Nyrkkeilyketju

  • 762 299
  • 3 698
Monelta Robbe Heleniuksen matsi alkaa?
Vissiin kahdeksalta aikataulun mukaan. IS Extra näyttää maksusta ja PAF ilmaiseksi. Saa nähdä tarvitseeko katsella, kun IS Extran tilauksen lopetin futiksen off-seasoniksi ja PAFin sivut ovat kaatuneet liikenteestä.

E: Nordic Fight Night. LiveStream, Broadcast / Boxing. Boxing / 19 December / LiveTV
(En tiedä onko noita turvallista windowsilla klikkailla)

E2: No ei alkanut kahdeksalta vaan aikataulun mukaan noin 23.30
 
Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Kuinkakohan paljon Paffilla kiroillaan tällä hetkellä.. Hirveä hype matsista ja nyt sivut alhaalla. Ehkä ensi kerralla joku talletuspakko olis ihan jees suitsimaan katsojamäärää. Suomalaisethan ei mistään maksa, jos ei oo ihan ihan ihan pakko.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, pafilla taitaa olla koko sivusto alhaalla, ts ei pysty pistämään vetoja sisään.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Saatanan PAFFI! Ei riitä että vievät fyrkat pelkästään, mutta nyt veivät hermotkin. Minuutin kerkesin katsomaan ja juuri silloin Juho Haapoja laittoi vastustajansa unten maille.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ei taida näkyä missään tällä hetkellä?

Tsempit teille jotka rahojanne uhrasitte tuon vuoksi, itse olisin vain viattomasti seivusilmällä tsekkaillut.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Paffi vieläkin kuollu. Onko streamiä vieläkään kellään?
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nyt PAFfi näyttää matsia ilman sisäänkirjausta?! Tarkoittaako tämä myös että ei ole sitä rasittavaa aikakatkaisua. Toimiikohan nyt kauemmin. Tsiigaako joku ISTV:tä? onko ilta toiminut moitteitta?

Härmän Häjy oli ihan mukavassa tikissä. Hyvää etenemistä sivukoukuilla ja makoisa nukutus. Muut jätkät mulle tuntemattomia.

_
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Saatana. Viimeksi PAF toimi ihan moitteetta. Toivotaan, että korjaantuu ennen Robben matsia, mutta taitaapa toiveeksi jäädä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvin toimii paffi, mut siitä maintenance-sivusta ei pääse katsomaan vaan pitää mennä paf.com kautta.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hyvin toimii paffi,
Ja taas mennään. Ehdin näkemään tummahipiäisen nyrkkeilevän joulupukin joka oli kuulemma tampereelta ja sitten heti matsin jälkeisen haastattelun jälkeen tilttasi. Lienekö yrittävät repiä lisää kaistaa jostain kun niin samalla minuutilla katkesi lähetys. On tämä PAF:in räpellys show jo sinällään, ei kovin hyvää pr:ää. Pitääkö tässä vielä sijoittaa kymppi ISTV:seen loppumetreillä.

_
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tänään on kyllä Robbella näytönpaikka. Voitto pitäisi ottaa ehdottomasti ja mielellään tyrmäyksellä. Seuraavana sitten Teper vastaan, niin saataisiin todellinen tasonmittaus Robbelle.
...

Huoh, epäileekö joku ettei Robbe ota voittoa. Otteluhan on ihan fiksattu siltä osin, että kunhan Robbe ei tule tyrmätyksi, niin varmasti kotituomarit "näkevät" hänet "voittajana".

Näin kävi Chisoraakin vastaan, nyrkkeilysäkki voitti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei kyllä toimi sitäkään kautta, ainakaan minulla.
Jaa, minulla tökkäs kerran joulupukin matsin jälkeen, mutta parin yrityksen jälkeen toimii taas ok.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Aiotko päästä yli tästä joskus?

En varmasti koskaan pääse yli tuollaisista epäurheilijamaisista jutuista.

Tänään taas sama juttu tiedossa. Joko vastustaja on oikein valittu, eli niin huono, ettei ole vastusta. Jos taas on vastusta, niin tuomarit hoitaa homman kotiin.

Kunhan Robbe pysyy pystyssä, se riittää.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Lieneekö Robbella enää sellaisia taustajoukkoja, jotka saavat fiksattua voittoja?

tämä on tietysti hyvä kysymys. Ei ehkä millään mm-tasolla ainakaan, mutta tällä ei liene väliä, sillä eihän Robbesta koskaan mitään mm-miestä tule, kyllähän tämän kaikki tietävät.

Tällä tasolla hölmöiltä rahat pois kotikatsomoissa ja kisapaikalla.
 

Tratikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huoh, epäileekö joku ettei Robbe ota voittoa. Otteluhan on ihan fiksattu siltä osin, että kunhan Robbe ei tule tyrmätyksi, niin varmasti kotituomarit "näkevät" hänet "voittajana".

Näin kävi Chisoraakin vastaan, nyrkkeilysäkki voitti.

Syytönhän minä siihen oon, että Robbelle se ottelu tuomittiin. Samaa mieltä toki siitä, että vääryyshän se oli, mutta nyrkkeily on nyrkkeilyä ja on sitä härskimpiäkin "kotivoittoja" nyrkkeilyssä nähty. Korjataan sen verran tota omaa edellistä viestiä, että nimenomaan tyrmäysvoitto pitää ottaa, muuten MM-ottelu on kyllä kaukainen haave.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Syytönhän minä siihen oon, että Robbelle se ottelu tuomittiin. Samaa mieltä toki siitä, että vääryyshän se oli, mutta nyrkkeily on nyrkkeilyä ja on sitä härskimpiäkin "kotivoittoja" nyrkkeilyssä nähty. Korjataan sen verran tota omaa edellistä viestiä, että nimenomaan tyrmäysvoitto pitää ottaa, muuten MM-ottelu on kyllä kaukainen haave.

Näinhän se on.

Hyvää otteluiltaa nyt kuitenkin kaikille ottelua seuraaville, toivottavasti viihdettä piisaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös