Narri nauraa....eiku :) Kovasti tuntuisivat nauttivan narrin roolista tossa kuviosta ja luulis, että kakkoset alkais olemaan jo hellänä.
Niin, ehkä kannattajat ovat ns. 'aisurihenkisiä'? Tykkäävät katsoa kun omaa kultaa nasautellaan.
Narri nauraa....eiku :) Kovasti tuntuisivat nauttivan narrin roolista tossa kuviosta ja luulis, että kakkoset alkais olemaan jo hellänä.
Tässä linkki itse artikkeliin, vaatii HS:n tilauksen.
Jokereiden tilanne on surullinen, eikä aiheuta hymyilyä. Lähinnä taas muistutus, että kannattajien vaikutusmahdollisuudet "oman" seuransa ratkaisuihin ovat aina jälkikäteisiä ja ajautuminen Jokereiden tilanteeseen on täysin mahdollista lähes seuran kuin seuran tapauksessa riippumatta siitä, mitä ikinä seuran kannattajat ajattelevat. Me ollaan kaikki lopulta vain maksavia asiakkaita.
Minkä tahansa muun organisaation osalta allekirjoittaisin viestisi. Juuri narrien kohdalla tämä ei päde. Jokereiden tilanne ei ole surullinen. Se ei tosin aiheuta hymyilyä myöskään, sillä firma on edelleen pystyssä. Kyseessä on paskalafka, joka suoritti sen verran moraalittoman teon, että joutaa konkurssiin, kaatopaikalle, venäjälle, pois. En halua, että narrit ikinä palaavat liigaan, enkä halua nähdä sitä roskaa hienon pääkaupunkimme kaduilla. Jos Viipuri vielä joskus on osa Suomea, voi PaSKAn vaikka viskata sinne. Nimeksi sopisi vaikka Karjalan UrheiluKerho eli kuk, mulkkuja kun ovat.
paskaa
Selvinpäin, ja kolmannen polven stadilainen. Korsolainen on kyllä ehkä loukkaavinta mitä olen hetkeen lukenut, mutta oma tekstini ei ollut mitenkään hyvien käytöstapojen vastainen. Jos hieman itse raitistut saatat huomata, etten itse ole haukkunut kuin persoonatonta organisaatiota, kun taas sinä hyökkäsit yksittäistä henkilöä kohti.
Oliko Pavella nahkahanskat päällä myös ravintolan sisällä?Ainoa oikeasti huono muisto on, kun broidini esitteli mut Nahkahanska Pavelle jossain stadin raflassa. Vittu, noin kymmenisen minuuttia yritin pysyä kasassa, mutta sitten olin valmis menemään sen rillipään kimppuun. Aivan vitun ärsyttävä jätkä oli, onneksi broidi tuli väliin ja sanoi Pavelle, että lähtee menemään sieltä.
Oliko Pavella nahkahanskat päällä myös ravintolan sisällä?
On se uskomatonta miten jotkut eivät pysty antamaan olla ja unohtamaan. Jos katkeruutesi johtuu Case Ben Amourista, niin kohdista se henkilöihin, älä seuraan sillä jossen nyt aivan väärässä ole, yksikään tuohon tapaukseen vaikuttanut henkilö ei ole enää seuran palveluksessa. Ainoastaan Mäksä ja Hjallis ovat jäljellä ja epäilen kummankaan olleen osallisena.Minkä tahansa muun organisaation osalta allekirjoittaisin viestisi. Juuri narrien kohdalla tämä ei päde. Jokereiden tilanne ei ole surullinen. Se ei tosin aiheuta hymyilyä myöskään, sillä firma on edelleen pystyssä. Kyseessä on paskalafka, joka suoritti sen verran moraalittoman teon, että joutaa konkurssiin, kaatopaikalle, venäjälle, pois. En halua, että narrit ikinä palaavat liigaan, enkä halua nähdä sitä roskaa hienon pääkaupunkimme kaduilla. Jos Viipuri vielä joskus on osa Suomea, voi PaSKAn vaikka viskata sinne. Nimeksi sopisi vaikka Karjalan UrheiluKerho eli kuk, mulkkuja kun ovat.
Pavea en henkilökohtaisesti tunne, joten hänen persoonaansa en voi ottaa kantaa. Mutta lukuisia IFK-kannattajia tuntevana voin kertoa, että vastaavaa keskustelu kyvyttömyyttä esiintyy myös teidän leirissänne paljon. Sen voi todeta myös lukemalla tätä ketjua. Jos itse olisin vetänyt turpaan jokaista IFK-kannattajaa, joka mulle on vittuillut, istuisin todennäköisesti linnassa. Väkivaltaan turvautuminen tai edes sillä uhkailu on todella ala-arvoista käytöstä vaikka kuinka ärsyttäisi.No ei ollut. :o) Pave oli samanlainen vihaaja kuin jotkut täällä. Hänen kanssaan ei pystynyt keskustelemaan lainkaan. Koko ajan armotonta vittuilua IFK:sta, myös henkilökohtaista vittuilua mukana. Lopulta sanoin, että nyt saa mölyapina opetuksen. Onneksi broidi tuli väliin, en tiedä kumpi siinä olisi kaatunut, mutta päälle olisin käynyt. En tiedä mikä sitä dorkaa vaivasi, oli ehkä kadottanut runkkuhanskansa.
Jos katkeruutesi johtuu Case Ben Amourista, niin kohdista se henkilöihin, älä seuraan sillä jossen nyt aivan väärässä ole, yksikään tuohon tapaukseen vaikuttanut henkilö ei ole enää seuran palveluksessa.
Noh, niinkuin sanoin niin jossen väärässä ollut. Siellähän se, mutta D-junnuvalkku on käytännössä matonalle lakasu.Onko semir lopettanut valmentamisen Jokereissa? Viime kaudella oli ainakin vielä D-junnujen päävalmentaja?
Itse olen ainakin ymmärtänyt että hänelle luvattiin ikuinen virka Jokerien organisaatiossa.
Itse kaipaan Jokereita takaisin liigaan, muutamasta ylilyönnistä huolimatta. Toivottavasti tämä tulee myös tulevaisuudessa toteutumaan, niin saadaan oikea paikallisvastus takaisin kaukaloon. Ylilyöntejä on tapahtunut molemmissa seuroissa, pahin tosin Jokereiden puolelta. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että kaipaan Jokereita kovasti takaisin.
Noh, niinkuin sanoin niin jossen väärässä ollut. Siellähän se, mutta D-junnuvalkku on käytännössä matonalle lakasu.
Ikinä en Jokereista pitänyt, vihasin kyseistä seuraa, mutta hyvällä tavalla, eiköhän ainakin suurin osa ymmärrä mitä tällä meinaan :)
Lemieaux: Silkkaa paskaa tuo sinun kirjoituksesi. En tiedä mistä johtuu noin suuri viha Jokereita kohtaan. Itse kaipaan Jokereita takaisin liigaan, muutamasta ylilyönnistä huolimatta. Toivottavasti tämä tulee myös tulevaisuudessa toteutumaan, niin saadaan oikea paikallisvastus takaisin kaukaloon. Ylilyöntejä on tapahtunut molemmissa seuroissa, pahin tosin Jokereiden puolelta. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että kaipaan Jokereita kovasti takaisin.
Nuorempana rupesi jännitämään jo pari päivää ennen Jokereiden kohtaamista. Ysäväpiirissä oli noin puolet IFK-faneja ja toinen puoli Jokereita. Uskomattoman hienoja muistoja noista peleistä jäi. Pikkubroidini on Jokeri-fani ja parempaa ei ollutkaan kuin matsin jälkeinen vittuilu puolin ja toisin.
Viha& halveksunta tuntuu olevan nykyisin liian syvällä ihon alla monella.
...
Nyt tuntuu että saa varoa tuleeko takaraivoon jotain heitettyä rojua ja hakemalla haetaan konfliktia.
Medialla on tässä osansa mutta se toiste. En siis itse kannata @Lemieaux kaltaista suhtautumista.
Ps. Jatkoajan sisältämät vittuilut ja provot ovat myös ihan oma maailmansa millä ei reaalimaailmassa ole montaakaan ’uskallan kyllä livenäkin’- kannattajaansa.