Itselle ainakin on ihan sama voittaako jengi 1-0 vai häviää 10-0 kunhan siitä näkyy että se taistelee ja antaa kaikkensa.Eli ainoastaan voittava joukkue ansaitsee tukesi? Valintoja.
Tällä hetkellä siitä ei näy sitä.
Itselle ainakin on ihan sama voittaako jengi 1-0 vai häviää 10-0 kunhan siitä näkyy että se taistelee ja antaa kaikkensa.Eli ainoastaan voittava joukkue ansaitsee tukesi? Valintoja.
Näinkö kirjoitin? Kaksi edellistä peliä ovat olleet surullista muniin puhaltelua, pelokasta räpistelyä. Jos joku haluaa katsoa sitä paikan päällä, niin se on oma valinta. Minun valintani on toinen.Eli ainoastaan voittava joukkue ansaitsee tukesi? Valintoja.
Kymmenet tuhannet fanit jättävät tänään menemättä hallille, jokainen omasta syystään. Ovatko kaikki tämän jengin syöpiä? Vai ainoastaan ne, jotka kertovat syynsä rehellisesti?Tollaset fanit on tän jengin syöpä. Kriittinen saa olla ja pitääkin olla jos peliesitykset ei maistu, mut aina tuetaan omia meni miten meni.
Itsekkin olen tällä hetkellä todella kriittinen, kun peliesitykset on mitä on, mut tuen seuraa ja kannan kolehtini kassaan loppuun saakka kävi miten kävi.
Hienoa. Mutta kun rajallisista tunneista kilpailee ansiotyö työreissuineen, lapsen harrastukset, pienemmän lapsen kanssa vietetty aika, omat "pakolliset" treenit, syöminen, nukkuminen, vaimon kanssa vietetty aika, talon remppahommat ja muutama muu juttu, niin ehkä sitä jossain vaiheessa miettii että mistäköhän karsis. Päätöstä saattaa helpottaa mikäli joukkueella ei ole mitään järkeä pelaamisessaan ja mikäli valmennusryhmä seisoo taustalla toteemipaaluna ja jauhaa tyhjää jargonia tv-dokumenteissa.Tollaset fanit on tän jengin syöpä. Kriittinen saa olla ja pitääkin olla jos peliesitykset ei maistu, mut aina tuetaan omia meni miten meni.
Itsekkin olen tällä hetkellä todella kriittinen, kun peliesitykset on mitä on, mut tuen seuraa ja kannan kolehtini kassaan loppuun saakka kävi miten kävi.
Ois kyllä nasulia jos jengi suklais kybällä :)Ei kai sitä voi olla hymyilemättä, kun edessä on kotiinpaluu Nordikselle yli 1,5 vuoden tauon jälkeen! Ja samalla tulee perheen pienimmille ensimmäinen kosketus punaiseen seuraan.
Toivottavasti jengi suklaa tänään kybällä.
Ois kyllä nasulia jos jengi suklais kybällä :)
Mun puolesta saa vaikka suklata, jos eilinen perseennäyttö ei muuten toistu. Tänään olisi otettava se helpottava voitto ja vastustajakin tuntuu olevan sopivan sekaisin, tosin niinhän sen piti eilenkin olla. Hyvältä kuulostaa, jos saadaan yli 7000 katsojaa hallille ja HIFK samalla ottamaan stepin eteenpäin. 4-1 kotivoitto.Ois kyllä nasulia jos jengi suklais kybällä :)
Tässä kun kaverin mökillä olen, lupasin ottaa jaloviinashotin jokaisesta IFK:n maalista tänään. Näyttää pelottavalta tämä alku...
Tässä kun kaverin mökillä olen, lupasin ottaa jaloviinashotin jokaisesta IFK:n maalista tänään. Näyttää pelottavalta tämä alku...
Ja sitten toinen. Hehheh.
Pakko myöntää, että nyt joudun puolittamaan annokset... En ihan tällaista odottanut.
Pakko myöntää, että nyt joudun puolittamaan annokset... En ihan tällaista odottanut.
Täällähän on oikein mukavaa. Kannatti tulla.Ja jotkut jättivät menemättä halille :D hyvältä näyttää HIFKn peli..
2,5h vähemmän autossa istumista. Tuntuu hyvältä katsoa hyvää kiekkoa myös kotisohvalta.Ja jotkut jättivät menemättä halille :D hyvältä näyttää HIFKn peli..