Voisiko edes tämän ketjun pitää vapaana pohjoiskorealaisesta vittuilusta, syyllistämisestä, naurunalaistamisesta ja mollaamisesta? Tämä tuntuu orwellilaisuudessaan masentavammalta kuin vitutusketju, eikä täällä ole pariin sivuun yhtäkään oikeasti positiivista tai hymyilyviestiä, pelkkää valitusta valituksesta, joka on saatanan paljon surullisempaa, säälittävämpää ja turhempaa valitusta, kuin sellainen joka oikeesti kohdistuu seuran huonoon pyörittämiseen. Kuka oikeasti jaksaa käyttää elämäänsä toisten valitteluista valittamiseen? Ellei sitten saa palkkansa lypsylehmän utareesta ja puoliväkisin joudu tekemään sitä työkseen.
Mä en hetkeäkään epäile, etteikö tuo olisi voinutkin olla se master plan taustalla.
Nice! Itsehän vältin sitten täpärästi tämän miinan, kun totesin melko lakonisesti, että nämä sopimukset kelpaavat, kunhan nämä kriteerit täyttyvät:
Petrell 13. hyökkääjänä, Varakas 5. pakkina ja Kankaanperä 8.-10. pakkina niin nämä kelpaavat, yhtään sen korkeammalle kellään heistä ei ole asiaa.
Oikeasti ketjun aiheeseen: Nyt just hymyilyttää, että jokainen tuleva jatkosopimus tulee olemaan eilisiä sopimuksia enemmän hymyilyä aiheuttava! Niin kauan kun sinne tulee ihan vain määrällisesti tarpeeksi jätkiä, että Lennu ja Kanki jäisi täpärästi kokoonpanon ulkopuolelle stunteiksi, voi olla varma että jokainen hankittava menee heidän edelleen. Ainakin, jos Pikkarainen omaa jonkunlaista aivokapasiteettia.
Helppoa kuin lottorivin väsääminen!
7 Oikein: Turunen/JaKeränen, Jääskä, Santala, nelossentteri, Bono, Lindbohm, Lintuniemi
3 Lisänumeroa: Tyrväinen/Paananen, Rask, Kangasniemi/Salminen
Olen lottovoittaja aina siihen asti, kunnes todistetusti olen hävinnyt.
<---- sellaista optimismia ja positiivista ajattelua, joihin pohjoiskorealaiset eivät kykene.