Red Machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Vastaan omasta puolestani:
Pahoittelut järkyttävistä kokemuksistasi. Näistähän ei voi tietää ja oman näkemykseni kirjoitin nimenomaan tekstiesi perusteella mistä välittyy em. fiilikset. I stand corrected.
Kukaan normaali ihminen tuskin haluaa palata mainitsemaasi aikaan, siitä lähden ainakin itse. En kuitenkaan usko, etteikö toisenlainen(lue: parempi) comeback olisi naapurille mahdollinen. Olkoon sitten divarin tms kautta. Niin pieni katsanta kuin JA:n narrifanit on, löytyy sieltäkin vahvaa halua tällaiseen ja itse näkisin isossa kuvassa sen mahdollisena aivan hyvin. KhL:n loppumisen myötä poistuvat fanit ovat mielestäni niitä pahimpia mitä itsekin kuvailit. No, let’s agree to disagree ja niin edelleen. En siis allekirjoita fiiliksiäsi mutta ymmärrän niitä. Rauhaa siis veliseni :)
Hienosti tämä ja pari muuta tekstiä antaa ymmärtää, että mun katkeruus olisi vihaa, että hakisin konfliktia tai että olisin agressiivinen - kun koko katkeruuteni johtuu nimenomaan inhosta silmitöntä väkivaltaa ja epäreiluutta kohtaan. Jos on itse kohdannut silmitöntä väkivaltaa ja epäreiluutta, ymmärtää ehkä paremmin - tai jos omaa empatiakykyä.
Pahoittelut järkyttävistä kokemuksistasi. Näistähän ei voi tietää ja oman näkemykseni kirjoitin nimenomaan tekstiesi perusteella mistä välittyy em. fiilikset. I stand corrected.
En halua ikinä kokea mitään vastaavaa kuin ne viimeiset vuodet, jolloin niin moni narri kirkkain silmin puolusteli ja selitteli sitä silmitöntä väkivaltaa, sovittaakseen sitä jotenkin todellisuuteen. Ennen noita vuosia minäkin nautin siitä viha-rakkaussuhteesta, oikeanlaisesta "vihasta", joka 90-luvulla vallitsi. Se ei johtanut ylilyönteihin eikä väkivaltaan. Mutta se maailma ja se suhde on poissa ikuisesti, eikä palaa.
Kukaan normaali ihminen tuskin haluaa palata mainitsemaasi aikaan, siitä lähden ainakin itse. En kuitenkaan usko, etteikö toisenlainen(lue: parempi) comeback olisi naapurille mahdollinen. Olkoon sitten divarin tms kautta. Niin pieni katsanta kuin JA:n narrifanit on, löytyy sieltäkin vahvaa halua tällaiseen ja itse näkisin isossa kuvassa sen mahdollisena aivan hyvin. KhL:n loppumisen myötä poistuvat fanit ovat mielestäni niitä pahimpia mitä itsekin kuvailit. No, let’s agree to disagree ja niin edelleen. En siis allekirjoita fiiliksiäsi mutta ymmärrän niitä. Rauhaa siis veliseni :)