HIFK noussut jo sarjakärkeen! Odotusarvoilla...
COVID-19 ja Suomen valtioneuvosto taisivat juuri hieman pilata Japa Levosen jäähyväisottelun.
Minä otin ns. varman päälle ja hommasin ilmaisen teksti-tv passin.Hommasin tänään Telia TV:n että näkee formulat -> kisa peruttu. Ajattelin samalla ottaa huvikseen HIFK-passin -> IFK ottaa himassa tyhjässä hallissa perseeseen no smoking team jyväskylän pallo hockey teamilta ja putoaa lauantaina sääleihin. Todennäköisesti pleiarit vielä perutaan että semmoset passit saatana, haha!
Itse luotan Radio Cityn tajuuksiinMinä otin ns. varman päälle ja hommasin ilmaisen teksti-tv passin.
"Schitikatchastusch, schanoinkscmäsensulle jo"Itse luotan Radio Cityn tajuuksiin
Eli jotain siellä on harjoiteltu, tiedetty jo etukäteen että meidän pelikirjalla ollaan kusessa aina otteluiden lopussa ja se oma peli kantaa sen noin yhden erän.mutta tällä kaudella se taidettiin tehdä jopa 4 kertaa!
En tiedä alkaako kuuppa himmenemään, mutta hymyilytti suihkussa aamulla. Mietiskelin että ammutaanko tänään lähtölaukaukset uudelle kivikovalle UHL-sarjalle (Uudenmaan Hockey League), jossa mukana ovat HIFK, Jokerit, Kiekko-Espoo, Kirkkonummen Salamat, Vuosaaren Viikingit ja oma kasvattiseurani OKK.
No, sitten hymyni hyytyi kun tajusin että täytyy alkaa miettimään selviäisinkö vielä ensi viikon lomauttamatta/irtisanomatta ketään. Ja ehkä se hymykin oli vaan sellaista Jack Nicholsonin Hohto-hymyä.
Tsemiä kaikille, Nothing is Over!!!
Kyllähän tohon nyt Ka-Ki tarvitaan mukaan!
Vantaa, Porvoo, Kerava, Järvenpää, Hyvinkää, Kauniainen, Lohja... Hangossa ei taida olla lätkäjengiä ja onko edes jäähalliakaan? Mutta sinne mahtuu varmasti joukkue,Kaikki ovat tervetulleita, kunhan ovat saartorenkaan sisäpuolella!
Paremman puutteessa tuli katsottua Jokerit-TPS-finaalia vuodelta 2000. Pari asiaa hymyilytti
- kamalat blondatut (tahi muilla väreillä mauttomasti värjätyt) tukat miehillä
- kaikki ihanat julkkisjokerifanit: mikasalo, markusselin, pavemaijanen (noin muuten minulle kaikki yhdentekeviä, mutta tuo julkkisnousukasjokerifanius kyllä vitutti noihin aikoihin)