Ensimmäinen asia mielessä oli Furyn voiton jälkeen, että kuinka kauan kestää, että miehestä ruvetaan rakentamaan mestaria myös imagollisesti. Tähän mennessä mies on ollut yleisen mielipiteen mukaan hullu öykkäri, jolta voi odottaa mitä vain, mutta vähemmän yllättäen IS:n Mikko Marttinen nosti heti esiin sen Furyn toisen puolen. Todennäköisyyksiä vastaan jo syntymässään taistellut, on linnakundifaijaa ja gypsy-elämää, lasten sairasteluja ja uskoon tulemista. Henkilökohtaisesti minua ei ole haitannut nuo Furyn tempaukset, kaikista eniten jannussa tökkii tuo uskovaisuus. Mulla ei ole mitään uskovaisia vastaan, mutta tuollainen tuputtaminen ja jankuttaminen vituttaa aina. Viime aikoina ei ole ollut niin pahaa, mutta kyllä tuo paita taas vähän kuohahdutti omaa verta.
Itse ottelussa nähtiin Wladin robottinyrkkeilyn kääntöpuoli. Varmaan 11 erätauolla Banks antoi saman neuvon: Yksi lyönti ei riitä, jatkot vartaloon. Ja mitä tekee Wlad? Tökkii sitä etummaista enemmän pelokkaana kuin halukkaana satuttamaan. Jos kaveri tekee koko ottelun samaa, että työntää pään alas ja tulee päin, eikä oma nyrkkeily toimi, niin samaahan sitä kannattaakin jatkaa. Eikä esimerkiksi nostella uppareita tai lyödä "kellarin" puolelle. Helpommin sanottu kuin tehty, robotti on ~10 vuotta tehnyt tasan samaa, niin ei sitä yhtäkkiä pysty kovalyöntistä ja röyhkeää vastustajaa vastaan muuttamaan.
Loppuun vielä veikkaus tulevaisuudesta: Yhdet väliottelut molemmille (koska Wladilla on kaksi ottelua sopparia jäljellä), Wlad voittaa uusinnan yhdeksännen erän tyrmäyksellä ja lopettaa arvoisellaan tavalla suurena mestarina. Vyöt jakoon ja silloin on Robbellakin mahdollisuus, kun alkaa raskaan sarjan titteliotteluiden hullut päivät, kun vöitä vapautuu kolme markkinoille. Ennen sitä Robben tarvitsee saavuttaa paikka sellaisissa asemissa, että on listoilla kärkikahinoissa.