä meinaa ettäkö en tukisi joukkuetta. Olen rahallisesti tukenut mutta miksi kantaa rahaa hallille silloin kun suoritukset on tuota luokkaa. Vähäisen ajan haluaisi käyttää muutenkin. Isoin ongelma varmaan on se, että toistan vuodesta toiseen tätä samaa paskaa kaavaa enkä tee asialle mitään muutosta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelipäivä, juhlapäivä! Nordikselle on aina mahtavaa mennä, niin tänäänkin. Uskoni ei horju, vaikka se välillä tilapäisesti osumaa ottaisikin.
 
J

Just-Ice-Hockey

Vaikka en tänään hallille pääsekään, niin ehdin kuitenkin matsin väijyä cmorelta. Vaimo lupasi tehdä mulle nakkimukin matsievääksi. Se pani hymyilyttämään. IFK ja nakit, pystyisköhän siitä rakentamaan jotain?
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ei kai sitä voi olla hymyilemättä, kun edessä on kotiinpaluu Nordikselle yli 1,5 vuoden tauon jälkeen! Ja samalla tulee perheen pienimmille ensimmäinen kosketus punaiseen seuraan.

Toivottavasti jengi skulaa tänään kybällä.
 
Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ois kyllä nasulia jos jengi suklais kybällä :)
Mun puolesta saa vaikka suklata, jos eilinen perseennäyttö ei muuten toistu. Tänään olisi otettava se helpottava voitto ja vastustajakin tuntuu olevan sopivan sekaisin, tosin niinhän sen piti eilenkin olla. Hyvältä kuulostaa, jos saadaan yli 7000 katsojaa hallille ja HIFK samalla ottamaan stepin eteenpäin. 4-1 kotivoitto.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Pakko myöntää, että nyt joudun puolittamaan annokset... En ihan tällaista odottanut.

Älä ihmeessä puolita. Odotamme innolla seuraavien erien lennokkaita kirjoituksiasi. Mutta itse aiheeseen: hymyilyttää, että tänään ihan kaikki näyttää onnistuvan.
 

SilentMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Giants, Minnesota Timberwolves
Se ei kyllä omasta mielestäni ole syöpäilyä, jos jättää hallille menemättä sen takia, että oma joukkue pelaa surkeasti - siinähän nimen omaan osoitetaan seurajohdolle, ettei homma toimi ja jotain tarvitsee tehdä. Syöpäilyä on enemmän sellainen fanitus, jossa seura hylätään aina vastoinkäymisten aikana ja otetaan avosylin vastaan menestyksen huumassa.
 

microugn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska olen fani niin anna itselleni luvan täydelliseen takinkääntöön. Cmore tilaus taas aktivoitu, ja viini vaihtuu aitoon champagneen.

Taitaa muutkin hymyilyttää tässä hoplopissa kun hillitön virne naamassa ja kunnot tuuletukset.

PS: ja lapsia hymyilyttää että pääsivät hoplopiin. Koko perhe yhtä hymyä.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sehän oli varsin kiva erä. Tällaista lisää, kiitos! Nyt mentiin ahnaasti maalille. Mutta mistä tuo maltti yhtäkkiä tuli, saati tarkkuus?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Norja vs Suomi
  • 18.00
  • 11.00
  • 1.12
USA vs Slovakia
  • 1.30
  • 6.40
  • 7.25
Saksa vs Ruotsi
  • 10.00
  • 7.00
  • 1.20
Sveitsi vs Tshekki
  • 2.56
  • 4.30
  • 2.28
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös