Nyt just hymyilyttää!

  • 2 027 869
  • 10 079
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Tuli snadi hymy huulille kolmannessa erässä. Hirvoselle tulossa 2+10 min rangaistus. Pelicans pelaajat lähestyvät Hirvosta. Kuin tyhjästä Hirvosta tulevat suojelemaan Karjalainen ja Ahonen. Kunnon team spirit.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Hymyilyttää… tai melkein jo naurattaa, kun lukee HS:n tämän päivän (13.09.2021) ”HS 50 vuotta sitten”-palstaa.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Katselin C Moren Paluu Nordikselle -dokkarin ekan jakson ja vaikka koko jakso nosti hymyn huulille, niin erityisesti se liikutti, ettei dokumentin mukaan yksikään kausarilainen vaatinut rahojaan takaisin viime kauden näkemättä jääneistä matseista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Talen ja Väänäsen 2024 asti solmimat jatkot hymyilyttävät.
Kyllä vaan, hymyilisin leveämmin ellei korvat olisi torppaamassa hymyn levenemistä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Äsken tapahtui jotain outoa. Normaaliin tapaan heräsin ja könysin kylppäriin, normaalissa aamukoomassa. Sitten käsien pesua aloittamassa tajusin mihin olen illalla menossa. Sitten se tapahtui.

Ajatus sai suuni leveimpään hymyyn aikoihin, ja uniapneakiskoni irtosivat itsestään, ja kolahtivat lavuaariin. Sitä ei ole tapahtunut koskaan ennen, vaan joudun aina repimään ne paskiaiset irti.

En tiedä uskonko enteisiin, mutta....
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Illalla Nordiksella, huomenna Amsterdamissa. Lauantain Sport-matsiin en pääse, joten lainaan kausarini eräälle henkilölle, jolla ei muuten ole varaa käydä kovin usein peleissä. Näillä eteenpäin ja iltaa kohti.
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä se hymyilytti aamulla laittaa kaulaliina jo kaulaan työmatkalle, ja odottaa työpäivän jälkeen ns. kotiinpaluuta omalle jakkaralle F3:een. Eilisen Paluu Nordikselle -dokumentin perusteella tässä jos missä on faniyhteisö, joka elää ja hengittää Stadia. ja on odottanut ja tukenut. Ja jolla on viimein arvoisensa luotsi ja halu näyttää.

Countdown: 6 tuntia 52 minuuttia
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Koko päivän on hymyilyttänyt, kun se iski tajuntaan. Tänään on pelipäivä! Ihan oikea pelipäivä! ja hallissa Micke saa taas kuuluttaan: "Hyvä yleisö, Stadin jäähalli on tänäkin iltana loppuunmyyty" ja olen siis varma, että Micke käyttää sarkastiseen tapaansa tuota muotoa tänäkin!
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Kyllä tuli itsellekin hymy kun luki edellisiä viestejä. Itse tsiikaan himassa.
Niin ja nyt! Kolmas kerta toden sanoo! 7-3, ihan maltillisella parilla eurolla.

Niin, en tiedä kuka selostaa. Ihan sama, ei pilaa fiilistä kun pääsee näkee kotipelin ja jengiä siellä!
Ottakaa paikan päällä olevat kaikki irti! Sillai et kotiteatterin skopet hajoo!
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
M.S nimikirjaimilla kulkee tämän illan selostaja, siitä voi jokainen arvuutella.

Micke Stenberg?

...juu, en sekoita kuuluttajaa ja selostajaa. Eiköhän samat nimikirjaimet viittaa yhteen oranssitakkiin. Onneksi olen itse hallilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös